Inhouden seizoen 16

Gesloten
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Spoilers 18.04.2011 tot 22.04.2011

Bericht door dylan »

Crackers schreef:
Rieka schreef:
Dyl957 schreef:
Rieka schreef:
Shabba schreef:Voorspelling: Paulien wordt zwanger en Bram wil dat kind niet en wordt meer en meer met zichzelf geconfronteerd, hij beseft dat Franky zijn ware liefde is en gaat proberen naar Franky te gaan, maar wordt daar met nog een obstakel, namelijk Max, geconfronteerd.
:text-offtopic: :roll:

Spoilers: (Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.) Hier komen dus alle spoilers te staan. Heb je ergens interessante spoilers gevonden ? Plaats ze hier !
wat shabba doet is gewoon alles aan elkaar binden en zijn invulling geven van de ontbrekende stukken. Aangezien hij een toekomstvoorspelling doet aan de hand van spoilers denk ik wel dat het in het juiste topic staat
OK, maar ik merk dat het forum hoe langer hoe meer als openbare chat wordt gebruikt. Er is hier een chat, en daar mag over zowat elk onderwerp getetterd worden,wjd? Tenminste zolang het niet over de downloads gaat en het wat "deftig" blijft
Maar dan wordt het toch weer gewist een daar heeft dan ook niemand iets an.
plus het is te veel om op de chat zetten.
en:
forum: Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen

wij wisselen gewoon elkaars gedachten en ja dat is niet altijd super on-topic en ik kan mij voorstellen dat je je mss daar een beetje aan ergert rieka maar uiteindelijk maakt die gemoedelijke en losse sfeer het forum ook tof ;)
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Maar elk forum heeft regeltjes - het kan toch niet moeilijk zijn om die even te lezen en je daaraan te houden? :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dyl957 schreef:
Crackers schreef:Maar dan wordt het toch weer gewist een daar heeft dan ook niemand iets an.
plus het is te veel om op de chat zetten.
en:
forum: Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen

wij wisselen gewoon elkaars gedachten en ja dat is niet altijd super on-topic en ik kan mij voorstellen dat je je mss daar een beetje aan ergert rieka maar uiteindelijk maakt die gemoedelijke en losse sfeer het forum ook tof ;)
:clap:

In de wetenschap dat dit toch weer wordt gewist, wou ik toch even applaudiseren voor Dyl. Dit is een F O R U M. Ik kom naar het Thuisforum om van gedachten te wisselen en om mijn mening te geven, niet naar de 'vluchtige' chat. Het zal ondertussen wel al voor iedereen duidelijk zijn dat die chat niet de aantrekkingskracht heeft die het als doel had. Er worden 5 berichten per dag op de chat gezet... dat noem ik geen chat...

Creëer dan een topic waar we wel van gedachten kunnen wisselen en dan bedoel ik niet de zevertopic, want wat Dyl zegt is geen zever...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

satine schreef:Maar elk forum heeft regeltjes - het kan toch niet moeilijk zijn om die even te lezen en je daaraan te houden? :mrgreen:
tuurlijk maar de enige regeltjes hier "zijn wat hoort waar?"
en nu is de discussie of shabba zijn wegdroming in het spoilertopic hoort. Ik vind van wel omdat hij spoilers gebruikt in zijn theorie
de ultieme oplossing is natuurlijk een topic openen met de naam: "wat zal er volgens jouw gebeuren in thuis?"
maar waar zetten we dit topic?
bij spoilers (waar veel mensen nooit kijken) of bij algemeen maar met een waarschuwing dat er eventueel spoilers kunnen inkomen?
(is dit naar uw wens? :P )
Crackers schreef: :clap:

In de wetenschap dat dit toch weer wordt gewist, wou ik toch even applaudiseren voor Dyl. Dit is een F O R U M. Ik kom naar het Thuisforum om van gedachten te wisselen en om mijn mening te geven, niet naar de 'vluchtige' chat. Het zal ondertussen wel al voor iedereen duidelijk zijn dat die chat niet de aantrekkingskracht heeft die het als doel had. Er worden 5 berichten per dag op de chat gezet... dat noem ik geen chat...

Creëer dan een topic waar we wel van gedachten kunnen wisselen en dan bedoel ik niet de zevertopic, want wat Dyl zegt is geen zever...
danku crackers :romance-kisscheek:
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

kristien schreef:Ik hoop niet dat Paulien zwanger is, wéér een kind extra in Thuis dan. Laat dat maar achterwege :mrgreen:
Zou ze geen borstkanker of iets dergelijks hebben?
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Jussi schreef:
kristien schreef:Ik hoop niet dat Paulien zwanger is, wéér een kind extra in Thuis dan. Laat dat maar achterwege :mrgreen:
Zou ze geen borstkanker of iets dergelijks hebben?
Zo jong? Arme Pauline!
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

http://www.showbizzsite.be/soaps/detail ... sNid=16887

is niet echt on topic want zijn al spoilers voor 2 dagen later. Daaruit kunnen we opmaken dat Bram na het horen vd zwangerschap van Paulien naar Franky toegaat want Franky geeft hem duidelijk raad.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:http://www.showbizzsite.be/soaps/detail ... sNid=16887

is niet echt on topic want zijn al spoilers voor 2 dagen later. Daaruit kunnen we opmaken dat Bram na het horen vd zwangerschap van Paulien naar Franky toegaat want Franky geeft hem duidelijk raad.
Wat voor raad kan Franky in dit geval wel geven? Hij heeft toch geen ervaring met zwangere vriendinnen? :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Hij geeft Bram de raad om met Paulien te gaan praten.

Tja, dat zou nu echt niemand anders zeggen in zo'n geval... :roll: :mrgreen:
0 x
Petieke
Nog geen rang

Bericht door Petieke »

Bomma Julia :P
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

er zijn nieuwe spoilers, dus mag er een nieuw topic worden opgestart denk ik
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Spoilers 25.04.2011 tot 29.04.2011

Bericht door Shabba »

25 april 2011 (aflevering 2976)
Franky wil dat Bram met Paulien gaat praten. Julia vraagt zich af waarom Paulien zo triest is. Marianne broedt op een nieuw plan. Freddy zet Luc onder druk. Peter krijgt het zwaar te verduren.

· 26 april 2011 (aflevering 2977)
Peter vindt het voorstel van Tom totaal ongepast. Bram en Paulien bespreken hun toekomst. Waldek voelt dat er iets gaande is tussen Luc en Freddy. Leo is opgelucht wanneer er zich een nieuwe taxichauffeur aanmeldt.

· 27 april 2011 (aflevering 2978)
Peggy reageert positief op het bezoek van Sandrine. Rosa heeft belangrijk nieuws te melden. Freddy vindt dat hij recht heeft op een extra bonus. Frank is op zoek naar een zondebok. De eerste taxirit van Mayra loopt alles behalve vlot.

· 28 april 2011 (aflevering 2979)
Leo overweegt Mayra te ontslaan. Waldek en Nancy zoeken troost bij elkaar. Niemand is echt enthousiast over de filmmarathon van Katrien, behalve Stijn. Yvette voelt zich verwaarloosd. Simonne vindt dat Frank niet goed bezig is.

· 29 april 2011 (aflevering 2980)
Waldek stelt zich vragen bij het gedrag van Freddy. Max heeft slecht nieuws voor Franky. Simonne wil dat Frank snel een oplossing zoekt. Bram heeft nagedacht en licht Paulien in over zijn beslissing. Peter gaat in op het aanbod van Tom.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Spoilers 25.04.2011 tot 29.04.2011

Bericht door Shabba »

Max die slecht nieuws heeft voor Franky op de dag dat Bram een beslissing neemt.....Toeval, toeval?
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Welk voorstel van Tom zou Peter ongepast vinden ?
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Sasha schreef:Welk voorstel van Tom zou Peter ongepast vinden ?
dat is een raadsel, denk dat rosa zal aankondigen dat ze met luc trouwt
0 x
Gesloten