"Zeg maar Max"
"Ik omring mij graag met mooie dingen, ik ben grafisch vormgever"

Die kans is inderdaad groot. Alleen hadden ze voor de rol van Max dan beter een acteur gekozen die die rol aan kan en niet zo'n ongeloofwaardige, debuterende acteur.Ganja schreef:Ik denk dat dit later het vriendje van Franky gaat worden. 'K vond dat die twee nu al erg verliefd naar elkaar keken
Crackers schreef:Die kans is inderdaad groot. Alleen hadden ze voor de rol van Max dan beter een acteur gekozen die die rol aan kan en niet zo'n ongeloofwaardige, debuterende acteur.Ganja schreef:Ik denk dat dit later het vriendje van Franky gaat worden. 'K vond dat die twee nu al erg verliefd naar elkaar keken
Crackers schreef:Hoe kan zo'n jonge kerel eigenlijk in zo een groot luxe-appartement wonen? Verdient dat zo veel, grafisch vormgever of doet hij misschien nog de baan ook na zijn uren
Dat komt omdat mannen het verdienen van meer te verdienen.Ganja schreef:Crackers schreef:Hoe kan zo'n jonge kerel eigenlijk in zo een groot luxe-appartement wonen? Verdient dat zo veel, grafisch vormgever of doet hij misschien nog de baan ook na zijn uren
![]()
ik denk dat grafisch vormgever goed verdiend
ik denk dat de schrijvers van thuis de media volgen waarin dikwijls wordt gesteld dat homo's meer geld verdienen dan hetero's -- maar meestal gaat dat dan wel over homo koppels, en is dat dan omdat twee mannen samen meer verdienen dan bv twee vrouwen, omdat mannen nu eenmaal meer verdienen dan vrouwen. OF het moet zijn dat max nog ergens een verborgen vriendje heeft rond lopen en dat hij eens vreemd wil gaan met Franky
Crackers schreef:Dat komt omdat mannen het verdienen van meer te verdienen.Ganja schreef:Crackers schreef:Hoe kan zo'n jonge kerel eigenlijk in zo een groot luxe-appartement wonen? Verdient dat zo veel, grafisch vormgever of doet hij misschien nog de baan ook na zijn uren
![]()
ik denk dat de schrijvers van thuis de media volgen waarin dikwijls wordt gesteld dat homo's meer geld verdienen dan hetero's -- maar meestal gaat dat dan wel over homo koppels, en is dat dan omdat twee mannen samen meer verdienen dan bv twee vrouwen, omdat mannen nu eenmaal meer verdienen dan vrouwen. OF het moet zijn dat max nog ergens een verborgen vriendje heeft rond lopen en dat hij eens vreemd wil gaan met Franky
Waarom is bevallen een bewijs van sterkte?Ganja schreef:Crackers schreef:Dat komt omdat mannen het verdienen van meer te verdienen.Ganja schreef:Crackers schreef:Hoe kan zo'n jonge kerel eigenlijk in zo een groot luxe-appartement wonen? Verdient dat zo veel, grafisch vormgever of doet hij misschien nog de baan ook na zijn uren
![]()
Ohhhhhhhhhhhhhh dat is nie schoon van u![]()
![]()
![]()
maar wete wa?
wij vrouwen zijn het sterke geslacht en nie de mannen want ga maar eens bevallen
imséha schreef:Waarom is bevallen een bewijs van sterkte?Ganja schreef:Crackers schreef:Dat komt omdat mannen het verdienen van meer te verdienen.Ganja schreef:Crackers schreef:Hoe kan zo'n jonge kerel eigenlijk in zo een groot luxe-appartement wonen? Verdient dat zo veel, grafisch vormgever of doet hij misschien nog de baan ook na zijn uren
![]()
Ohhhhhhhhhhhhhh dat is nie schoon van u![]()
![]()
![]()
maar wete wa?
wij vrouwen zijn het sterke geslacht en nie de mannen want ga maar eens bevallen