Franky Bomans (Braam Verreth)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Franky Bomans (Braam Verreth)
Dat vind ik ook.satine schreef:Jammer wel ja, maar geen wereldramp.

Ik vind het vooral jammer omdat er weer gewend moet worden aan een ander gezicht. Maar ik begrijp wel dat de makers hier waarschijnlijk voor een voldongen feit gestaan hebben. Dan moeten zij ook maar iets verzinnen uiteraard...
Wat ik tot nu toe van de "nieuwe Franky" gezien heb, bevalt me in elk geval wel! En voor de rest blijft het afwachten.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Wat er ook van zij, het is altijd jammer als een personage vervangen moet worden. De "Tom" die we nu zien is ook die van vroeger niet meer. Als ze Frank of Nancy of Jenny zouden moeten vervangen, dat zou ook hetzelfde niet meer zijn. Maar acteur zijn is nu eenmaal een job en soms veranderen mensen van job en dan moeten die vervangen worden. Het zal wennen zijn en nooit meer hetzelfde als voorheen maar hopelijk wordt het een leuk en verrassend 17de seizoen met originele en spannende verhaallijnen met goede en geloofwaardige acteurs.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
Er is toch wel een verschil tussen het vervangen van een Franky/Tom of Jenny/Frank. Jenny en Frank zitten als sinds het begin onafgebroken in de soap, Nancy ondertussen ook al een kleine 10 jaar...
Franky (Braam) zat nog maar een jaar of twee in de soap, wat het heel wat makkelijker maakt om hem te vervangen. Ook met Tom lag de zaak niet zo moeilijk, aangezien hij al een hele tijd (noodgedwongen natuurlijk) uit de soap verdwenen was.
Franky (Braam) zat nog maar een jaar of twee in de soap, wat het heel wat makkelijker maakt om hem te vervangen. Ook met Tom lag de zaak niet zo moeilijk, aangezien hij al een hele tijd (noodgedwongen natuurlijk) uit de soap verdwenen was.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik treur er ook niet om dat Franky vervangen wordt, blijkbaar kan het inderdaad niet anders.
Maar ik vind het tijdstip waarop hij verdwijnt niet goed. Zijn verhaallijn is een van de belangrijkste in Thuis op dit moment.Maar ook dit zal wel niet anders kunnen.
Maar ik vind het tijdstip waarop hij verdwijnt niet goed. Zijn verhaallijn is een van de belangrijkste in Thuis op dit moment.Maar ook dit zal wel niet anders kunnen.
0 x
-
- Poster rang 5
welja, wellicht is het zo dat als hij het heel lang op voorhand laten weten hebben, dat ze z'n personage snel naar een ver land kunnen laten trekken ofzo. En dat hij na verloop van tijd dan wel kan weer terug kan keren. Zoals ze Karel Deruwe destijds snel snel uit de serie moesten schrijven viel dat ook wel enorm op, maar het personage was dan tenminste weg. Nu is er nog genoeg te vertellen over Franky om hem eruit te laten schrijven.jessie V. schreef:Ik treur er ook niet om dat Franky vervangen wordt, blijkbaar kan het inderdaad niet anders.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Ik had een mooi verhaal bedacht om Franky uit de reeks te schrijven die zijn huidige verhaallijn mooi hadden kunnen afronden. Maar ik ben de laatste dagen wat dingen te weten gekomen waardoor ik Braam zijn beslissing wel kan plaatsen. Het is alleen jammer voor het verhaal.
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Waarom insinueer jij altijd dat er veel meer aan de hand is dan het feit dat Braam les gaat geven?Shabba schreef:Ik had een mooi verhaal bedacht om Franky uit de reeks te schrijven die zijn huidige verhaallijn mooi hadden kunnen afronden. Maar ik ben de laatste dagen wat dingen te weten gekomen waardoor ik Braam zijn beslissing wel kan plaatsen. Het is alleen jammer voor het verhaal.
Als je iets te zeggen hebt, DOE dat dan, in plaats van hier wel A maar geen B te komen zeggen.

Dit is niet de eerste keer - dus ofwel doe je je verhaal, ofwel zwijg je erover, maar dan helemaal

0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Om kort te zijn: Braam is iemand die niet graag bekende vlaming is en voor wie de grote aandacht en geld niet moet. Integendeel, geef hem een klein zaaltje en 5 toffe mensen en hij is contenter dan een groot tv-publiek.
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
En daar heb je dan zo lang zo geheimzinnig moeten over doen?Shabba schreef:Om kort te zijn: Braam is iemand die niet graag bekende vlaming is en voor wie de grote aandacht en geld niet moet. Integendeel, geef hem een klein zaaltje en 5 toffe mensen en hij is contenter dan een groot tv-publiek.

Mijn mening: als je acteur bent en je aanvaardt een rol in een van de meest bekeken reeksen in Vlaanderen dan weet je dat je je daaraan kan verwachten. Sterker nog: als je weet hoeveel volk pakweg een thuisdag trekt dan weet je dat je daar ook deel gaat van uitmaken. En dat je herkend zal worden op straat en weet ik wat er verder nog allemaal bij komt kijken.
Ik vind dit echt een zwak excuus, eentje dat hij vroeger had kunnen bedenken.
En kunnen we dan nu terug ON TOPIC???
Het gaat hier over Franky, niet over Braam.
0 x
-
- Poster rang 1
ja natuurlijk zijn er nog andere redenen die ik hier niet zomaar tentoonstel, maar vele mensen kunnen de impact van zo'n serie niet inschatten. Ze denken: het zal wel meevallen, tot het je echt overkomt en je overal bekeken wordt.
ON TOPIC? staat nog altijd braam naast franky, of krijgt die jef een apart topic?
ON TOPIC? staat nog altijd braam naast franky, of krijgt die jef een apart topic?
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Het subforum heet nochtans 'Personages' - niet 'Acteurs'.Shabba schreef:ON TOPIC? staat nog altijd braam naast franky, of krijgt die jef een apart topic?
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Krijg jij te weinig respons op facebook dat je het hier nog maar eens probeert, zelfs na waarschuwingen en een ban?Shabba schreef:ja natuurlijk zijn er nog andere redenen die ik hier niet zomaar tentoonstel, maar vele mensen kunnen de impact van zo'n serie niet inschatten. Ze denken: het zal wel meevallen, tot het je echt overkomt en je overal bekeken wordt.
Braam stapte vrijwillig op, en straks komt Jef aan de beurt, of wij dat nu leuk vinden of niet, 't zal zo zijn!
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Het topic over de 'oude' Franky wordt bij deze gesloten en een nieuw topic (voor de nieuwe Franky) wordt aangemaakt.
0 x