Ik zag net dat er wel oesters op tafel stonden vooraleer hij de drank uitschenkte...imséha schreef:Zo rap gaat het zelden in "Thuis".Shabba schreef:zouden ze gevreeën hebben? Morgen het antwoord....

Ik zag net dat er wel oesters op tafel stonden vooraleer hij de drank uitschenkte...imséha schreef:Zo rap gaat het zelden in "Thuis".Shabba schreef:zouden ze gevreeën hebben? Morgen het antwoord....
Bij een ander mannekeJussi schreef:Straks gaat 'Franky' zijn vertrouwen in de mannen al helemaal verloren hebben... Bij wie gaat hij dan moeten gaan uithuilen?Crackers schreef:Lap! Het is nog niet half aan met Franky en Max bedriegt hem al met Filip Cock! Cockx bedoel ik!Luc schreef: Heb het intussen in haar plaats gedaan en het is het nummer van ene Cockx Filip ofzo (was voice mail).
Toch wel sterk om een bestaand mobielnummer op die businesscard te zetten en dan nog duidelijk te tonen in beeld. Misschien voelde iemand van de productieploeg zich geroepen zijn nummer uit te lenen. Enfin ik hoop dat je een goed gesprek gaat hebben met de manAdmin schreef:LOL, IK ga hem eens bellen nu we toch zijn gegevens hebben.
Ik vraag me ook af: Franky wordt net 18 en die max is toch al wel wat ouder lijkt mij. Hoelang moest die verderstuderen om dan grafisch dinges te worden ? Hoelang doet hij z'n beroep al tot hij dat huis kon betalen ?
Volgens mij is die Max toch zeker minstens 25 jaar.Jussi schreef:Toch wel sterk om een bestaand mobielnummer op die businesscard te zetten en dan nog duidelijk te tonen in beeld. Misschien voelde iemand van de productieploeg zich geroepen zijn nummer uit te lenen. Enfin ik hoop dat je een goed gesprek gaat hebben met de manAdmin schreef:LOL, IK ga hem eens bellen nu we toch zijn gegevens hebben.
Ik vraag me ook af: Franky wordt net 18 en die max is toch al wel wat ouder lijkt mij. Hoelang moest die verderstuderen om dan grafisch dinges te worden ? Hoelang doet hij z'n beroep al tot hij dat huis kon betalen ?
Ik zou denken dat je grafisch vormgever kunt worden in 3 jaar - verbeter mij forummers als ik dat mis heb - en bijgevolg is hij toch al 21 of ouder. Tja en dat huis (is eerder appartement denk ik) misschien huurt hij dat voor een slordige 800 Euro per maand of heeft hij een goede bank. Ik heb trouwens geen idee hoe de vastgoedprijzen zijn in de Kapoenenweg in Ternat.
En als dat allemaal niet het geval is moeten we de thread verder zetten in het gedeelte 'wat klopt er niet in Thuis'
ik weet niet of je concurrentie bent.Shabba schreef:oei we zullen nog moeten vechten dan