Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door jessie V. »

De hysterie komt ook voornamelijk van de kant van An. Wat ze gisteren weer had bedacht. Ik moet een taxi voor mijn ronde langs de patienten en Mayra moet de chauffeur zijn. Je moet het lef maar hebben. Ze heeft niet het besef dat ze zichzelf voor gek zet. Mayra krijgt er de zenuwen van.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Inderdaad, vindt dat ook een beetje vreemd.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

welja, Ann ziet ook wel dat Mayra met twijfels zit over haar relatie met die brandweer (naam vergeten). Maar ze pusht wel wat teveel wat dan weer irritant is bij iemand die maar geen beslissing kan nemen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Mayra had haar toch gezegd dat ze haar huwelijk nog een kans wou geven, dan heeft Ann dat te respecteren, vind ik.
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat - door alle toestanden thuis, ook door die van het verleden - Ann ook wel snakt naar wat leuke dingen in haar leven.
En ze is verliefd, dan doen mensen wel meer dingen waarvan ze achteraf denken 'hoe kon ik....' ;)

Maar dat ze pushy is, wil ik zeker niet ontkennen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:De hysterie komt ook voornamelijk van de kant van An. Wat ze gisteren weer had bedacht. Ik moet een taxi voor mijn ronde langs de patienten en Mayra moet de chauffeur zijn. Je moet het lef maar hebben. Ze heeft niet het besef dat ze zichzelf voor gek zet. Mayra krijgt er de zenuwen van.
Hoho, dat grandioze idee kwam wel van hippe Geert af hè? :shock: Ann bracht het alleen heel enthousiast ten uitvoer.. :mrgreen: ;)
Ergens begrijp ik haar ook wel hoor, met al dat gedoe thuis. Maar ik vind wel echt dat ze veel te ver gaat...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat dat gedoe een idee van Geert was heb ik even gemist. Ik had ook niet verwacht dat hij nog ooit een idee zou krijgen.
Maar An had het absurde van dat idee toch moeten inzien.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

;) Idd zoals iedereen hier zegt teveel gepuch van Ann naar Mayra toe en gek idee met Taxi gedoe.
Maar............het lijkt haar (Ann) wel te lukken :crazy: want Mayra kon al terug eens lachen.
En als het dan ooit lukt is het maar de vraag of dat blijft duren want met al dat gepuch van Ann...,
in werkelijkheid zou dat volgens mij toch niet een al te beste basis zijn om iets te beginnen maja...we zitten in een soap hé
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Dat dat gedoe een idee van Geert was heb ik even gemist. Ik had ook niet verwacht dat hij nog ooit een idee zou krijgen.
Maar An had het absurde van dat idee toch moeten inzien.
Eigenlijk wel, maar die zag het meteen zitten. Ze worden daar hoe langer hoe gekker in dat huis volgens mij.. :razz:

En wat die basis betreft; daar ben ik het helemaal mee eens. Het is "graag of niet" zou je toch denken. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Marleen2502
Nog geen rang

Bericht door Marleen2502 »

ik vind de An van de middagafleveringen veel leuker...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik ook. Ik herken haar niet, hoe ze zich aan Mayra opdringt, of bijna stalkt. En waarom iets met een gehuwde vrouw (hetero, lesbisch of bi maakt niet uit) willen beginnen ?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Marleen2502 schreef:ik vind de An van de middagafleveringen veel leuker...
Ik vind geen enkele Ann leuk eigenlijk. Neemt ook altijd zo dubbelzinnige houding aan tegenover haar moeder. Heeft altijd wat commentaar, maar blijft er toch maar wonen altijd. Of is dit deel van de midlife crisis ?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:
Marleen2502 schreef:ik vind de An van de middagafleveringen veel leuker...
Ik vind geen enkele Ann leuk eigenlijk. Neemt ook altijd zo dubbelzinnige houding aan tegenover haar moeder. Heeft altijd wat commentaar, maar blijft er toch maar wonen altijd. Of is dit deel van de midlife crisis ?
Iedere midlife crisis is anders, zeker? :lol:
Geen haar op mijn hoofd die er ooit aan dacht om bij mijn moeder te blijven! :oops:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Saaie An is zo uit haar gewone doen, dat ze ook lelijke dingen vanuit de auto gaat schreeuwen :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

jessie V. schreef:Saaie An is zo uit haar gewone doen, dat ze ook lelijke dingen vanuit de auto gaat schreeuwen :lol:
Vond dat er echt over! Zo puberaal! Niet voor een dokter, ook niet voor een verliefde dokteres!
BAH
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

De schrijvers wilden het ijs breken tussen de dames en hieruit blijkt dat ze echt geen benul van normaliteit meer hebben. Alsof een normaal gesprek, met een paar grapjes niet meer kan werken. Ze lopen echt vast in hun eigen overdreven verzinsels. Niet alleen een dokter die zo schreeuwt, wat dacht je van een taxichauffeur, die ook het visitekaartje van het bedrijf is. Ik hoopte zo dat de persoon in de voorgaande auto uit zou stappen en de dames in een lastig parket bracht.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Gesloten