Vergeet ook niet het 'nieuwe' kind van Tom dat binnen x tijd zal worden geboren. Genoeg voor Sandrine om later in een gekkenhuis te belanden.Dejavuke schreef:Ik vraag mij toch af eens Sandrine wat ouder is, hoe ze dat aan haar gaan uitleggen? Ann is de wettelijke moeder, maar haar broer Tom is haar echte vader en zijn vriendin Peggy is haar echte moeder. Ze heeft een halfbroertje dat de zoon is van haar moeder's halfzuster. Overigens heeft ze ook nog twee grootmoeders die elkaar de kop in kunnen slaan. Die situatie is toch te belachelijk voor woorden!
Nu is het ook wel vrij krankzinnig geweest van Peggy om haar kind af te staan aan iemand die twee straten verder woont en dan te hopen dat 'haar kind zien' haar helemaal niet zou raken. Kreeg ze dan (buiten Rosa om) geen advies van de begeleidende adoptiedienst om net zo'n situaties uit de weg te gaan?
De originele redenering van Peggy raakt volgens mij took kant noch wal: ik geef het kind weg voor adoptie, want zonder Tom wil ik het niet!? Zelfs als Tom nog bij Bianca was geweest, dan nog had ze Sandrine regelmatig bij haar moeder in de ogen gekeken en doet zoiets een mens dan niks!??