Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ja, het is eindelijk zover! Mijn favoriet personage is terug!
Ik vraag me wel af waarom Peggy na jaren ineens definitief terugkeert, en ik vrees dat we nog tot september moeten wachten vooraleer we dat weten.
Ik vraag me wel af waarom Peggy na jaren ineens definitief terugkeert, en ik vrees dat we nog tot september moeten wachten vooraleer we dat weten.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Re: Peggy Verbeeck
Ben ook wel blij dat Peggy terug is! Was ook vroeger een van mijn favoriete personages. En nu zal ze al een veel volwassenere vrouw zijn! Bovendien Kan Sally-Jane WEL acteren, alle, dat vind ik toch...
We zullen zien he!
We zullen zien he!

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik ben ook blij dat ze terug is, was een van mijn favorieten in Thuis, goede actrice!
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
-
- Nog geen rang
Doeme ik mis echt te veel afleveringen van Thuis de laatste tijd... had Frank haar nou opgehaald met de taxi of iets dergelijks?
0 x
-
- Nog geen rang
Het is wel al 'nacht', maar ga nu naar de aflevering kijken en ben ook blij dat Peggy terug is... Was vroeger mijn favoriet personage als de reeks begon... Was zo een rebels personage en ik vond ze toen zo cool en keek er naar op als klein meisje (9 jaar was ik toen als de reeks begon)...
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Volgens een van de boekjes van deze week omdat Kasper vertrekt, maar wat de reden gaat zijn in het verhaal weet ik ook niet.Nickos schreef:Ik vraag me wel af waarom Peggy na jaren ineens definitief terugkeert,
0 x
Sanne
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Frank had net een klant afgezet aan het station en stond daar wat te staan met zijn taxi. Dan zien we iemand afkomen (alleen de voeten in beeld) en horen we zeggen "Alé gaan we nog bougeren of moet 'k zelf achter het stuur kruipen?" (Peggy dus). Frank draait zich om en roept met een stomverbaasd gezicht "PEGGY !?!?" en zij "Dag Frank". En twas gedaanFanneke schreef:Doeme ik mis echt te veel afleveringen van Thuis de laatste tijd... had Frank haar nou opgehaald met de taxi of iets dergelijks?

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ook wat dat acteren betreft! Leuk dat ze terug ismanon schreef:Ben ook wel blij dat Peggy terug is! Was ook vroeger een van mijn favoriete personages. En nu zal ze al een veel volwassenere vrouw zijn! Bovendien Kan Sally-Jane WEL acteren, alle, dat vind ik toch...
We zullen zien he!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Van hetgeen we gistere van haar gezien hebben vond ik dat ze er goed uitzag...
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
-
- Nog geen rang
^^xenium schreef:Van hetgeen we gistere van haar gezien hebben vond ik dat ze er goed uitzag...
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Sanneke schreef:Volgens een van de boekjes van deze week omdat Kasper vertrekt, maar wat de reden gaat zijn in het verhaal weet ik ook niet.Nickos schreef:Ik vraag me wel af waarom Peggy na jaren ineens definitief terugkeert,

0 x
-
- Poster rang 1
- x 15
@Nickos ze kwamen idd niet overeen, maar de ruzie om Rosa kwam eigenlijk maar van de kant van Kasper, Peggy liet hem een cadeau achter toen ze terug vertrok (weet niet precies wat maar iets met een paard) waardoor ze elkaar toch appreciëren.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, volgens mij was Kasper toen gewoon wat jaloers op de aandacht die Rosa aan Peggy gaf. En vandaag zag het er toch ook naar uit dat Kasper en Peggy goed overeen komen.Sandertje schreef:@Nickos ze kwamen idd niet overeen, maar de ruzie om Rosa kwam eigenlijk maar van de kant van Kasper, Peggy liet hem een cadeau achter toen ze terug vertrok (weet niet precies wat maar iets met een paard) waardoor ze elkaar toch appreciëren.

Peggy en Waldek daarentegen..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Dat zal daar nog vonken geven, de streng katholieke en conservatieve Waldek tegenover de ietwat brutale losbol Peggy 

0 x