Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door Blokje »

Crackers schreef:
Kimmeke schreef:Vraag mij af wat de makers van thuis met haar van plan zijn. Paulien is al weg,de sluiting van de Noorderzon (?) wat schiet er dan nog over alleen de Luc
Ik denk dat ze wel in de Noorderzon zal blijven werken al dan niet onder een andere baas.
Misschien moeten we haar niet onderschatten en zat er echt iets achter die valse lach. Dat was zelfs voor Julia niet normaal!

En blijven werken in de Noorderzon.
Ik vond dat wel lief hé wat Jens zei. Van dat iemand die kan koken als Julia meteen terug werk heeft.
Maar dat is het 'm nu net ... veel mensen kunnen goed koken, een kok kan je pas zijn als je kan werken onder druk.
Misschien kan ze dat! Maar als ik Jens was, ze zou wel iets sneller mogen werken. En ook al mag er al eens gelachen worden en mag het plezant zijn in een keuken, er moet wel gewerkt worden. Die twee combineren kan ze blijkbaar niet. En dan is het natuurlijk niet moeilijk, dat een bestelling van pasta en 2 x tapa voor paniek zorgt. Een keuken is verloren zonder een goede voorbereiding.
Ja, ik weet dat het maar een reeks is. Ik zeg het dan ook voor Jens, iedereen denkt waarschijnlijk hoe gaat hij dat doen. Hij kan het laten zien door gewoon eens te zeggen: Julia, kan je even doorwerken aub? Eerst die bestelling afwerken en dan pas koffie drinken met Luc.
Ik zie haar 's avonds al tegen Katrien zeggen: Amai, diene Jens, wat een slavendrijver!
Waarop haar dochter draait met haar ogen en zegt: waarom verschiet ik daar niet van?
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
menzoke
Nog geen rang

Bericht door menzoke »

De laatste tijd heeft Julia wel heel dikwijls hetzelfde kleedje aan namelijk het donkerblauwe met een fijne groene tekening en daarover een groen gileetje, weet iemand toevallig van welk merk dit is want ik vind het prachtig :)
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

De laatste dagen heeft ze een mooi kleedje met lichtblauwe print maar zeg nu zelf , wie draagt er nu in november zo'n licht zomerkleedje ?
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Ze moest eens weten wat Luc allemaal uitgespookt heeft ten tijde van Leontien. Zou ze dan nog zo begrijpend zijn? Of zou ze Leontien gelijk geven?

Ik vond het wel "goed" dat ze Ann zo op haar plaats zette. Al zou ik al veel vroeger die deur dicht gesmeten hebben.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

ik hoop wel dat ze niet te hysterisch begint te doen; Ann heeft fouten gemaakt maar ze is geen misdadiger
ze zou raar opkijken indien ze wist wat haar Lucske allemaal uitgespookt heeft :twisted:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Julia is toch altijd zo'n hysterisch kieken?
Hoe ze indertijd op Femke reageerde... :whistle:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:Julia is toch altijd zo'n hysterisch kieken?
ook waar, precies een kip die met de kop op de kapblok ligt, klaar om de kop afgekapt te worden :twisted:

misschien moet iemand haar duidelijk maken dat mensen haar ook begrijpen als ze haar standpunten wat rustiger verwoordt :angelic-whiteflying:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Wallanderjunior schreef:
satine schreef:Julia is toch altijd zo'n hysterisch kieken?
ook waar, precies een kip die met de kop op de kapblok ligt, klaar om de kop afgekapt te worden :twisted:

misschien moet iemand haar duidelijk maken dat mensen haar ook begrijpen als ze haar standpunten wat rustiger verwoordt :angelic-whiteflying:
Zouden we dan de bijl niet laten vallen?
0 x
ronyd
Nog geen rang

Bericht door ronyd »

Ze mag al eens naar de kapper gaan
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Misschien kan ze tesamen met Rosa en Peggy eens een make over laten doen ?

Julia is blijven steken in de lastige fase van het puberaal gedrag ! wat zal dat worden als haar 2de dochter ook het huis verlaat ?
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ze legt wel heel erg de nadruk op de veligheid van Katrien. Gaat er iets gebeuren?
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Ik vind wel dat julia nogal heftig reageert tegen Lowie. Ze zegt dat je respect moet hebben maar zelf toont ze nogal weinig respect vind ik
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Jolanda_tje schreef:Ik vind wel dat julia nogal heftig reageert tegen Lowie. Ze zegt dat je respect moet hebben maar zelf toont ze nogal weinig respect vind ik
eerder omgekeerd, vind ik dat Lowietjes reactie er nogal fel over is. Hij is wel degelijk geschorst en voor hem is het precies alsof hij een dagje verlof heeft en de rest maar naar z'n pijpen moet dansen.
Benieuwd nu wel hoe Luc z'n reactie zal zijn, want Lowietje begint stilaan een relatietest te worden voor hem. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Julia heeft al vanaf het begin nogal sceptisch tegenover lowie gestaan dachtek? Omdat Lowie niet zoals haar dochters waren
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Jolanda_tje schreef:Julia heeft al vanaf het begin nogal sceptisch tegenover lowie gestaan dachtek? Omdat Lowie niet zoals haar dochters waren
Of omdat ze meteen doorhad dat 't een moeilijk manneke was?
0 x
Gesloten