Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:En Jenny kan daar blijkbaar goed over praten met Marianne, heel anders dan met haar zuster. Hoewel ze allebei toch zoon en dochter hebben die Bianca pijn hebben gedaan. En Marianne toch ook de kant gekozen heeft van haar zoon.
Dat is eigenlijk best vreemd vind ik, dat Jenny wel zoveel problemen heeft met Rosa en veel minder met Marianne wat dat betreft. Het enige verschil tussen Marianne en Rosa, is dat Marianne tegenover Jenny wel steeds toegeeft dat Tom fout zit, en dat Rosa dat minder doet als het om Peggy gaat... Rosa heeft tijdens die uitbarsting tussen haar en Jenny ook dingen geroepen die doen vermoeden dat ze Peggy steunt mocht ze achter Tom aan gaan. Misschien dat dat het verschil maakt, anders snap ik het ook niet.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nou had ik vanavond toch echt even het idee dat Marianne hem gewoon gesmeerd was met Sandrine.. :lol: Viel wel tegen toen ze uiteindelijk toch weer op kwam dagen.. :twisted:
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Inderdaad, vooral die manier waarop ze dan binnenkwam en de baby gewoon aan Ann gaf. Had ik ze er nog liever een dagje mee zien vertrekken, dát had pas interessant kunnen worden (de dag erna...)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

frankbomans schreef:Inderdaad, vooral die manier waarop ze dan binnenkwam en de baby gewoon aan Ann gaf. Had ik ze er nog liever een dagje mee zien vertrekken, dát had pas interessant kunnen worden (de dag erna...)
Maar niet interessant voor Ann - weigering van het bezoekrecht zou in de rechtbank wel eens compleet in Ann haar nadeel kunnen uitdraaien!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
frankbomans schreef:Inderdaad, vooral die manier waarop ze dan binnenkwam en de baby gewoon aan Ann gaf. Had ik ze er nog liever een dagje mee zien vertrekken, dát had pas interessant kunnen worden (de dag erna...)
Maar niet interessant voor Ann - weigering van het bezoekrecht zou in de rechtbank wel eens compleet in Ann haar nadeel kunnen uitdraaien!
Dat is waar. Alleen daarom ben ik blij dat het niet zo uitgedraaid is uiteindelijk. Ik had Tom en Peggy zo'n eenvoudige "overwinning" niet gegund moet ik zeggen.. ;)
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

Christel schreef:
satine schreef:
Dat is waar. Alleen daarom ben ik blij dat het niet zo uitgedraaid is uiteindelijk. Ik had Tom en Peggy zo'n eenvoudige "overwinning" niet gegund moet ik zeggen.. ;)

Feit blijft wel wat dat kind er later over zal denken , bloed kruipt waar het niet gaan wil en ik vind dat de biologische ouders steeds het recht op hun eigen kind moeten hebben , enkele sociale gevallen niet te na gesproken natuurlijk.
De wet toont weer maar eens hoe gevoelloos ze kan zijn ...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sardonis schreef:
Christel schreef:
satine schreef:

Feit blijft wel wat dat kind er later over zal denken , bloed kruipt waar het niet gaan wil en ik vind dat de biologische ouders steeds het recht op hun eigen kind moeten hebben , enkele sociale gevallen niet te na gesproken natuurlijk.
De wet toont weer maar eens hoe gevoelloos ze kan zijn ...
Van de ene kant is het ook gevoelloos. Maar van de andere kant is ze nu wel bij iemand die 100% voor haar gekozen heeft, in tegenstelling tot haar biologische ouders die haar lange tijd totaal niet wilden. Het zou ook gevoelloos zijn als zo'n adoptieouder dan constant met de angst moet rondlopen dat de biologische ouders ineens van gedachten veranderen en het kind terug willen.
Als een adoptie anoniem is, dan kan zo'n kind rustig opgroeien en als de tijd er rijp voor is misschien op zoek gaan naar de biologische ouders als het dat zelf wil. Maar in dit geval is Sandrine naar de "buurvrouw" gegaan en ziet ze haar biologische ouders met grote regelmaat dadelijk. Eigenlijk een compleet gestoorde situatie en totaal niet vergelijkbaar met een "normale" adoptie. Ik ben dus toch wel benieuwd hoe ze daar dadelijk nog een draai aan gaan geven nu Ann het proces gewonnen heeft. :?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef: Als een adoptie anoniem is, dan kan zo'n kind rustig opgroeien en als de tijd er rijp voor is misschien op zoek gaan naar de biologische ouders als het dat zelf wil. Maar in dit geval is Sandrine naar de "buurvrouw" gegaan en ziet ze haar biologische ouders met grote regelmaat dadelijk. Eigenlijk een compleet gestoorde situatie en totaal niet vergelijkbaar met een "normale" adoptie. Ik ben dus toch wel benieuwd hoe ze daar dadelijk nog een draai aan gaan geven nu Ann het proces gewonnen heeft. :?
Ik denk dat Tom en Peggy op termijn terug naar het buitenland zullen verhuizen.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten