Door loopt 80.000 man of meer rond. De kans dat je ze tegenkomt is heel klein. En die zullen toch niet gaan, in ieder geval niet samen. Lowie en zijn (tegen dan) nieuwe vriendin misschien...Crackers schreef:anti-reclame zeker bedoel je? Als je weet dat Jana en Lowie daar ook op Werchter zullen zijn, probeer je toch zo vlug mogelijk om van je tickets af te komen zeker?lord F. schreef:wel schaamteloze reclame voor Rock Werchter in Thuis.
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

ook waarCrackers schreef:anti-reclame zeker bedoel je? Als je weet dat Jana en Lowie daar ook op Werchter zullen zijn, probeer je toch zo vlug mogelijk om van je tickets af te komen zeker?lord F. schreef:wel schaamteloze reclame voor Rock Werchter in Thuis.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Heb me gisteren juist dezelfde bemerking gemaakt, tot 2x toe. De "Schuur" zal in zijn handjes gewreven hebben. En Luc, die sprak nog van Torhout-Werchter. Vond ik goed, ik zou dat ook nog durven zeggen. Ik ben dan ook al wat jaartjes ouderlord F. schreef:tvx1 schreef: wel schaamteloze reclame voor Rock Werchter in Thuis.
Dus als we volgende zomer te horen krijgen dat er een ambetant manneke tussen het publiek liep die iedereen liep te schofferen die in zijn weg stond, dan kunnen we direct de schuldige
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Bij mij is het bekijken van de affiche van dat festival al genoeg om te zeggen ik ga niet.Crackers schreef:anti-reclame zeker bedoel je? Als je weet dat Jana en Lowie daar ook op Werchter zullen zijn, probeer je toch zo vlug mogelijk om van je tickets af te komen zeker?lord F. schreef:wel schaamteloze reclame voor Rock Werchter in Thuis.
0 x
-
Jolanda_tje
- x 435
Wat ik mij nu net bedenk,
Lowie zei ergens paar afleveringen geleden tegen luc: Vanavond ga ik bij Frank en Simonne eten?
Was dit toen om luc op stang te jagen want volgens mij is lowie niet bij frank gaan eten?
Lowie zei ergens paar afleveringen geleden tegen luc: Vanavond ga ik bij Frank en Simonne eten?
Was dit toen om luc op stang te jagen want volgens mij is lowie niet bij frank gaan eten?
0 x
-
Gijs
- Nog geen rang
Ik heb het gevoel dat ze na Casper een nieuwe 'bad boy' nodig hebben en dat is Lowie geworden.
Casper was ook nooit opgewekt, behalve op het einde, en is na een tijdje in grote problemen gekomen.
Als Luc ooit stopt met Lowie steeds te verdedigen zal Lowie volgens mij de trend van Casper volgen...
Casper was ook nooit opgewekt, behalve op het einde, en is na een tijdje in grote problemen gekomen.
Als Luc ooit stopt met Lowie steeds te verdedigen zal Lowie volgens mij de trend van Casper volgen...
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Hopelijk komt Lowie in het gevang terecht wegens slagen en verwondingen tegenover Bram.Gijs schreef:Ik heb het gevoel dat ze na Casper een nieuwe 'bad boy' nodig hebben en dat is Lowie geworden.
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

- Kwast
- Poster rang 5

't jochie speelt nog met een skateboard maar krijgt wel een flinke borrel van zijn vader. Jaja! Van vadertjelief mag hij alles. Waardeloos en wat een ontzettende etterbak is het zeg.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, whisky op je 16 ! Goed bezig Luc ! Maar ja, hij heeft dan ook nog nooit kinderen opgevoed, in tegenstelling tot Julia. Dat gaat wel voor meer conflicten zorgen denk ik.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Binnekort een breuk tussen Luc en Julia en Lowie die alcoholist wordt!johan1969 schreef:Ja, whisky op je 16 ! Goed bezig Luc ! Maar ja, hij heeft dan ook nog nooit kinderen opgevoed, in tegenstelling tot Julia. Dat gaat wel voor meer conflicten zorgen denk ik.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hoe toevallig dat hij en Julia nu opeens beste vriendjes zijn sinds de terugkeer van Bram.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ja, ze zou!Lacrimosa schreef:Zou Julia daar niet voor durven liegen moest het zo ver komen...?tvx1 schreef:Zie je wel dat er al minstens één getuige is die kan bevestigen dat het alibi dat Luc hem gegeven heeft niet klopt! En Bram moest er niet eens ver voor zoeken. Al wat hij nu nog moet doen is een klacht indienen tegen Lowie en we zullen eens zien hoe luidt hij dan nog blaft!Kwast schreef:Ik denk dat deze er niet zijn. Luc zal zijn zoon nooit verraden. Bram zal wel geen aangifte doen vrees ik.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nee liegen denk ik niet maar wel erom heen draaien en dat zegt evengoed de waarheid
0 x