Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door johan1969 »

Ik heb precies wat gemist...

Frank zag er wel niet happy uit dat zijn Bianca met de zoon van den dokteur is...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Ik heb precies wat gemist...

Frank zag er wel niet happy uit dat zijn Bianca met de zoon van den dokteur is...
Je hebt niks gemist hoor, want het viel allemaal nogal mee... Marianne wist alleen niet hoe vlug ze Rosa mee moest krijgen naar de keuken "om haar eten te keuren", nadat Tom over Rosa en zijn vader begon. Al bij al is dat niet zo vreemd denk ik, en Rosa negeerde die opmerking verder ook netjes. Zowel Rosa als Marianne hielden het heel beschaafd als je het mij vraagt :mrgreen:

En ik had in elk geval het idee dat Marianne en Jenny een stuk gelukkiger waren met het nieuws dan Frank. Die ziet nog meer van die etentjes met Marianne&Co waarschijnlijk niet echt zitten :lol: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:Ik heb precies wat gemist...

Je entertoets heb je alvast niet gemist: 2 X raak! :mrgreen:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef:
johan1969 schreef: En ik had in elk geval het idee dat Marianne en Jenny een stuk gelukkiger waren met het nieuws dan Frank. Die ziet nog meer van die etentjes met Marianne&Co waarschijnlijk niet echt zitten :lol: ;)
Ik denk dat Marianne ook niet echt gelukkig is dat haar zoon met de dochter van boerse Frank samen is :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Mieke schreef:
Christel schreef:
johan1969 schreef: En ik had in elk geval het idee dat Marianne en Jenny een stuk gelukkiger waren met het nieuws dan Frank. Die ziet nog meer van die etentjes met Marianne&Co waarschijnlijk niet echt zitten :lol: ;)
Ik denk dat Marianne ook niet echt gelukkig is dat haar zoon met de dochter van boerse Frank samen is :)
Ik zag eerder een gelukkige Marianne (want ik denk dat ze beseft dat Tom haar écht wel graag ziet en wederzijds), maar Frank was inderdaad niet zo content :lol: .
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat Bianca dokter is en Jenny haar vriendin, zal voor Marianne veel goedmaken waarschijnlijk. Ze zal misschien wel vinden dat Bianca gelukkig helemáál niet op Frank lijkt of zoiets :mrgreen: ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zet dit bericht maar bij Marianne, omdat het allemaal bij haar thuis gebeurt. Altijd de voordeur open, je kunt bij haar gewoon de huiskamer in lopen. De praktijkruimte niet afgesloten als er niemand is (terwijl de voordeur open staat).
Een verslaafde die "op bezoek" komt, zijn zin niet krijgt, terugkeren naar de huiskamer en de praktijk open laten staan.
Weten die artsen daar zo weinig over verslaafden, over het feit dat verslaafden gek zijn op alles wat zich in de spreekkamer van een arts bevindt? En als ze het niet krijgen, ze het wel zelf komen halen? Beetje niet van deze tijd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik zet dit bericht maar bij Marianne, omdat het allemaal bij haar thuis gebeurt. Altijd de voordeur open, je kunt bij haar gewoon de huiskamer in lopen. De praktijkruimte niet afgesloten als er niemand is (terwijl de voordeur open staat).
Een verslaafde die "op bezoek" komt, zijn zin niet krijgt, terugkeren naar de huiskamer en de praktijk open laten staan.
Weten die artsen daar zo weinig over verslaafden, over het feit dat verslaafden gek zijn op alles wat zich in de spreekkamer van een arts bevindt? En als ze het niet krijgen, ze het wel zelf komen halen? Beetje niet van deze tijd.
Daar sluit ik me volledig bij aan!
Vooral dat ze met maar één deur werken die toegang verschaft naar de praktijk én het hele huis, vind ik eigenlijk onbegrijpelijk. Zeker omdat die buitendeur altijd open lijkt te staan, en het huis verder ook niet beveiligd is... Al bij al is die hele situatie ook wel om problemen vragen, met wat voor soort patiënten dan ook.. :?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Ik zet dit bericht maar bij Marianne, omdat het allemaal bij haar thuis gebeurt. Altijd de voordeur open, je kunt bij haar gewoon de huiskamer in lopen. De praktijkruimte niet afgesloten als er niemand is (terwijl de voordeur open staat).
Daar sluit ik me volledig bij aan!
Vooral dat ze met maar één deur werken die toegang verschaft naar de praktijk én het hele huis, vind ik eigenlijk onbegrijpelijk. Zeker omdat die buitendeur altijd open lijkt te staan, en het huis verder ook niet beveiligd is... Al bij al is die hele situatie ook wel om problemen vragen, met wat voor soort patiënten dan ook.. :?
We zouden het ook kunnen plaatsen wij "wat er niet klopt in Thuis"...
Ik zat ook te denken: "gaat er daar nu echt niets rinkelen als er iemand de voordeur opensteekt?"
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:We zouden het ook kunnen plaatsen wij "wat er niet klopt in Thuis"...
Ik zat ook te denken: "gaat er daar nu echt niets rinkelen als er iemand de voordeur opensteekt?"
bwa, ik zou niet echt zeggen dat het niet klopt.
Moest ik willen kan ik ook binnenvallen in de living van m'n huisdokter.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
Rieka schreef:We zouden het ook kunnen plaatsen wij "wat er niet klopt in Thuis"...
Ewel, ik niet, ik moest onlangs zelfs aanbellen, en eigenlijk vond ik dat niet meer dan normaal.
Als er niemand bij het onthaal zit(afspraken worden 's morgens gemaakt), dan gaat de voordeur op slot terwijl de artsen('t is een groepspraktijk)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

terwijl de artsen ... ??? (je moest toch niet plots naar de dokter dat je je zin niet meer kon afmaken ? :D )
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Willy Crevits schreef:terwijl de artsen ... ??? (je moest toch niet plots naar de dokter dat je je zin niet meer kon afmaken ? :D )
:mrgreen: nee, verstrooidheidsfoutje.
Moet zijn" terwijl de artsen in hun kabinetten aan 't werken zijn"
0 x
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

lord F. schreef:
Bij mij heeft hij twee voordeuren, een voor de praktijk en een voor de privé :D
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

maurice schreef:
lord F. schreef:
Bij mij heeft hij twee voordeuren, een voor de praktijk en een voor de privé :D
Alletwee met een bel of iets dergelijks, mag ik hopen? :mrgreen:
0 x
Gesloten