Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door lord F. »

Mieke schreef: Maar ik vind Ann haar gedrag ook niet kunnen. Ze komt daar binnen in die kamer, direct een zuur gezicht en het eerste wat ze zei was waarom Peggy haar niet gebeld had. Niet eens vragen hoe het met Peggy zelf is!! :o
maja, ze heeft natuurlijk wel hét moment van de geboorte gemist wat wel sneu is voor haar natuurlijk. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op dit moment kunnen zowel Peggy als Ann en Rosa, er alle drie zo een :boo: van mij krijgen. :roll:
Bovendien kan ik me inmiddels bijna helemaal niet meer voorstellen dat Peggy haar kind nog gaat afstaan. Afspraak met Ann of niet (en die is dan alleen nog mondeling gedaan dus stelt ook weinig voor), ze heeft inmiddels duidelijk een band met haar kind en het lijkt erop dat die band sterker en sterker wordt. Ann zal dat ook beginnen te beseffen, gezien haar reactie op de borstvoeding gisteren. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Ik denk dat een schriftelijke afspraak voor de geboorte ook niet bindend zou zijn voor de biologische moeder.
Denk dat ik zoiets ooit gelezen of gehoord heb.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amber schreef:Ik denk dat een schriftelijke afspraak voor de geboorte ook niet bindend zou zijn voor de biologische moeder.
Denk dat ik zoiets ooit gelezen of gehoord heb.
Dat zou best wel eens kunnen. Als je al ziet dat het kind pas vanaf 2 maanden na de geboorte officieel geadopteerd kan worden, dan klinkt dat eigenlijk ook wel logisch :)
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

Volgens mij wou gisteren Peggy aan Tom vertellen dat hij de vader is
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

zara schreef:Volgens mij wou gisteren Peggy aan Tom vertellen dat hij de vader is
Het is dat Marianne wakker werd, maar anders denk ik ook dat ze het verteld zou hebben. :)
Als Ann nog even zo door blijft drammen als gisteren, dan schiet Peggy volgens mij gauw genoeg zodanig in paniek, dat ze het er vanzelf een keer uit flapt. ;)
Dat zou dan overigens wel voor zowat alle families in Thuis gevolgen hebben! :shock: (en voor de ene al wat positiever als voor de andere :mrgreen: )
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Christel schreef:
zara schreef:Volgens mij wou gisteren Peggy aan Tom vertellen dat hij de vader is
Het is dat Marianne wakker werd, maar anders denk ik ook dat ze het verteld zou hebben. :)
Als Ann nog even zo door blijft drammen als gisteren, dan schiet Peggy volgens mij gauw genoeg zodanig in paniek, dat ze het er vanzelf een keer uit flapt. ;)
Dat zou dan overigens wel voor zowat alle families in Thuis gevolgen hebben! :shock: (en voor de ene al wat positiever als voor de andere :mrgreen: )
Dat zullen ze waarschijnlijk wel houden voor eind mei, als het al waar is. Maar elke keer wanneer de scenaristen met een verassing willen uitpakken hebben wij die al maanden zien aankomen, ze zijn nogal voorspelbaar in hun onvoorspelbaarheid. :D
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

idd, het enige dat ik me nog afvraag is waarom Tom precies niets doorheeft... Kan ie niet tellen ofzo? :?
Tenzij Peggy gelogen heeft over hoelang ze zwanger is, en is ze nu geen maand te vroeg bevallen maar gewoon op tijd ofzo. :o
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou ook nog kunnen inderdaad, al vraag ik me wel af of ze dan in het ziekenhuis niks gezegd zouden hebben... Zoiets wordt wel nagekeken, toch?
Hoe dan ook vind ik het op z'n minst vreemd dat er niet eens een lampje bij hem gaat branden ofzo. Hij zou zich toch in elk geval wat vragen kunnen stellen..! :)
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

het is niet echt een groot licht he, die Tom

denk trouwens dat Bianca op eigen houtje beslist heeft dat ze in België gaan blijven, Tom ligt nog in het ziekenhuis en ik heb ze er in ieder geval niet over horen praten samen...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

de_moo schreef:het is niet echt een groot licht he, die Tom

denk trouwens dat Bianca op eigen houtje beslist heeft dat ze in België gaan blijven, Tom ligt nog in het ziekenhuis en ik heb ze er in ieder geval niet over horen praten samen...
Ze kunnen ons ook niet alles tonen, hé?
Dan zou't allemaal nog veel langer duren.
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

ik vind dat de appel niet ver van de boom valt, Peggy is zelf ook het product van overspel tussen Rosa en Frank (toen getrouwd met Jenny)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Idd, als Tom de vader is van Peggy's kind, dan herhaalt de geschiedenis zich zo'n beetje eigenlijk :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

zara schreef:ik vind dat de appel niet ver van de boom valt, Peggy is zelf ook het product van overspel tussen Rosa en Frank (toen getrouwd met Jenny)
Met dat verschil dat het hier oficieel geen overspel kan genoemd worden aangezien Tom noch Peggy noch Bianca gehuwd zijn.
De geschiedenis herhaalt zich met een kleine nuance. *zucht*
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ja...Peggy laat een mooie puinhoop achter! Het enige waar nu niet meer over gevochten hoeft te worden, is wie officieel het meeste "oma" is van Sandrine... :mrgreen:
0 x
Gesloten