Personage waar ik mij het meest aan erger
- Luc
- Poster rang 4
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Mo en Kris, maar de laatste tijd valt het mee: van mij mag Kris nog jàààren die slaappillen blijven nemen
!

0 x
- Gertj3
- Poster rang 1
Marianne
Krijg alsmaar meer compassie en neiging om Tom te steunen in zijn actie"s !
Moest mijn ma zo moeien amai de deur zou rap toe zijn voor mij
Krijg alsmaar meer compassie en neiging om Tom te steunen in zijn actie"s !
Moest mijn ma zo moeien amai de deur zou rap toe zijn voor mij
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
- Luc
- Poster rang 4
Die Filip mogen ze er ook wel beginnen uitschrijven met zijn "liefje" altijd
.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad! :help:Luc schreef:Die Filip mogen ze er ook wel beginnen uitschrijven met zijn "liefje" altijd.
En van mij mag hij Saartje en Katrien direct meenemen... Wat een gezeur, die hele verhaallijn.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4
Ja, maar laat die Saartje maar eerst eens goed door de mand vallenChristel schreef:Inderdaad! :help:Luc schreef:Die Filip mogen ze er ook wel beginnen uitschrijven met zijn "liefje" altijd.
En van mij mag hij Saartje en Katrien direct meenemen... Wat een gezeur, die hele verhaallijn.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik snap die Saartje niet. Eerst wil ze Katrien en Filip koppelen, en als ze dan een koppel zijn, wil ze hun uit mekaar halen !
Ze ziet er trouwens veel ouder uit dan de 18 die ze moet voorstellen.
Ze ziet er trouwens veel ouder uit dan de 18 die ze moet voorstellen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar kijk ik ook wel naar uit moet ik zeggen, maar dan inderdaad wel het liefst zo snel mogelijk!Rieka schreef:Hoe rapper en harder, hoe liever!Luc schreef: Ja, maar laat die Saartje maar eerst eens goed door de mand vallen

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
als Herman nog een woord rept over z'n chemo, dan zal ik het hem persoonlijk afraden ! Zijn we er een beetje vroeger vanaf ! Mens, wat een miserie en geklooi rond die ziekte. Je kunt het een week als item nemen, maar maanden ..... 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, en "pruillipje" Simonne maakt het er wat mij betreft ook niet beter op...daffy duck schreef:als Herman nog een woord rept over z'n chemo, dan zal ik het hem persoonlijk afraden ! Zijn we er een beetje vroeger vanaf ! Mens, wat een miserie en geklooi rond die ziekte. Je kunt het een week als item nemen, maar maanden .....

Ik begrijp dat ze meeleeft met Bram en Herman, maar de manier waarop gaat wel érg ver vind ik.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
De manier waarop Frank zei 'ja, Simonne heeft nu haar handen vol met Herman', vond ik ook niet erg normaal.
Ok, t is haar ex, maar daarom moet ze er toch niet al haar vrije tijd in steken.
En waar is de jaloerse Frank van vroeger ?
Ok, t is haar ex, maar daarom moet ze er toch niet al haar vrije tijd in steken.
En waar is de jaloerse Frank van vroeger ?
0 x
-
- Poster rang 4
Ik vind dat het simonne wel siert dat ze er zo mee begaan is. Beter zo dan dat ze zich er helemaal niks van aantrekt toch?
En bij Frank heeft die therapie blijkbaar zeer goed geholpen. Ofwel dat ofwel denkt ie dat ze toch bijna van Herman af zijn
En bij Frank heeft die therapie blijkbaar zeer goed geholpen. Ofwel dat ofwel denkt ie dat ze toch bijna van Herman af zijn

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Luc
- Poster rang 4
Frank gaat er idd wel van uit dat Herman niet echt (lang meer) concurrentie is, hoe cru het ook klinkt. Hij had het er deze week ook over dat chemo "uitstel van executie" is voor Herman.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat laatste dacht ik ook, maar dierf ik niet schrijven.Mieke schreef:Ik vind dat het simonne wel siert dat ze er zo mee begaan is. Beter zo dan dat ze zich er helemaal niks van aantrekt toch?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
waar ik mij aan erger is de rare verhaallijn van An, Marianne, Tom Peggy en Rosa en dat arme kind. Het sloegt allemaal al een hele tijd nergens op, maar nu komt er nog bij dat Rosa het kind 1 uur mag zien in de huiskamer van Marianne. An en Marianne zitten ergens in de buurt met het horloge in de hand. Ongelofelijke onzin.
Ik erger mij ook aan Jouri met zijn stoere gebaartjes, altijd hetzelfde.
Ik erger mij ook aan Jouri met zijn stoere gebaartjes, altijd hetzelfde.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Persoonlijk ben ik gestopt met me eraan te storen, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoelt. Ik vond het al te idioot voor woorden dat Peggy haar kind afstond aan Ann "de buurvrouw", en vanaf die tijd is het wat mij betreft alleen maar verder bergafwaarts gegaan. Het creëren van belachelijke ruzies zodat Peggy een excuus heeft om haar kind terug te willen, het plotselinge onvermogen van de verschillende personages om gewoon eens normaal met elkaar te praten, en dan uiteindelijk de manier waarop ze er gewoon 5 onhebbelijke personages van gemaakt hebben, vind ik echt ontzettend belabberd.jessie V. schreef:waar ik mij aan erger is de rare verhaallijn van An, Marianne, Tom Peggy en Rosa en dat arme kind. Het sloegt allemaal al een hele tijd nergens op, maar nu komt er nog bij dat Rosa het kind 1 uur mag zien in de huiskamer van Marianne. An en Marianne zitten ergens in de buurt met het horloge in de hand. Ongelofelijke onzin.
Ik heb er ooit naar uitgekeken dat Peggy en Tom als personages terug zouden komen, maar ik kan me inmiddels totaal niet meer herinneren waarom.

0 x