Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
de_moo
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door de_moo »

Dejavuke schreef:Ik vraag mij toch af eens Sandrine wat ouder is, hoe ze dat aan haar gaan uitleggen? Ann is de wettelijke moeder, maar haar broer Tom is haar echte vader en zijn vriendin Peggy is haar echte moeder. Ze heeft een halfbroertje dat de zoon is van haar moeder's halfzuster. Overigens heeft ze ook nog twee grootmoeders die elkaar de kop in kunnen slaan. Die situatie is toch te belachelijk voor woorden!
Vergeet ook niet het 'nieuwe' kind van Tom dat binnen x tijd zal worden geboren. Genoeg voor Sandrine om later in een gekkenhuis te belanden.

Nu is het ook wel vrij krankzinnig geweest van Peggy om haar kind af te staan aan iemand die twee straten verder woont en dan te hopen dat 'haar kind zien' haar helemaal niet zou raken. Kreeg ze dan (buiten Rosa om) geen advies van de begeleidende adoptiedienst om net zo'n situaties uit de weg te gaan?

De originele redenering van Peggy raakt volgens mij took kant noch wal: ik geef het kind weg voor adoptie, want zonder Tom wil ik het niet!? Zelfs als Tom nog bij Bianca was geweest, dan nog had ze Sandrine regelmatig bij haar moeder in de ogen gekeken en doet zoiets een mens dan niks!??
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

de_moo schreef:De originele redenering van Peggy raakt volgens mij took kant noch wal: ik geef het kind weg voor adoptie, want zonder Tom wil ik het niet!? Zelfs als Tom nog bij Bianca was geweest, dan nog had ze Sandrine regelmatig bij haar moeder in de ogen gekeken en doet zoiets een mens dan niks!??
Dat snap ik ook niet, ze wil Sandrine alleen als ze Tom erbij krijgt.
Ook erg voor dat kind als dat dat later gaat beseffen :o
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

En waarom moest Ann per se een dochter van Peggy adopteren ? Zij had het toch ook wel kunnen inzien ?
Enfin, ik stel voor dat Peggy en Tom nog eens flink onder de lakens kruipen en een nieuw boeleke maken :).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:En waarom moest Ann per se een dochter van Peggy adopteren ? Zij had het toch ook wel kunnen inzien ?
Enfin, ik stel voor dat Peggy en Tom nog eens flink onder de lakens kruipen en een nieuw boeleke maken :).
Om op die manier het vorige kind te vergeten ofzo? :lol: Hoewel dat handig zou zijn, vrees ik dat dat zo niet werkt... :razz:
Maar je hebt wel gelijk hoor, Ann is ook dom bezig geweest dat ze Sandrine heeft geadopteerd. Het lijkt wel of ze daar allemaal hun verstand kwijt waren, want ook Geert steunde dat plan volledig destijds. En dan nog Peggy's uitleg tegenover Tom gisteren.. :roll: Rare toestand.. :?

Ironisch genoeg waren Marianne en Rosa de enigen die het vanaf het begin af aan al helemaal niet zagen zitten :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef:
Ironisch genoeg waren Marianne en Rosa de enigen die het vanaf het begin af aan al helemaal niet zagen zitten :lol:
Wijsheid komt met de jaren en bij Thuis na véle jaren :).
0 x
Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke »

Ik hoop maar dat Sandrine niet sterft aan die hersenvliesontsteking, op die manier sluiten de schrijvers deze verhaallijn wel erg simpel af.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ben ik de enige die zich ergert aan het puberale gedrag van Peggy?
Een jaar geleden gaf ze haar kind weg en kon ze niet snel genoeg naar de andere kant van de wereld vertrekken en nu 'verwaarloost' ze haar werk. 'Want dan komt Sandrientje.... een hele dag!' :roll:

Als de rechtszaak in hun voordeel wordt uitgesproken, dan komt de kleine meid wel in een héél stabiel gezin terecht :!:
O ja, want ze is ondertussen ook al bijna een half jaar samen, met een man die procedeert over het hoederecht om zijn lief een plezier te doen. Zéér stabiel allemaal! :roll:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Jij bent niet de enige, hoor! Ik erger me ook aan haar. O, wat is het fijn dat Sandrientje komt.
Maanden niet naar omgekeken. Ik hou ook mijn hart vast voor die uitspraak van de rechter over wie het kind krijgt toegewezen. Dat reisbureau is toch voornamelijk haar afdeling, maar haar werk heeft ze ook nooit serieus genomen. Eerst waren er de escapades met Tom en nu gaat Sandrine voor alles. Peter zal blij zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik erger me groen en geel aan haar. Alle acties die ze uithaalt, laten alles behalve volwassen en verantwoordelijk gedrag zien. Pak bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze zit te eten. Sandrine heeft waarschijnlijk nog meer tafelmanieren dan Peggy! Net een overjarige kleuter, in al haar maniertjes en reacties.. :roll:
En dan de dweperige manier waarop ze Tom behandelt als hij weer eens een ranzig slagje heeft thuis gehaald... Lekker koppel! :evil:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

'Want dan komt Sandrientje.... een hele dag!'

Wacht tot Sandrientje een hele week, maand, jaar komt. Wie zal er in Ter Smissen voor haar zorgen. Misschien wordt Tom wel huisman ! :twisted: Rosa heeft geen tijd, Peggy naar het reisbureau ....
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

daffy duck schreef:'Want dan komt Sandrientje.... een hele dag!'

Wacht tot Sandrientje een hele week, maand, jaar komt. Wie zal er in Ter Smissen voor haar zorgen. Misschien wordt Tom wel huisman ! :twisted: Rosa heeft geen tijd, Peggy naar het reisbureau ....
Tom, de Geweldige Advocaat, van klerkje tot huisman :lol:
Hij zag het toch helemaal zitten zei hij, vrijdag?
Maar er zijn ook geen slapeloze nachten, doorkomende tandjes en darmkrampjes aan te pas gekomen natuurlijk.

Wat een stel egoïsten is het toch.

Ik weet dat velen Marianne een 'kakmadam' vinden, maar zij draait niet elke 5 minuten om als een blad aan een boom en haar dochter ook niet.
En dat heeft met geld geen sikkepit te maken, Peggy gedraagt zich nog steeds als de puber die ze 15 jaar geleden was (hoewel ze toen ook al post-puberaal was, maar nog steeds met haar vingers in het eten zat.... o ja, dat doet ze nog steeds - de modelmama) :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef:Ook ik erger me groen en geel aan haar. Alle acties die ze uithaalt, laten alles behalve volwassen en verantwoordelijk gedrag zien. Pak bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze zit te eten. Sandrine heeft waarschijnlijk nog meer tafelmanieren dan Peggy! Net een overjarige kleuter, in al haar maniertjes en reacties.. :roll:
En dan de dweperige manier waarop ze Tom behandelt als hij weer eens een ranzig slagje heeft thuis gehaald... Lekker koppel! :evil:
Ik word ook mottig als ik Peggy zie eten, daar mogen de scenaristen wel wat aan doen.
0 x
Gesloten