ik geef Ann ook gelijk, als ze er in gelooft, moet ze er ook voor gaanChristel schreef:Op mij kwam het over alsof Ann eindelijk voor zichzelf beslist had dat een gewone vriendschap er van haar kant uit niet in zit. Ze zal te verliefd zijn op Mayra. Aangezien Mayra al vaak aangaf dat haar huwelijk niks voorstelt, en Ann niks te verliezen had, zal Ann het erop gewaagd hebben. Ze heeft groot gelijk vind ik!

het zou me niet verbazen, dat Mayra na die kus ook uit de auto stapt en binnen gaat
de vonk is blijkbaar overgesprongen

nu nog hopen dat Mayra echt voor Ann kiest, ze zal het niet gemakkelijk hebben:
een punt zetten achter haar huwelijk en
Marianne trotseren,
want die ziet natuurlijk graag een "belangrijke" partner voor Ann
ik wens Ann dan ook veel moed en doorzettingsvermogen want ze zal het ook niet gemakkelijk hebben
hopelijk kunnen ze snel openlijk uitkomen voor hun relatie, heimelijk gedoe is altijd stresserend
iets anders nu: ik ben niet de enige die zich hier afvraagt waarom Ann als een bliksem uit die auto gesprongen is
volgens mij heeft ze Mayra gevraagd om "eventjes" te wachten en is ze dan Marianne het vrome leugentje op de mouw gaan spelden dat ze oh zo veel patiënten had en dus zelf Sandrientje niet zou kunnen afhalen ... daarna is ze vermoedelijk weer naar de taxi gespurt, misschien om verder af te spreken met Mayra ???