Misschien moeten we haar niet onderschatten en zat er echt iets achter die valse lach. Dat was zelfs voor Julia niet normaal!Crackers schreef:Ik denk dat ze wel in de Noorderzon zal blijven werken al dan niet onder een andere baas.Kimmeke schreef:Vraag mij af wat de makers van thuis met haar van plan zijn. Paulien is al weg,de sluiting van de Noorderzon (?) wat schiet er dan nog over alleen de Luc
En blijven werken in de Noorderzon.
Ik vond dat wel lief hé wat Jens zei. Van dat iemand die kan koken als Julia meteen terug werk heeft.
Maar dat is het 'm nu net ... veel mensen kunnen goed koken, een kok kan je pas zijn als je kan werken onder druk.
Misschien kan ze dat! Maar als ik Jens was, ze zou wel iets sneller mogen werken. En ook al mag er al eens gelachen worden en mag het plezant zijn in een keuken, er moet wel gewerkt worden. Die twee combineren kan ze blijkbaar niet. En dan is het natuurlijk niet moeilijk, dat een bestelling van pasta en 2 x tapa voor paniek zorgt. Een keuken is verloren zonder een goede voorbereiding.
Ja, ik weet dat het maar een reeks is. Ik zeg het dan ook voor Jens, iedereen denkt waarschijnlijk hoe gaat hij dat doen. Hij kan het laten zien door gewoon eens te zeggen: Julia, kan je even doorwerken aub? Eerst die bestelling afwerken en dan pas koffie drinken met Luc.
Ik zie haar 's avonds al tegen Katrien zeggen: Amai, diene Jens, wat een slavendrijver!
Waarop haar dochter draait met haar ogen en zegt: waarom verschiet ik daar niet van?