Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Luc »

Ik krijg ook de indruk dat Ann daar eigenlijk helemaal niet weg wil. Ze ziet dat voorstel van Marianne meer dan zitten zelfs, denk ik.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik denk juist dat Ann daar wel weg wil en duidelijk weet dat het haar relatie niet ten goede komt als ze dat voorstel zou anneemen. Ik hoop het althans...
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Ik denk ook dat ze weg wil :)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

interrupted schreef:Ik denk ook dat ze weg wil :)
Ann mag wel eens uit haar sloffen schieten, als ik in Mayra haar plaats was, zou ik me al dood ergeren aan de besluiteloosheid van Ann en de opdringerigheid van Marianne :mrgreen:
als ze niet direct een huis kunnen kopen kunnen ze toch tijdelijk een appartementje huren? :whistle:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ligt het nu aan mij of weet Ann voor geen meter wat ze nu wel wil of niet wil? Ja wat ze wil weet ze wel maar ze weet donders goed dat Mayra dat niet wil. Wat een gezeur zeg van Ann. In een rijtjeshuis wonen kan toch best knus zijn? Komt het kudde gevoel helemaal ten goede haha. Naja nu is Ann ook wel een lommerrijk huis gewend, gezien ze daar al heel lang woont [toch?] maar ze zou toch moeten weten dat een starterswoning niet meteen ala het paleis op de Dam is.

Wat een geharrewar ik zie het nog gebeuren dat ze gewoon gaan latten ipv dat ze ook echt gaan samenwonen. Volgens mij is Ann al net zo een treuzelmeut als haar moeder. Of laat ze zich toch nog sterk beïnvloeden. Zucht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:Ligt het nu aan mij of weet Ann voor geen meter wat ze nu wel wil of niet wil? Ja wat ze wil weet ze wel maar ze weet donders goed dat Mayra dat niet wil. Wat een gezeur zeg van Ann. In een rijtjeshuis wonen kan toch best knus zijn? Komt het kudde gevoel helemaal ten goede haha. Naja nu is Ann ook wel een lommerrijk huis gewend, gezien ze daar al heel lang woont [toch?] maar ze zou toch moeten weten dat een starterswoning niet meteen ala het paleis op de Dam is.

Wat een geharrewar ik zie het nog gebeuren dat ze gewoon gaan latten ipv dat ze ook echt gaan samenwonen. Volgens mij is Ann al net zo een treuzelmeut als haar moeder. Of laat ze zich toch nog sterk beïnvloeden. Zucht.
Vooral dat laatste, vrees ik. Ze luistert nog steeds te vaak naar mamalief.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ann wordt ook zelden tot nooit echt kwaad op Marianne en dat geldt ook voor Tom. Die twee zijn net twee makke schaapjes. Ze konden zo de levende kerststal in. Ik heb zelf geen kinderen dus heb van moederen geen verstand maar ik vind dat Marianne het wel een beetje overdrijft. Ann was wel geschrokken van Mayra haar reactie al begreep ik niet waarom ze Mayra niet achterna ging of komt dat vanavond? Rent ze van de eindgeneriek van gister door tot voorbij de begingeneriek van vandaag? :eh:
0 x

Wallanderjunior
x 435

doorrennen van de eindgeneriek van gisteren tot de begingeneriek van vandaag lijkt me een goede conditietraining :lol: ze mag wel niet te vlug lopen, zoniet volgt de camera niet meer :lol:

ben benieuwd of Ann nu nog niet wakker geschoten is, Mayra is toch duidelijk genoeg? :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Toch blijf ik erbij dat Marianne helemaal niet de reden is van Ann's twijfels. Marianne laat alleen maar merken dat ze niet graag heeft dat Ann vertrekt, zo'n drama is dat toch niet? Het is hooguit vervelend, maar als Ann en Mayra dat negeren is er niks aan de hand.
Ann is in de 40 en prima in staat om haar eigen keuzes te maken, dat heeft ze al vaak genoeg bewezen. Blijkbaar ziet Ann het dus ergens niet zitten om met Mayra samen te gaan wonen, al zegt ze dat niet hardop. Haar acties spreken boekdelen...

En nou begrijp ik wel dat in soapland de dingen vooruit moeten gaan, maar ergens moet ik toch zeggen dat ik het ook allemaal nogal snel vind gaan hoor. Mayra is haar oude appartement amper kwijt, ze kent Ann net een paar maandjes en de inkt op haar scheidingspapieren is nog niet droog, of ze wil al samen een huis gaan kopen. En dat moet dan ook nog NU gebeuren... :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik vond Ann schitterend. Tom: voor mij een zachtgekookt eitje met versgeperst fruitsap. En dan Ann: voor mij hetzelfde :)
Ik ben blij dat ze zo te zien weer beter met Tom overweg komt, hoewel dat niet lang zal duren als Tom Guy wil verdedigen...

En ze was een mooie brandblusser tussen Peggy en Marianne :)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind het dus echt verschrikkelijk dat Tom overweegt de verdediging op zich gaat nemen. Grrrr net nu die twee weer beter met elkaar kunnen opschieten. Kennelijk mag er van de scenarioschrijvers niet één band blijven bestaan. :boo:
0 x

interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Kwast schreef:Ik vind het dus echt verschrikkelijk dat Tom overweegt de verdediging op zich gaat nemen. Grrrr net nu die twee weer beter met elkaar kunnen opschieten. Kennelijk mag er van de scenarioschrijvers niet één band blijven bestaan. :boo:
Tja een beetje conflict kan nooit kwaad zeker. Al heb ik het helemaal gehad met Tom. Maar bon dit is het topic van Ann. Ik denk wel dat ze een huisje gaat zoeken met Mayra en als ze niet wil zal Mayra haar daar wel toe dwingen :D
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Wallanderjunior
x 435

Ik hoop dat Tom niet aandringt bij Guy om hem te verdedigen, Guy wil geen advokaat, probleem opgelost :whistle:
zoniet is het nog maar eens ruzie tussen Tom en Ann ... :mrgreen:

"zachte dwang" zal wel volstaan om Ann over de streep te krijgen, ik denk dat ze Mayra weinig kan weigeren :lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Vandaag de eerste schooldag voor Sandrine, benieuwd hoe het gegaan is.

En wie gaat haar brengen? Ann? Marianne? Mayra? Tom? Peggy? Geert?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Wallanderjunior
x 435

Crackers schreef:Vandaag de eerste schooldag voor Sandrine, benieuwd hoe het gegaan is.

En wie gaat haar brengen? Ann? Marianne? Mayra? Tom? Peggy? Geert?
Ann en Peggy moet toch wel volstaan zeker? dat kind gaat toch niet de Nobelprijs in ontvangst nemen ? :lol:
maar logica is niet altijd de prioriteit bij de hoofdrolspelers van thuis, we mogen ons dus aan een bus begeleiders verwachten, ik ben ook benieuwd :lol:
0 x
Gesloten