Franky Bomans (Braam Verreth)
- RuneThandy
- Nog geen rang
Franky Bomans (Braam Verreth)
Ik las op Wikipedia dat Franky weer gespeeld wordt door een nieuwe acteur: Braam Verreth
Weet iemand hier meer over? Heeft dit in de krant gestaan ofzo? Ik had er nog niets overgehoord.
Weet iemand hier meer over? Heeft dit in de krant gestaan ofzo? Ik had er nog niets overgehoord.
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Re: Franky
Ik heb zijn naam eens opgezocht op het internet, maar kan niet veel over hem vinden.
Wat ik wel tegenkom is, dat hij van 1987 zou zijn. Lijkt me dus ietwat te oud om Franky te spelen. Maar misschien is er nog iemand anders die ook zo heet.
Of iemand heeft weer iets op Wikipedia gezet wat hij zelf uit z'n duim heeft gezogen. Zou niet de eerste keer zijn.
Wat ik wel tegenkom is, dat hij van 1987 zou zijn. Lijkt me dus ietwat te oud om Franky te spelen. Maar misschien is er nog iemand anders die ook zo heet.
Of iemand heeft weer iets op Wikipedia gezet wat hij zelf uit z'n duim heeft gezogen. Zou niet de eerste keer zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het zou inderdaad evengoed een verzinsel kunnen zijn. Als je alleen al de omschrijving van het afgelopen seizoenseinde ziet. Dat klopt ook al niet echt.
Vind het bijvoorbeeld wel raar dat er dan nog nergens anders wat over te lezen is geweest bij mijn weten. Ook op de showbizzsite bijvoorbeeld staat hij nog niet bij de personages, terwijl zij toch altijd vrij vlug zijn met dat soort dingen...
Ik ben eens benieuwd!

Vind het bijvoorbeeld wel raar dat er dan nog nergens anders wat over te lezen is geweest bij mijn weten. Ook op de showbizzsite bijvoorbeeld staat hij nog niet bij de personages, terwijl zij toch altijd vrij vlug zijn met dat soort dingen...

Ik ben eens benieuwd!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Weet niet of dit waar is en betwijfel het ook, maar ik denk dat Franky binnen enkele jaren wel een grotere rol zal krijgen (dan hebben Frank en Simonne ook meer rol) en dan zou het wel kunnen dat ze daar iemand anders voor kiezen, want het jongetje dat het nu speelt, acteert iets te zwak.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vind ook dat hij het niet slecht doet, en bovendien dat het nog steeds in stijgende lijn gaat ook eigenlijk. Het is alleen wel zo dat we hem de laatste tijd nog maar weinig zien... Misschien dat het acteren lastig te combineren is met school ofzo? Dat zou ook nog een reden kunnen zijn dat hij er misschien mee zou stoppen...Rieka schreef:Niet akkoord, dat jongen van nu doet het volgens mij helemaal niet slecht.Willy Crevits schreef:Weet niet of dit waar is en betwijfel het ook, maar ik denk dat Franky binnen enkele jaren wel een grotere rol zal krijgen (dan hebben Frank en Simonne ook meer rol) en dan zou het wel kunnen dat ze daar iemand anders voor kiezen, want het jongetje dat het nu speelt, acteert iets te zwak.
De enige grief die ik tegen dat manneke heb, is dat ie er ouder uitziet dan het personage dat ie moet spelen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Voor een bijrol valt het nog wel mee, maar ik vrees dat hij een grotere rol minder zou aankunnen. Aan de andere kant, er zijn nog acteurs geweest in Thuis die bepaalde grote rollen maar moelijk goed gespeeld kregen.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
De reden dat hij zo weinig in beeld komt de laatste weken heeft volgens mij ook te maken met de wet op kinderarbeid. Tot een bepaalde leeftijd mogen jonge acteurs maar een x aantal uren voor de camera staan.
0 x
-
- Poster rang 5
Erg veel moet hij ook niet zeggen hé.Willy Crevits schreef:Voor een bijrol valt het nog wel mee, maar ik vrees dat hij een grotere rol minder zou aankunnen. Aan de andere kant, er zijn nog acteurs geweest in Thuis die bepaalde grote rollen maar moelijk goed gespeeld kregen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
PRIMEUR: Braam Verreth vervoegt de cast van Thuis 10/06/2009
Een nieuwe acteur voor een bekend personage!
Vanaf september zal Franky Bomans in Thuis gespeeld worden door de 22-jarige Sint-Niklazenaar Braam Verreth.
Sinds 2003 vertolkte Josip Koninckx de zoon van Frank en Simonne, maar door z’n schoolactiviteiten én de wet op de kinderarbeid konden de makers slechts beperkt op hem een beroep doen. Omdat ze van Franky een hoofdpersonage wilden maken was de komst van een volwassen acteur noodzakelijk.
Het nieuws is nog erg prematuur, vandaar dat we nog geen beeld van de nieuwe Franky kunnen laten zien. Ook voor een reactie van Braam is het nog geduld oefenen.
De VRT belooft in augustus Franky en alle andere nieuwigheden voor het nieuwe Thuisseizoen aan de pers voor te stellen.
www.showbizzsite.be
Een nieuwe acteur voor een bekend personage!
Vanaf september zal Franky Bomans in Thuis gespeeld worden door de 22-jarige Sint-Niklazenaar Braam Verreth.
Sinds 2003 vertolkte Josip Koninckx de zoon van Frank en Simonne, maar door z’n schoolactiviteiten én de wet op de kinderarbeid konden de makers slechts beperkt op hem een beroep doen. Omdat ze van Franky een hoofdpersonage wilden maken was de komst van een volwassen acteur noodzakelijk.
Het nieuws is nog erg prematuur, vandaar dat we nog geen beeld van de nieuwe Franky kunnen laten zien. Ook voor een reactie van Braam is het nog geduld oefenen.
De VRT belooft in augustus Franky en alle andere nieuwigheden voor het nieuwe Thuisseizoen aan de pers voor te stellen.
www.showbizzsite.be
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Ik kom net deze artikels tegen:
http://www.showbizzsite.be/nieuws/detai ... sNid=98124
http://www.tv-visie.be/nieuws/belgie/10 ... uis_29937/
Hoe kan een 22 jarige jongen de rol van Franky overnemen?
Ik ben even kwijt hoe oud Franky precies is, maar 22 beslist niet. Dit menen ze toch niet serieus?
http://www.showbizzsite.be/nieuws/detai ... sNid=98124
http://www.tv-visie.be/nieuws/belgie/10 ... uis_29937/
Hoe kan een 22 jarige jongen de rol van Franky overnemen?

Ik ben even kwijt hoe oud Franky precies is, maar 22 beslist niet. Dit menen ze toch niet serieus?

0 x
-
- Poster rang 1
Franky krijgt inderdaad een grotere rol. Ze denken waarschijnlijk als de kijkers de nieuwe Tom slikken, zullen ze ook wel de nieuwe Franky slikken ???? Geloofwaardig is anders natuurlijk. Die acteur is 22 maar ze zullen hem wel zo omvormen dat hij er 16 uitziet. Jelle speelt ook een gastje van 18 ofzo terwijl hij al 25 ofzo is. Dus dat zal het probleem wel niet zijn.
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Franky kan toch nog geen 16 zijn? Hij is ergens tijdens seizoen 2 of 3 geboren. Dat ben ik ff kwijt. Dat maakt hem dus maximaal 13 jaar. Daar zijn ze dan een beste pot schmink voor nodig om hem zo jong te laten lijken. 

0 x
-
- Poster rang 1
ja zeg die 22 jarige jongen kan er toch mss jong uitzien?
Paulien speelt in de serie toch ook een 17-18 jarige terwijl ze in het echt al 24 ofzo is.
Dus dan kan een 22 jarige toch ook een 14 jarige spelen?Het hangt allemaal van het uiterlijke af.
Hier zie je trouwens een foto van hem en ik vindt wel dat hij wat weg heeft van franky.Alle met de nodige kleren en make up enzo moet het wel lukken volgens mij.
Die met de muts is volgens mij de nieuwe acteur.
http://www.fabuleus.be/0607/index.php?o ... &Itemid=79
Paulien speelt in de serie toch ook een 17-18 jarige terwijl ze in het echt al 24 ofzo is.
Dus dan kan een 22 jarige toch ook een 14 jarige spelen?Het hangt allemaal van het uiterlijke af.
Hier zie je trouwens een foto van hem en ik vindt wel dat hij wat weg heeft van franky.Alle met de nodige kleren en make up enzo moet het wel lukken volgens mij.
Die met de muts is volgens mij de nieuwe acteur.
http://www.fabuleus.be/0607/index.php?o ... &Itemid=79
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Nog geen rang
Franky Bomans wordt twee jaar ouder in "Thuis"
In de populaire Eén-serie "Thuis" krijgt het personage van Franky Bomans een nieuw gezicht. Josip Koninckx (15) wordt in de rol vervangen door de 22-jarige Braam Verreth.
De tienerzoon van Frank Bomans en Simonne Backx zal in het nieuwe seizoen van "Thuis" uitgroeien tot een volwaardig personage.
De "nieuwe Franky" debuteert vanaf september in de serie. Hij zal ook een groeischeut krijgen: de 22-jarige Verreth zal een Franky neerzetten van 16 jaar. Koninckx speelde een 14-jarige Franky (foto's).
Verreth is een nieuw gezicht op tv. Hij speelde al bij diverse theatergezelschappen en had een gastrol in de Vtm-serie "Zone stad".
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Iemand van 25 kan goed teruggeschminkt worden tot een jaar of 17 als hij er sowieso al wat jonger uitziet.
Maar iemand van 22 jaar terug brengen naar iemand die begint met z'n pubertijd wordt toch een stuk moeilijker.
Ik geef iedereen een kans, de nieuwe Tom ook, dat is het probleem niet, maar ik vraag me toch af of ze er mee wegkomen en of de kijkers het accepteren.
Maar iemand van 22 jaar terug brengen naar iemand die begint met z'n pubertijd wordt toch een stuk moeilijker.
Ik geef iedereen een kans, de nieuwe Tom ook, dat is het probleem niet, maar ik vraag me toch af of ze er mee wegkomen en of de kijkers het accepteren.
0 x