Personage waar ik mij het meest aan erger

Gesloten
blabla
Nog geen rang

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door blabla »

Mijn top 3 van personages waar ik mij het meest aan erger, ni de acteur of actrice zelf natuurlijk :!: , want er zijn er bij die hun rol heel goed spelen.

1. Frank
2. Mathilde
3. Angele
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

op dit moment ZEKER eva en aisha het meest :twisted:

en voor de rest ook nog angele, manon, arno en xsarie!!!

ik erger mij dus echt veel :lol: :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

aan wie ik me het meest aan erger ?

goh effe denken voor een top-3 8)

1. Manon :P
2. Rosa
3. Sam

Maar ik erger me niet zo erg aan de meeste personages, omdat ik de meeste toch goed kan plaatsen. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

1. Aisha (te veel gezaag en getrut)
2. Jenny (met haar overdreven temperament soms)
3. Veronique (hoe onmenselijk ze was toen Femke in de kliniek lag, ze deed alsof het haar niets kon schelen, gewoon omda Femke "gevaar" is voor de relatie van Sam en Aisha)

Vroeger vond ik Yvette ook irritant, het laatste tijd is het wat gebeterd.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ha, ook m'n keuzes eens motiveren :)

1. Manon : vooral omdat dit forum voor de helft geterroriseerd wordt door Manon-fans :wink: maar vooral omdat die verhaallijn rond haar zooooo voorspelbaar is. :roll:
2. Rosa : sja, heb t nooit echt voor haar gehad
3. Sam : voor de manier waarop hij Femke "misbruikte" om met Aisha naar bed te kunnen gaan. en omdat hij Femke zo in de kou liet staan op dien schoolfuif.

en kan me ook wel vinden in Luc's mening over Véronique, maar ik kan moeilijk enkel maar vrouwen noemen hé :)

Aan Frank, Stany en Werner en andere erger ik me ook maar dan op een andere manier :)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

moet ik da ook doen effe motiveren? ok dan

-eva: tja omda ze (zoals elders al uitgelegd) iedereen die om haar geeft afduwt en da ze zich zo laat doen door mathilde
-aisha: omda ze een stom seutepreutje is, zo simpel ist
-manon: hoe die kijkt alleen al zo met haar ogen heel wijd open, ik krijg er de kriebels van. en ze acteert echt slecht
-arno: met z'n afschuwelijk hollands accent, en ook omda hij zogezegd knap moet zijn
-xsarie: schande voor de limburgers
-angele: wegens al haar ruziegemaak en het om haar vingers draaien van allerhande mannen
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

mijn grootste ergernis in Thuis: Frank en er is geen enkel personage dat daar aan kan tippen... 'k vind het gewoon vreselijk om te moeten beseffen dat er in 't echt ook zo mensen zijn...

verder nog...

Arno: 'k heb het hier al ergens gepost, die vent geeft mij rillingen en 't is ne lelijkaard eerste klas, mensen toch hij kan zonder schmink beginnen in een spookkkot... ;)

Laura en Xarie: een tandem domme blondjes dat voor geen meter kan acteren...

voor de rest erger ik mij niet zo in Thuis... anders zou ik ook niet kijken he :P
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
star21
Nog geen rang

Bericht door star21 »

ik erger mij het meest aan:
Jenny: die heb ik nooit graag gehad, die is gewoon erover en doet altijd zo onnozel
Stan en de mama van Simonne (ben ff der naam kwijt): ze willen daar precies zo de nieuwe Rogerke en Florke van maken, wel t zal nie lukken.
Xsarie: haar limburgs accent valt veeeeel te fel op en dat misstaat hier in Thuis vind ik, en ze kan dan nog niet eens acteren...
Arno:veel te lelijk, veel te hollands en die is ook wat erover
Mo en Aisha: das nu ook wel door die stomme verhaallijn over da 'naar bed gaan'-gedoe ma ik vind Aisha een flauw seutemieke en Mo, daar is nix grappig aan.

Dan zijn der nog enkele die ik minder graag heb, maar die kan ik nog wel appreciëren, dees hierboven absoluut NIET!
0 x
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

Der zijn zo 5 acteurs/actrices die ik echt ni kan hebbe

1) Aisha: kvin Aisha gewoon een seutebees (ocharme sam, dat hij maar snel terug naar ons Fem gaat :wink: )

2) Eva: kmoet wel zeggen dat ze de laatsten tijd ietsie beter acteert, ma een tijdje geleden was ze echt slecht !! Ik vond et ambetant da ze zo van die stopwoordjes had zoals: pffff...., echt waar!! en dan zo altijd etzelfde gebaar om haar haar uit haar ogen te doen, kwerd der zot van :)

3) Jenny: soms doet ze wa aan overacting, en is ze nogal onnozel
Ik erger mij dus ook aan haar stopwoordje: schatteke :)

4)Matilde: jakkes
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Ik erger me niet echt aan iemand... 't zou jammer zijn moesten al die personages verdwijnen die jullie aanhalen...
0 x
Powerzorro
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Powerzorro »

Mogen we ons hier eens goed kwaad maken? :P

1 -> Eva: een naïef en zielig schaap dat niets anders doet dan jammeren en blijten. Oh ja, de weinige mensen die medelijden tonen stoot ze dan nog eens lekker af.

2 -> Jenny: een venijnige heks die poeslief doet als ze haar goesting krijgt, maar begint te briesen als je haar niet volgt. Toen ze Dré bedroog had ze afgedaan voor mij.

3 -> Aisha: zet de koekjes en limonade alvast klaar, ons trutteke is daar.

4 -> Stan: ne vuile leugenèr! Overal goed willen staan en als het niet lukt met daden, doet hij het wel met mooie praatjes. (praatjes die meestal uit niet veel meer dan 'leugens' bestaan) Liegen over je rijkdom om een vrouw het hof te maken, hoe laag kan je vallen?

5 -> Moeder van Femke en Renzo (ben de naam even kwijt): lijkt nu toch eindelijk door te hebben dat Eddy niet deugt door voor haar zoon te getuigen. Maar voor haar naïef gedrag van voorheen en het verwaarlozen van Femke en Renzo verdient ze toch nog deze 5de stek. (een beetje een Eva-typke)

Qua acteerprestaties kunnen ze er allemaal mee door wat mij betreft!
0 x
SnowWhite
x 435

Bericht door SnowWhite »

1. Eva - Dat is een onnozele geit. (ik geloof dat ze eergisteren toch hare mond durfde opentrekken tegen Matilde)

2. Matilde - Een grote moeial

3. Dré
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

SnowWhite schreef:1. Eva - Dat is een onnozele geit. (ik geloof dat ze eergisteren toch hare mond durfde opentrekken tegen Matilde)

2. Matilde - Een grote moeial

3. Dré
Ik dacht ook even aan Dré, maar die scenes tussen Dré en Michael zijn zo leuk om te zien. :)
0 x
Be there at ten.
SnowWhite
x 435

Bericht door SnowWhite »

:(

Dré vind ik maar niks. Die moet zijn neus ook overal tussensteken
0 x
thuisfan
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door thuisfan »

Ik erger mij niet echt aan een personage. Mathilde misschien een beetje, maar dat zorgt voor afwisseling in de soap dus eigenlijk mag ze er best in blijven!
0 x
Who taught the sun where to stand in the morning?
Who told the ocean you can only come this far?
Who showed the moon where to hide 'til evening?
Whose words alone can catch a falling star?
Gesloten