Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Sardonis
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door Sardonis »

Christel schreef:Ja...Peggy laat een mooie puinhoop achter! Het enige waar nu niet meer over gevochten hoeft te worden, is wie officieel het meeste "oma" is van Sandrine... :mrgreen:
En ik die dacht dat Dallas vroeger met de haren getrokken was ... btw zijn Rosa en Marianne nu ook niet een beetje familie ?? :D :D :D
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het wordt wel leuk. An heeft nou een kind samen met haar broer ,al zal Tom dat zeker niet rond vertellen.
Ben benieuwd hoe Rosa en Marianne reageren, als ze dat ooit te weten zullen komen.
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

jessie V. schreef:Ben benieuwd hoe Rosa en Marianne reageren, als ze dat ooit te weten zullen komen.
Ik vermoed dat dat wel iets kan zijn voor het einde van het seizoen/begin volgend seizoen
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Amber schreef:
jessie V. schreef:Ben benieuwd hoe Rosa en Marianne reageren, als ze dat ooit te weten zullen komen.
Ik vermoed dat dat wel iets kan zijn voor het einde van het seizoen/begin volgend seizoen
Ik ben daar al vrij zeker van :)
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Ann wordt gek dan als ze dat hoort :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waarom, t is toch geen incestkindje ?
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

johan1969 schreef:Waarom, t is toch geen incestkindje ?
Nee, maar dan wordt het wel een heel rare situatie. Opgevoed door broer en zus :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sardonis schreef:
Christel schreef:Ja...Peggy laat een mooie puinhoop achter! Het enige waar nu niet meer over gevochten hoeft te worden, is wie officieel het meeste "oma" is van Sandrine... :mrgreen:
En ik die dacht dat Dallas vroeger met de haren getrokken was ... btw zijn Rosa en Marianne nu ook niet een beetje familie ?? :D :D :D
In zekere zin wel ja. Zullen ze leuk vinden! :mrgreen:
En dan zou het ook nog eens zo kunnen zijn dat Tom en Peggy uiteindelijk samenkomen, want Tom lijkt mij toch niet zoveel over Peggy heen te zijn als hij zelf wil doen geloven... Dat kan nog leuk worden! :razz:
En Ann's reactie, tsja...Ik vrees ervoor! Als je ziet hoe ze met Sandrine bezig is, dan geloof ik niet dat ze dit alles goed gaat oppakken... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Nickos schreef:
johan1969 schreef:Waarom, t is toch geen incestkindje ?
Nee, maar dan wordt het wel een heel rare situatie. Opgevoed door broer en zus :roll:

waarbij de vraag rijst wat Bianca van dit alles gaat vinden, want ons braaf Tommeke heeft haar blijkbaar bedrogen en dan nog wel een slippertje met zware gevolgen????

ik vermoed dat ook Peggy vroeg of laat weer in Thuis zal opduiken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

de_moo schreef:ik vermoed dat ook Peggy vroeg of laat weer in Thuis zal opduiken.
Om Sandrine samen met Tom op te voeden ? :)

vermoedelijk komt ze in de laatste aflevering terug boven water.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

lord F. schreef:
de_moo schreef:ik vermoed dat ook Peggy vroeg of laat weer in Thuis zal opduiken.

Die laatste afleveringen, altijd zo voorspelbaar :D
0 x
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Nickos schreef:
lord F. schreef:

Die laatste afleveringen, altijd zo voorspelbaar :D
Echt, e, en het wordt elk jaar erger.
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind het wel een spannend verhaal. Het zijn niet alleen Peggy en Tom, maar natuurlijk ook Bianca en An (die 2 lijden er het meest onder). Maar ook Marianne zal raar opkijken, want er is een Bastiaans die zich niet zo netjes gedragen heeft. Is dat wel mogelijk? Rosa is ook nog een partij, want heeft nu Marianne als concurrent "echte oma". En Jenny, haar dochter zo bedrogen door de zoon van haar beste vriendin en de dochter van haar zus. Dat is toch heel wat.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Maar ook Marianne zal raar opkijken, want er is een Bastiaans die zich niet zo netjes gedragen heeft. Is dat wel mogelijk?
Dat zal misschien toch niet zo'n verrassing zijn... We hebben bijv. kunnen zien dat Marianne er destijds zowel Walter als Swerts op nahield (ze was daar overigens wel eerlijk over). En een aantal jaren daarvoor nog, was Walter "zaliger" er ook niet vies van met Rosa... :mrgreen: ;)
Maar Marianne zal er alleszins niet blij mee zijn, want ik denk zeker dat ze liever Bianca dan Peggy als schoondochter heeft. En de manier waarop Tom het aangepakt heeft zal ook niet echt haar ding zijn denk ik :)

Ik moet wel zeggen dat ik mijn mening over deze hele verhaallijn inmiddels wat bijgesteld heb. In het begin had ik er een gruwelijke hekel aan omdat ik het allemaal te onrealistisch voor woorden vond, maar nu blijkt dat Tom de vader is van Sandrine enzo, wordt het toch wel spannend inderdaad. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef: Ik moet wel zeggen dat ik mijn mening over deze hele verhaallijn inmiddels wat bijgesteld heb. In het begin had ik er een gruwelijke hekel aan omdat ik het allemaal te onrealistisch voor woorden vond, maar nu blijkt dat Tom de vader is van Sandrine enzo, wordt het toch wel spannend inderdaad. :)
Tom gelijkt in ieder geval veel op z'n vader dan die ook zo'n flierefluiter was. :)

Benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer Tom aan Bianca gaat voorstellen of het niet tijd wordt dat ze bij Jenny intrekken als afwisseling. :D
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten