Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Femke

Bericht door satine »

Rieka schreef:
satine schreef:zoals ze zich nu allebei gedragen, passen ze prima bij elkaar! :roll:
Ik vond dat indertijd ook een "tof" koppel.
Zouden ze nu wat langer samen blijven? Ik hoop van wel, want ik vidn ze wel bij mekaar pasen
zo bedoelde ik het niet hoor, ik zie hen liever gaan dan komen :wink:
ik was vroeger fan van Femke, maar zoals ze zich nu laat gaan... en Sam die denkt dat de evenaar door zijn navel loopt....
nu is het meteen duidelijk hoe 'groot' zijn liefde voor Dorien is.... :roll:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

satine schreef: nu is het meteen duidelijk hoe 'groot' zijn liefde voor Dorien is.... :roll:
Met Femke had niet echt iets met liefde te maken hè.

Met Dorien ook niet ma soit :P
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mieke schreef:
satine schreef: nu is het meteen duidelijk hoe 'groot' zijn liefde voor Dorien is.... :roll:
Met Femke had niet echt iets met liefde te maken hè.

Met Dorien ook niet ma soit :P
nee, maar Sam beweert wel dat het grote liefde is... :wink:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vraag mij af waarom Femke zich zo uitslooft voor Luc? Hangt daar voor haar eigenlijk ook iets aan vast? :?
Als ze betrapt wordt is ze haar job bij Leo ook nog eens kwijt waarschijnlijk - natuurlijk is de kans op betrapt worden wel klein als ze zich beperkt tot het 'uithoren' van Frank, die is nu eenmaal niet erg slim. :roll: :lol:

Femke die belangeloos voor iemand in de bres springt - het verwondert mij toch... (tenzij ze hoopt dat via Luc eindelijk Eddy uit haar moeder's leven verdwijnt?) :?
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

satine schreef:Ik vraag mij af waarom Femke zich zo uitslooft voor Luc? Hangt daar voor haar eigenlijk ook iets aan vast? :?
Als ze betrapt wordt is ze haar job bij Leo ook nog eens kwijt waarschijnlijk - natuurlijk is de kans op betrapt worden wel klein als ze zich beperkt tot het 'uithoren' van Frank, die is nu eenmaal niet erg slim. :roll: :lol:

Femke die belangeloos voor iemand in de bres springt - het verwondert mij toch... (tenzij ze hoopt dat via Luc eindelijk Eddy uit haar moeder's leven verdwijnt?) :?
Ik denk inderdaad dat daar wel iets inzit!
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:
satine schreef:Ik vraag mij af waarom Femke zich zo uitslooft voor Luc? Hangt daar voor haar eigenlijk ook iets aan vast? :?

Ik denk inderdaad dat daar wel iets inzit!
Ik dacht dat ook wel, al moet ik zeggen dat dat inmiddels toch weer wat minder aan de orde is nu Luc verhuisd is volgens mij. Ik denk dat Femke toch wel door moet hebben dat Nancy en Luc niet echt bij mekaar zouden passen... :?

Mij lijkt het eerder een soort "vriendendienst" van Femke naar Luc toe. Toen zij het moeilijk had (destijds, met haar moeder en Sam enzo) heeft hij haar geholpen met dat baantje bij Baget, en daardoor denk ik dat zij Luc ook wil helpen nu. Of zoiets toch... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

ma toen ze met de boekhouding van Baget kwam aankloppen bij Luc heeft hij toch ook niet echt geholpen...
Of vergis ik mij??
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mette Marit schreef:ma toen ze met de boekhouding van Baget kwam aankloppen bij Luc heeft hij toch ook niet echt geholpen...
Of vergis ik mij??
Nee, dat klopt wel. Daar had ik eigenlijk niet eens meer echt bij stilgestaan...
Luc heeft zich toen van bedrijfsvorm vergist, waardoor Femke nu nog meer in de problemen zit, omdat een faillissement in haar geval geen oplossing bood. Maar goed, hij heeft dat toen niet echt expres gedaan en bovendien had Femke ook niet veel andere keus meer he? ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Het personage femke is de laaste tijd toch echt wel opengebloeit.
Die scene waarin ze dat bloed van mike probeert op te kuisen vondt ik echt mooi geacteerd.En haar hele verhaallijn dit seizoen is mooi gedaan.Nu k'ben wel blij dat het eindelijk gedaan is. De zoektocht naar sofie duurde iets te lang.Maar de moordenaar van mike werd dan weer vrij vlug gevonden.Nu nog hopen dat het proces van erik zich niet te lang gaat rekken.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

maartenB schreef:Het personage femke is de laaste tijd toch echt wel opengebloeit.
Die scene waarin ze dat bloed van mike probeert op te kuisen vondt ik echt mooi geacteerd.En haar hele verhaallijn dit seizoen is mooi gedaan.Nu k'ben wel blij dat het eindelijk gedaan is. De zoektocht naar sofie duurde iets te lang.Maar de moordenaar van mike werd dan weer vrij vlug gevonden.Nu nog hopen dat het proces van erik zich niet te lang gaat rekken.
En waarom zou dat raprap moeten afgehaspeld worden ? :) Ik vind die verhaallijn boeiend genoeg om het nog wat te laten duren. Straks komen ze wie weet weer met dubbelgangers af. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Die dubbelganger, dat was memorabel :lol: 8)

Die scene van Femke die dat denkbeeldig bloed opkuist vond ik er dan weer wat over, maar goed :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

^vooral die schreeuw vond ik er zwaar over, en enorm lachwekkend :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik kan Femke niet zien of ruiken ! En vooral t feit dat ze als de lokale babe wordt afgeschilderd, vind ik lachwekkend.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Het aanbod van 'babes' is de laatste tijd dan ook niet echt overweldigend :P :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wordt Femke als lokale babe afgeschilderd?
0 x
Gesloten