en dan daarna: 'maar als je dan ziet hoe gelukkig ze is' - echt knap

Puur zakelijkChristel schreef:Inderdaad, heel mooi hoe ze voor Ann op kwam.![]()
En ook dat ze niet gelijk kwaad werd op Smeekens toen hij liet blijken dat hij niet zo goed met de geaardheid van Ann overweg kan. Ook hem gaf ze de ruimte voor zijn mening. (hopelijk draait hij nog bij!) Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen tussen die twee...
Ofwel is Walter al even vrijgevig wat z'n aandelen betreft als Jacques.Luc schreef:Vraagje: hoe zit dat nu met Ter Smissen ? Is dat nu van Marianne alleen ofzo ? Ze runde dat toch samen met Walter ? Is dat ooit gezegd geweest en heb ik iets gemist of houden ze zich van den dommen op dit toch wel niet onbelangrijk punt in het hele Thuis-verhaal?
Ja ik zat het ook de denken want ik zie ze niet meer in Ter Smissen !!Luc schreef:Vraagje: hoe zit dat nu met Ter Smissen ? Is dat nu van Marianne alleen ofzo ? Ze runde dat toch samen met Walter ? Is dat ooit gezegd geweest en heb ik iets gemist of houden ze zich van den dommen op dit toch wel niet onbelangrijk punt in het hele Thuis-verhaal?
Klopt, ook ik vond het geweldig. Dat met Smeekens was inderdaad grappig, die twee zijn wel aan elkaar gewaagd vind ik.satine schreef:Gisteren weer een steengoeie Marianne, eerst met Smeekensen toen met Sam - dit heeft Sam wel nodig, iemand die hem terug met zijn twee voetjes op de grond zet, want als het van zijn ouders afhangt.....
![]()
Ze had overschot van gelijk, als hij Baget écht zo graag wil, zal hij er zèlf iets moeten voor doen, en dat zijn de kindjes Bastiaens niet gewoon
Ik geloof ook zeker niet dat Marianne haar beslissing baseerde op Nancy's opmerking (die ik overigens wel super vond ooksatine schreef:toch had ik niet het gevoel dat Nancy er wat dan ook mee te maken had - Marianne vond het gewoon genoeg geweest, denk ik.![]()
maar ons Nanske zal inderdaad wel blij geweest zijn, ze blonk gewoon!
Maar dan zou er geen tijd meer zijn voor al die boeiende gesprekken die er regelmatig gevoerd worden, zoals gisteren bijvoorbeeld tussen Sam, Femke en Wim he?johan1969 schreef: Ik vind trouwens dat ze bij Baget erg relaxed (traag) werken. Ze praten meer dan wat anders....
Als je dan andere (echte) broodjeszaken ziet, daar werken ze zich uit de naad.
t ligt er wel dik op dat het ooit nog een koppel zal worden.Christel schreef:Ik vind de "interacties" tussen Marianne en Smeekens toch wel heel leuk hoor! Hilarisch dat gezicht wat ze trok, toen Smeekens daar met dat pingelend speelgoed stond te klungelen