Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Nickos »

Ja, het is eindelijk zover! Mijn favoriet personage is terug!

Ik vraag me wel af waarom Peggy na jaren ineens definitief terugkeert, en ik vrees dat we nog tot september moeten wachten vooraleer we dat weten.
0 x
Ennes
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door Ennes »

haha kwou ook juist 'Peggy' posten :p
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Ben ook wel blij dat Peggy terug is! Was ook vroeger een van mijn favoriete personages. En nu zal ze al een veel volwassenere vrouw zijn! Bovendien Kan Sally-Jane WEL acteren, alle, dat vind ik toch...
We zullen zien he! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Ik ben ook blij dat ze terug is, was een van mijn favorieten in Thuis, goede actrice!
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Fanneke »

Doeme ik mis echt te veel afleveringen van Thuis de laatste tijd... had Frank haar nou opgehaald met de taxi of iets dergelijks?
0 x
xenium
Nog geen rang

Bericht door xenium »

Het is wel al 'nacht', maar ga nu naar de aflevering kijken en ben ook blij dat Peggy terug is... Was vroeger mijn favoriet personage als de reeks begon... Was zo een rebels personage en ik vond ze toen zo cool en keek er naar op als klein meisje (9 jaar was ik toen als de reeks begon)...
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Nickos schreef:Ik vraag me wel af waarom Peggy na jaren ineens definitief terugkeert,
Volgens een van de boekjes van deze week omdat Kasper vertrekt, maar wat de reden gaat zijn in het verhaal weet ik ook niet.
0 x
Sanne
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Fanneke schreef:Doeme ik mis echt te veel afleveringen van Thuis de laatste tijd... had Frank haar nou opgehaald met de taxi of iets dergelijks?
Frank had net een klant afgezet aan het station en stond daar wat te staan met zijn taxi. Dan zien we iemand afkomen (alleen de voeten in beeld) en horen we zeggen "Alé gaan we nog bougeren of moet 'k zelf achter het stuur kruipen?" (Peggy dus). Frank draait zich om en roept met een stomverbaasd gezicht "PEGGY !?!?" en zij "Dag Frank". En twas gedaan :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

manon schreef:Ben ook wel blij dat Peggy terug is! Was ook vroeger een van mijn favoriete personages. En nu zal ze al een veel volwassenere vrouw zijn! Bovendien Kan Sally-Jane WEL acteren, alle, dat vind ik toch...
We zullen zien he! :D
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ook wat dat acteren betreft! Leuk dat ze terug is :D
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
xenium
Nog geen rang

Bericht door xenium »

Van hetgeen we gistere van haar gezien hebben vond ik dat ze er goed uitzag...
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

xenium schreef:Van hetgeen we gistere van haar gezien hebben vond ik dat ze er goed uitzag...
^^
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Sanneke schreef:
Nickos schreef:Ik vraag me wel af waarom Peggy na jaren ineens definitief terugkeert,
Volgens een van de boekjes van deze week omdat Kasper vertrekt, maar wat de reden gaat zijn in het verhaal weet ik ook niet.
:!: Waarschijnlijk gaat de terugkeer van peggy de reden van kaspers vertrek zijn (aangezien die bij de zogezegde dood van Frank ook al niet goed overeenkwamen, voorzover ik mij kan herinneren.) :!:
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

@Nickos ze kwamen idd niet overeen, maar de ruzie om Rosa kwam eigenlijk maar van de kant van Kasper, Peggy liet hem een cadeau achter toen ze terug vertrok (weet niet precies wat maar iets met een paard) waardoor ze elkaar toch appreciëren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sandertje schreef:@Nickos ze kwamen idd niet overeen, maar de ruzie om Rosa kwam eigenlijk maar van de kant van Kasper, Peggy liet hem een cadeau achter toen ze terug vertrok (weet niet precies wat maar iets met een paard) waardoor ze elkaar toch appreciëren.
Inderdaad, volgens mij was Kasper toen gewoon wat jaloers op de aandacht die Rosa aan Peggy gaf. En vandaag zag het er toch ook naar uit dat Kasper en Peggy goed overeen komen. :)
Peggy en Waldek daarentegen.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Dat zal daar nog vonken geven, de streng katholieke en conservatieve Waldek tegenover de ietwat brutale losbol Peggy :lol:
0 x
Gesloten