plus het is te veel om op de chat zetten.Crackers schreef:Maar dan wordt het toch weer gewist een daar heeft dan ook niemand iets an.Rieka schreef:OK, maar ik merk dat het forum hoe langer hoe meer als openbare chat wordt gebruikt. Er is hier een chat, en daar mag over zowat elk onderwerp getetterd worden,wjd? Tenminste zolang het niet over de downloads gaat en het wat "deftig" blijftDyl957 schreef:wat shabba doet is gewoon alles aan elkaar binden en zijn invulling geven van de ontbrekende stukken. Aangezien hij een toekomstvoorspelling doet aan de hand van spoilers denk ik wel dat het in het juiste topic staatRieka schreef:Shabba schreef:Voorspelling: Paulien wordt zwanger en Bram wil dat kind niet en wordt meer en meer met zichzelf geconfronteerd, hij beseft dat Franky zijn ware liefde is en gaat proberen naar Franky te gaan, maar wordt daar met nog een obstakel, namelijk Max, geconfronteerd.![]()
Spoilers: (Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.) Hier komen dus alle spoilers te staan. Heb je ergens interessante spoilers gevonden ? Plaats ze hier !
en:
forum: Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen
wij wisselen gewoon elkaars gedachten en ja dat is niet altijd super on-topic en ik kan mij voorstellen dat je je mss daar een beetje aan ergert rieka maar uiteindelijk maakt die gemoedelijke en losse sfeer het forum ook tof