Ik weet het niet. Hij kan altijd proberen om 'zijn' Mayra weer te overhalen om voor een 'echte man' te kiezen ....Christel schreef:Dat hoop ik ook voor haar, en voor Mayra ook trouwens. Maar ik denk dat Guy zich voorlopig wel koest houdt, die heeft nu wel even iets anders aan zijn hoofd.Wallanderjunior schreef:Ann kan zich nu weer volop op haar praktijk concentreren, tenzij Guy de volgende weken roet in het eten wil gooien ...
ik hoop dat hij haar met rust laat
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- Poster rang 1
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- x 435
Ann mag blijkbaar op haar twee oren slapen, Mayra beklaagt het zich duidelijk niet dat ze voor Ann gekozen heeft 

0 x
-
- Poster rang 1
InderdaadWallanderjunior schreef:Ann mag blijkbaar op haar twee oren slapen, Mayra beklaagt het zich duidelijk niet dat ze voor Ann gekozen heeft

0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
- willem criel
- Nog geen rang
Ik vind dat ze méér en méér op elkaar beginnen te lijken die twee. Zagen en klagen en nooit es gewoon vrede hebben met een situatie. Sommige mensen hebben weinig aanleg om gelukkig te zijn. La vie es dure sans confiture. Of heb ik dat al gezegd? 

0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- x 435
ik heb eerder de indruk dat ze zich wel goed voelen in hun vel en plannen maken voor de toekomst ... maar we hebben hier niet allemaal dezelfde bril op terwijl we kijkenwillem criel schreef:Ik vind dat ze méér en méér op elkaar beginnen te lijken die twee. Zagen en klagen en nooit es gewoon vrede hebben met een situatie. Sommige mensen hebben weinig aanleg om gelukkig te zijn. La vie es dure sans confiture. Of heb ik dat al gezegd?

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Niet te doen dat ze Queen Mother
mee nam naar het huisje voor haar en Mayra
Denk dat Mayra haar dat nog wel gaat laten weten
Anderzijds wél goed dat ze liet merken dat het voor haar een goed huis is.
Denk dat Ann nog dikwijls op haar strepen zal moeten staan als ze het hoofd wil bieden aan Queen Mother

Anderzijds wél goed dat ze liet merken dat het voor haar een goed huis is.
Denk dat Ann nog dikwijls op haar strepen zal moeten staan als ze het hoofd wil bieden aan Queen Mother

0 x
-
- x 435
"Queen Mother" is te veel eer voor die bemoeizuchtige heks
hoe is het mogelijk dat Ann zich zo laat inpalmen? Ze kan nu maar best heel kordaat tegensturen, een verwenpartij zal niet volstaan om Mayra te overtuigen dat ze voor haar kiest en niet voor haar moeder
Ik hoop dat Ann en Mayra het huis kunnen kopen en als dat niet zou lukken, zo vlug mogelijk uitkijken naar een apartement dat ze dan tijdelijk huren tot ze een huis kunnen kopen
op die manier kan het niet langer, Ann zet haar relatie op het spel als ze zich nog langer laat bepamperen door Moeder Kloek

hoe is het mogelijk dat Ann zich zo laat inpalmen? Ze kan nu maar best heel kordaat tegensturen, een verwenpartij zal niet volstaan om Mayra te overtuigen dat ze voor haar kiest en niet voor haar moeder
Ik hoop dat Ann en Mayra het huis kunnen kopen en als dat niet zou lukken, zo vlug mogelijk uitkijken naar een apartement dat ze dan tijdelijk huren tot ze een huis kunnen kopen
op die manier kan het niet langer, Ann zet haar relatie op het spel als ze zich nog langer laat bepamperen door Moeder Kloek
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind dat het nogal erg zou zijn als Mayra zich zo snel af laat schrikken hoor...Wallanderjunior schreef:op die manier kan het niet langer, Ann zet haar relatie op het spel als ze zich nog langer laat bepamperen door Moeder Kloek
Oké, misschien was het niet echt fijn dat Marianne mee kwam, maar ze kunnen haar toch ook gewoon negeren? Haar gewoon laten praten en "uitrazen", en verder lekker doen waar ze zelf zin in hebben? Ik vind dat er nogal wat drama gemaakt wordt rond die eventuele verhuis.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
ik heb al koppels uit mekaar zien gaan die te lang bij de ouders bleven inwonenChristel schreef:Vind dat het nogal erg zou zijn als Mayra zich zo snel af laat schrikken hoor...Wallanderjunior schreef:op die manier kan het niet langer, Ann zet haar relatie op het spel als ze zich nog langer laat bepamperen door Moeder Kloek
Oké, misschien was het niet echt fijn dat Marianne mee kwam, maar ze kunnen haar toch ook gewoon negeren? Haar gewoon laten praten en "uitrazen", en verder lekker doen waar ze zelf zin in hebben? Ik vind dat er nogal wat drama gemaakt wordt rond die eventuele verhuis.

ik hoop dat Ann en Mayra niet te lang onder Marianes vleugels blijven zitten, dat is niet gezond
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Christel schreef: Ik vind dat er nogal wat drama gemaakt wordt rond die eventuele verhuis.![]()

Juist en wie maakt dat drama? Super drama mother Queen Marianne

Kan ik geloven vooral als ze een moeder of schoonmoeder hebben a la MarianneWallanderjunior schreef: ik heb al koppels uit mekaar zien gaan die te lang bij de ouders bleven inwonen![]()

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als Ann nu thuis zou blijven wonen, dan zou ik me ook voor kunnen stellen dat mayra op den duur het hazepad kiest hoor.
Maar ze gaan toch verhuizen binnen nu en korte tijd? Dan snap ik niet dat ze zo'n moeite doen om Marianne te overtuigen. Haar in haar sop gaar laten koken terwijl ze op hun gemak verder op huizenjacht gaan, zou toch een stuk simpeler zijn? Maarja, dat levert natuurlijk minder "boeiend" (in mijn ogen eerlijk gezegd behoorlijk nutteloos) beeldmateriaal op.

Maar ze gaan toch verhuizen binnen nu en korte tijd? Dan snap ik niet dat ze zo'n moeite doen om Marianne te overtuigen. Haar in haar sop gaar laten koken terwijl ze op hun gemak verder op huizenjacht gaan, zou toch een stuk simpeler zijn? Maarja, dat levert natuurlijk minder "boeiend" (in mijn ogen eerlijk gezegd behoorlijk nutteloos) beeldmateriaal op.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4
Vond het er ook wel over dat Marianne mee ging kijken. Vooral omdat ze toch al op voorhand haar reactie kon inschatten.. domme Ann! (en dat voor een dokteres).
0 x
-
- x 435
dom zou ik niet zeggen, wel onvoorstelbaar naïefLuc schreef:Vond het er ook wel over dat Marianne mee ging kijken. Vooral omdat ze toch al op voorhand haar reactie kon inschatten.. domme Ann! (en dat voor een dokteres).

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Die auto die voor de deur stopte en Marianne die zat te blinken achter de voorruit!! Jeeeeeeeeeesus!!!!
Had een dejavu!
Gek wordt je van dat soort schoonmoeders. Dus Ann en Mayra...maak er korte metten mee!

Had een dejavu!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532