Bij de deur voor de praktijk in ieder geval, en ge kunt maar binnen als ge gebeld ebtRieka schreef:Alletwee met een bel of iets dergelijks, mag ik hopen?maurice schreef:Bij mij heeft hij twee voordeuren, een voor de praktijk en een voor de privélord F. schreef:bwa, ik zou niet echt zeggen dat het niet klopt.Rieka schreef:We zouden het ook kunnen plaatsen wij "wat er niet klopt in Thuis"...
Ik zat ook te denken: "gaat er daar nu echt niets rinkelen als er iemand de voordeur opensteekt?"
Moest ik willen kan ik ook binnenvallen in de living van m'n huisdokter.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
-
- Nog geen rang
Re: Marianne Bastiaens
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Het hoort niet echt bij Marianne, maar een topic over haar openen past niet echt en Marianne heeft eigenlijk het meeste met hem te maken.
Ik heb eigenlijk een vraag: heeft Felicienne ooit in Ter Smissen gewerkt?
Ik heb eigenlijk een vraag: heeft Felicienne ooit in Ter Smissen gewerkt?
0 x
- Luc
- Poster rang 4
naar ik me kan herinneren, heel kort toen er een haar in de boter zat bij Marianne, maar waarom moet ge dat in godsnaam weten ? is het belangrijk ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij was dat niet in TerSmissen, maar bij Harry en Ingrid, toch?Luc schreef:naar ik me kan herinneren, heel kort toen er een haar in de boter zat bij Marianne, maar waarom moet ge dat in godsnaam weten ? is het belangrijk ?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Zó belangrijk is het niet, maar ik had het toch graag geweten. Ze heeft inderdaad bij Harry & Ingrid gewerkt, maar ik kreeg opeens een beeld van Félicienne achter de toog van Ter Smissen. Dus ik vroeg me af of ze daar ook had gewerkt.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ik kan me toch ook nog iets herinneren van Felicienne in de keuken van Ter Smissen, maar niet meteen achter de toog. Enfin, ik vind het te onbenullig om er over te discussiëren, het zou kunnen dat jij ook gelijk hebt.Christel schreef:Volgens mij was dat niet in TerSmissen, maar bij Harry en Ingrid, toch?Luc schreef:naar ik me kan herinneren, heel kort toen er een haar in de boter zat bij Marianne, maar waarom moet ge dat in godsnaam weten ? is het belangrijk ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Discussiëren is helemaal niet de bedoeling, want jullie kunnen ook heel goed gelijk hebben hoor. Ik ben er namelijk ook totaal niet meer zeker van. Te lang geleden...Luc schreef:Ik kan me toch ook nog iets herinneren van Felicienne in de keuken van Ter Smissen, maar niet meteen achter de toog. Enfin, ik vind het te onbenullig om er over te discussiëren, het zou kunnen dat jij ook gelijk hebt.Christel schreef:Volgens mij was dat niet in TerSmissen, maar bij Harry en Ingrid, toch?Luc schreef:naar ik me kan herinneren, heel kort toen er een haar in de boter zat bij Marianne, maar waarom moet ge dat in godsnaam weten ? is het belangrijk ?

0 x
-
- x 435
hihi, ik zou jullie uit de nood kunnen helpen..Christel schreef:Discussiëren is helemaal niet de bedoeling, want jullie kunnen ook heel goed gelijk hebben hoor. Ik ben er namelijk ook totaal niet meer zeker van. Te lang geleden...Luc schreef:Ik kan me toch ook nog iets herinneren van Felicienne in de keuken van Ter Smissen, maar niet meteen achter de toog. Enfin, ik vind het te onbenullig om er over te discussiëren, het zou kunnen dat jij ook gelijk hebt.Christel schreef:Volgens mij was dat niet in TerSmissen, maar bij Harry en Ingrid, toch?Luc schreef:naar ik me kan herinneren, heel kort toen er een haar in de boter zat bij Marianne, maar waarom moet ge dat in godsnaam weten ? is het belangrijk ?
Maar dan zou ik eerst DVD box1 en 2 moeten herbekijken, en daar heb ik nu echt geen tijd noch goesting voor...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar kan ik je wel mee "uit de brand" helpen, want ik heb onthouden dat Felicienne niet in Ter Smissen heeft gewerkt in die 2 seizoenen.Rieka schreef:hihi, ik zou jullie uit de nood kunnen helpen..Christel schreef:Discussiëren is helemaal niet de bedoeling, want jullie kunnen ook heel goed gelijk hebben hoor. Ik ben er namelijk ook totaal niet meer zeker van. Te lang geleden...Luc schreef:Ik kan me toch ook nog iets herinneren van Felicienne in de keuken van Ter Smissen, maar niet meteen achter de toog. Enfin, ik vind het te onbenullig om er over te discussiëren, het zou kunnen dat jij ook gelijk hebt.Christel schreef:Volgens mij was dat niet in TerSmissen, maar bij Harry en Ingrid, toch?Luc schreef:naar ik me kan herinneren, heel kort toen er een haar in de boter zat bij Marianne, maar waarom moet ge dat in godsnaam weten ? is het belangrijk ?
Maar dan zou ik eerst DVD box1 en 2 moeten herbekijken, en daar heb ik nu echt geen tijd noch goesting voor...

Maar misschien wat later wel...

0 x
-
- Poster rang 5
Ik zal maar helpen zeker >> Félicienne heeft ooit haar ontslag ingediend bij Marianne en heeft toen even in Ter Smissen gewerkt, zoals hier al gezegd werd. 
Maar uiteindelijk is alles weer bijgelegd geweest.
En daar ben ik 100% zeker van.

Maar uiteindelijk is alles weer bijgelegd geweest.
En daar ben ik 100% zeker van.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
De geschiedenis lijkt zich te herhalen : er was een tijd dat Marianne en haar dochter een gevecht leverden voor Jean-Pierre den antiquair. Moeder en dochter. Nu vechten Bianca en Peggy voor hetzelfde been, zijnde Tom. Twee zussen ! Wie de mannen ook kiezen....het blijft in de familie 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Was Ann ook verliefd op Jean-Pierre? Dat wist ik niet eens!
Wat vinden jullie van de verloving van Marianne? Ik weet niet echt wat ik er moet van denken. Geert is wel een goeie gast, maar toch...
Wat vinden jullie van de verloving van Marianne? Ik weet niet echt wat ik er moet van denken. Geert is wel een goeie gast, maar toch...
0 x
-
- Poster rang 5
Ze zijn toch al een jaar samen, dus zo'n verrassing is dat toch niet ?frankbomans schreef:Was Ann ook verliefd op Jean-Pierre? Dat wist ik niet eens!
Het wordt anderzijds wel eens tijd dat Geert terug eens een grotere verhaallijn krijgt. Momenteel is het enige dat hij moet doen de gemoederen bedaren. Ik vond hem in het begin toch snediger.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind ik ook, en dat geldt wat mij betreft ook voor Marianne... Die 2 gelden de laatste tijd zowat alleen als bewegend decor... Ik kijk in elk geval alvast uit naar deze nieuwe wending!lord F. schreef:Ze zijn toch al een jaar samen, dus zo'n verrassing is dat toch niet ?frankbomans schreef:Was Ann ook verliefd op Jean-Pierre? Dat wist ik niet eens!
Het wordt anderzijds wel eens tijd dat Geert terug eens een grotere verhaallijn krijgt. Momenteel is het enige dat hij moet doen de gemoederen bedaren. Ik vond hem in het begin toch snediger.

@Daffy: wat betreft de geschiedenis die zich herhaalt: wat te denken van de geschiedenis tussen Jenny en Rosa met Frank, waar zowel Peggy als Bianca uit voortkomen? Dat was toendertijd exact dezefde situatie als nu met Peggy en Bianca met Tom eigenlijk. Het is alleen te hopen dat Bianca er wat sneller achterkomt dan Jenny destijds. Die heeft daar een jaar of 18 over gedaan, tot Peggy vragen aan Rosa begon te stellen over haar vader

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ja, stel je voor dat we nog moeten wachten op de afloop van die verhaallijn tot Sandrine vragen begint te stellenChristel schreef: Het is alleen te hopen dat Bianca er wat sneller achterkomt dan Jenny destijds. Die heeft daar een jaar of 18 over gedaan, tot Peggy vragen aan Rosa begon te stellen over haar vader

0 x