Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Christel »

Tomboy schreef:Het valt mij wel een beetje tegen van Geert en Ann. Tot nu toe heb ik hen altijd een beetje het geweten van Marianne gevonden, vooral Ann, maar daar is ze nu een ietsje te drammerig voor....
Heb het eventjes hier neergezet om niet offtopic te gaan :oops: ;)
Wat Ann betreft vind ik vooral dat ze altijd meelevend en gewetensvol is als het haarzelf niet aangaat. Toen ze een kind wilde moest alles daarvoor wijken, terwijl ze de gevolgen van tevoren goed in had kunnen schatten als ze een beetje had nagedacht. We weten allemaal wat voor ellendige toestanden dat heeft opgeleverd...
En toen ze verliefd was op Mayra, liep ze enorm te pushen dat Mayra voor haar moest kiezen. In feite was ze dus geen haar beter dan David nu, met het enige verschil dat Guy geen vriend van haar was.

Als puntje bij paaltje komt, vind ik dus niet dat Ann zoveel kan zeggen, en al helemaal niet op dat drammerige toontje van haar... :razz: Marianne is veel botter dan haar dochter en weet de dingen vaak niet zo mooi te "verpakken", maar in feite heeft ze in mijn ogen niet minder geweten dan Ann... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel dwaas van Ann dat ze het bezoekrecht van Peggy opzegt ! Peggy kan er ook niet aan doen he !

En ik die dacht dat Ann altijd nuchter en weloverwogen was.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

An is nogal hysterisch aan het worden. Nou kan ik wel begrijpen dat ze zich rot geschrokken is van het gebeuren met Sandrine maar om dat nou rechtstreeks op Femke haar bord te schuiven vind ik wel iets overdreven.
Maar we merkten het al aan haar houding tegenover haar moeder sinds David in beeld kwam bij Marianne.
Ze handelt nu, denk ik uit pure paniek, ook tegenover Peggy.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Ik voel ook absoluut geen sympathie voor Ann, ik vind haar nogal onredelijk in haar reactie, om niet te zeggen bitsig.

Met Peggy daarentegen heb ik ook niet veel medelijden, zij wist indertijd zo goed dat Ann haar kindje moest adopteren terwijl Rosa ook graag de zorg op zich wilde nemen voor haar kleinkind. Ik zou bijna zeggen : 'eigen schuld dikke bult'.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tomboy schreef:Ik voel ook absoluut geen sympathie voor Ann, ik vind haar nogal onredelijk in haar reactie, om niet te zeggen bitsig.

Met Peggy daarentegen heb ik ook niet veel medelijden, zij wist indertijd zo goed dat Ann haar kindje moest adopteren terwijl Rosa ook graag de zorg op zich wilde nemen voor haar kleinkind. Ik zou bijna zeggen : 'eigen schuld dikke bult'.
Helemaal mee eens... Die situatie was sowieso te belachelijk voor woorden en, zoals Ann al zei, niet gebruikelijk bij een adoptie. Dat is dan nog zacht uitgedrukt!
Ook ik heb geen medelijden met Peggy, en Ann overdrijft ontzettend. Ik vind het alleen sneu voor Rosa eigenlijk, maar dat vond ik al toen "Snuiteke" besliste dat haar kind beter bij een vreemde op kan groeien dan bij de eigen oma...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb ook geen medelijden met Peggy, maar in dit geval vind ik An haar beslissing niet terecht. En terug komen op die adoptie en de hele rompslomp en afspraken eromheen zoals An nu doet, vind ik ook niet terecht. Er zijn in deze absurde situatie afspraken gemaakt en die moeten door dit voorval niet ongedaan gemaakt worden. Peggy heeft aan dat gedoe met die cocaine geen schuld.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Ann heeft geen recht van spreken zo naar Peggy
Is juit ferme egoiste zo
Niet vergeten Ann zonder Peggy haD jij SAndrine nu niet
:twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

fresia schreef:Niet vergeten Ann zonder Peggy haD jij SAndrine nu niet
:twisted:
En zonder Ann was Sandrine er ook nooit geweest... Peggy wilde eigenlijk abortus plegen hè? ;)

Maar Ann heeft in feite inderdaad geen recht van spreken, aangezien een ongeluk in een klein hoekje zit en zowel Rosa als Peggy niks aan die Coke kunnen doen. Als de onveilige situatie het probleem was geweest, had Ann ook voor kunnen stellen dat Peggy en Rosa Sandrine ergens anders zouden zien... Erg overdreven hoe ze nu reageert.
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Here we go :

Ik vond ook dat Ann overdrijft in haar reactie.
Ik begrijp dat wat er gebeurd is , of wat had kunnen gebeuren , heel ernstig is en dat Ann zich waarschijnlijk heeft doodgeschrokken. Maar om dat nu eigenlijk in de schoenen van Peggy en Rosa te schuiven vind ik erover.
Het is niet hun schuld dat die coke daar lag he. Dat ze dus Peggy haar bezoekrecht wilt afnemen vind ik er compleet over !

Ook haar reactie tegenover Femke vond ik totaal niet kunnen. Wat heeft Femke te maken met de coke die er in de Zus & Zo lag ? :crazy: Het is niet Femke die dealde he , of die de cocaïne daar heeft gelegd. Ze kocht hem alleen maar af en toe. Ann deed precies of Femke had die daar gelegd. Vond ik totaal ongepast , en zeker gezien het feit dat ze op dat moment eigenlijk als dokter van Femke tegen haar aan het praten was. Zeer onprofessioneel ook.

Maar ik moet dan ook wel zeggen dat ik ook absoluut GEEN medelijden heb met Peggy. Peggy heeft in der tijd er duidelijk voor gekozen om haar kind af te staan. Voor die beslissing is ze niet over één nacht ijs gegaan. Ze heeft 9 maanden lang gehad om erover na te denken , terwijl Rosa haar toen heel duidelijk had gemaakt dat zij zonder probleem het kind wou opvoeden . Ook wist Peggy hoe gevoelig het voor Rosa lag om haar eigen kleindochter naar Marianne te zien gaan , maar toch ging Peggy ermee door.

En ook NA haar bevalling heeft ze op een gegeven moment de adoptie moeten finaliseren. En ook hier deed ze dit weer. Opnieuw besliste ze om haar kind aan Ann te geven. Het is pas toen Tom enige interesse in haar en Sandrine liet blijken dat ze van gedachte veranderd.
Compleet fout van haar !

En daarom heb ik ook geen medelijden met haar. Heel dat bezoekrecht enzo is inderdaad ongewoon bij een adoptie.
Niet dat ik goedkeur dat Ann het nu ineens terug afneemt he.

8)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ik vind heel het Sandrine-onderwerp te gek voor woorden.
Ik vind het ook niet kunnen dat Ann zomaar het bezoekrecht.
Stomme verhaallijn alweer! Te stom voor woorden, mijn gedacht! :twisted:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Goed dat dokter Anne zo een fijne 'neus' heeft voor het ontdekken van cocaïne, ik zou begot het verschil niet zien tussen een zakje cocaïne en een pakje vanille suiker.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ze is dan ook dokter he ! Ik vermoed dat ze op die 7 jaar opleiding toch ook wel de verschillende soorten drugs leren kennen.
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

ik kan Ann wel begrijpen hoor, waarmee ik niet wil zeggen dat ik het goedkeur wat ze beslist
maar als moeder schrik je je rot, en in haar ogen heeft iedereen in de zus en zo schuld aan het gebeuren, volgens mij zou ze zelfs Jenny afsnauwen als die toevallig in de buurt was geweest
en dat van die drugs direct herkennen, vergeet niet dat Ann weet dat Kasper nog gedeald heeft, dus dan is de link vlug gelegd volgens mij
Ann is zowiezo niet mijn favoriete personage, ze is altijd zo miss right, alles moet juist zijn, en als dat niet zo is, dan gaat zij wel even de persoon in kwestie de les lezen
zoals ze marianne bepreekt, ik zou dat hier niet moeten proberen met mijn mamsie hoor, zou rap vliegen denk ik :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Christel schreef: Als de onveilige situatie het probleem was geweest, had Ann ook voor kunnen stellen dat Peggy en Rosa Sandrine ergens anders zouden zien... Erg overdreven hoe ze nu reageert.
Had ze niet gezegd dat Sandrine niet meer naar de Zus en Zo mocht? Ik heb haar toch niet horen zeggen dat Peggy Sandrine helemaal niet meer mocht zien - of vergis is mij nu? :denk:
Dat dit niet praktisch is, omdat zowel Peggy als Rosa in de Z&Z wonen, is een andere zaak natuurlijk.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ann zei dat het een vergissing was om Peggy bezoekrecht toe te staan en dat het bezoekrecht bij deze gedaan is. Dat komt er dus op neer dat Peggy Sandrine niet meer mag zien, toch? :)
0 x
Gesloten