Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door satine »

Wallanderjunior schreef:ik zou Peggy wel uitleggen waarom ze beter wacht tot ze zelf weer fit en stabiel is
dat zou de verstandhouding en het vertrouwen tussen Ann en Peggy ook verbeteren
Een rustig en eerlijk gesprek zou hier inderdaad wel op zijn plaats zijn.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Beide dames zouden eerst tot rust moeten komen. Het is te begrijpen dat Ann schrikt van het feit dat Peggy opeens ook aan zee is, alleen maar om Sandrientje te zien. Daarnaast is het ook te snappen dat ze het niet leuk vindt dat Tom dingen achter haar rug om doet.

Helemaal eerlijk vind ik Ann niet. Is dit nu wat ze echt denkt of volgt ze als een mak lammetje haar moeders wil?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Ann is inderdaad niet zo eerlijk, naar zichzelf niet en naar Peggy niet. Ann zou zich moeten realiseren dat zij met haar paniekreactie zelf de onrust heeft veroorzaakt en daarmee het 'labiele' gedrag van Peggy. Een vrouw kan misschien wel haar kind afstaan maar blijkbaar niet haar moederinstinct. Ik denk dat dat is wat Peggy drijft wat misschien ook nog eens versterkt wordt omdat zij nooit meer kinderen kan krijgen. Als arts houdt Ann zich beroepshalve bezig met de gezondheid, het welzijn en welbevinden van haar medemens. Meer inlevingsvermogen en compassie zouden Ann dan ook zeker niet misstaan...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Peggy had haar kind maar niet moeten afstaan , voilà ! maar ja zeg, 't is wel een soap hé , en in 't echte leven zou NOOIT de adoptiemoeder recht tegenover de biologische wonen of blijven ....
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

nounake schreef:Peggy had haar kind maar niet moeten afstaan , voilà ! maar ja zeg, 't is wel een soap hé , en in 't echte leven zou NOOIT de adoptiemoeder recht tegenover de biologische wonen of blijven ....
Feit!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

In het echte leven zou ook niemand zomaar een flinke som poen investeren in een bedrijf waarvan nog niet eens met zekerheid is vastgesteld of het überhaupt winstgevend zal zijn, zal niemand zomaar zijn café ala minuut verkopen en mag je ook niet zomaar een café verder runnen zonder dat je daarvoor de benodigde papieren hebt. Just in case...
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Gaat Ann een café runnen? Dat heb ik helemaal gemist... :razz:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hahaha nee dat bedoel ik niet. In Thuis gebeuren wel meer dingen die in het echt vrij ondenkbaar zijn.
0 x

Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:Gaat Ann een café runnen? Dat heb ik helemaal gemist... :razz:
ik heb dat ook gemist :lol:
helemaal ondenkbaar lijkt het me niet ;) zolang het maar een "gezond" café is: geen alcohol, enkel versgeperste fruitsapjes :lol: ik vrees alleen dat succes niet gegarandeerd is :denk:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ok, een beetje off-topic: Was Ann niet de eigenares van het Fittness-center nadat Werner en Eva vertrokken zijn? Was toch ook een café bij. :p
0 x
Afbeelding
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Poolaapje schreef:Ok, een beetje off-topic: Was Ann niet de eigenares van het Fittness-center nadat Werner en Eva vertrokken zijn? Was toch ook een café bij. :p
inderdaad, ik denkt zelfs dat ze af en toe (in "noodgevallen") ook nog aan de toog gestaan heeft of vergis ik mij? :denk:
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

jep, toen ze het in haar kopke had gestoken dat ze geen dokter meer wou zijn (was dat niet toen Sandrine, de dochter van Geert gestorven was)
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik dacht dat ze Sandrine net had leren kennen omdat die het interieur daar heeft ingericht. Dus da's erna nog dan.

EDIT: Je hebt gelijk, pas na de dood van Sandrine begint Ann met de Fit&Fun. #wikipediatotherescue
.
0 x
Afbeelding
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

An heeft vandaag een ongelooflijke medische blunder gedaan.
Het is niet omdat je vriendin belt dat je je werk rap rap moet afwerken (en daardoor een belangrijk document vergeet in te vullen).
Al moet ik zeggen dat ik het al van ver zag aankomen dat ze een medische fout ging begaan. Ze moest de patiënten van Geert overnemen maar wou toch met Mayra naar de info over die cursus van Mayra. Dat is vragen om problemen :doh:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

doken18 schreef:An heeft vandaag een ongelooflijke medische blunder gedaan.
Het is niet omdat je vriendin belt dat je je werk rap rap moet afwerken (en daardoor een belangrijk document vergeet in te vullen).
Al moet ik zeggen dat ik het al van ver zag aankomen dat ze een medische fout ging begaan. Ze moest de patiënten van Geert overnemen maar wou toch met Mayra naar de info over die cursus van Mayra. Dat is vragen om problemen :doh:
Natuurlijk kon Geert haar ook eens de kans geven om "nee" te zeggen, want die kans kreeg ze precies niet; hij was meteen weg!
0 x
Gesloten