Marianne Bastiaens (Leah Thys)
-
- Poster rang 1
Re: Marianne Bastiaens
Ik vond Marianne achter de toog in de fit en fun geweldig.
Vooral dat diesel gedeelte was FANTAstische.En dan zo tegen julia doen alsof ze weet wat een diesel is.
Echt geweld personage en gewelid geacteert.
Moest Marianne er ooit uit gaan , dan gaat er veel volk stoppen met kijken denk ik.
Vooral dat diesel gedeelte was FANTAstische.En dan zo tegen julia doen alsof ze weet wat een diesel is.
Echt geweld personage en gewelid geacteert.
Moest Marianne er ooit uit gaan , dan gaat er veel volk stoppen met kijken denk ik.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 4
Ik had ook nog nooit gehoord van een diesel
De combinatie cola/fanta lijkt me trouwens maar iets vies

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Persoonlijk vind ik dat best lekkerMieke schreef:Ik had ook nog nooit gehoord van een diesel![]()

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
niet te verwarren met een mazoutje ?Mieke schreef:Ik had ook nog nooit gehoord van een diesel![]()
(wat pas echt een wijvedrankje is)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
mazout is ook vies, als je dat glas een halfuur laat staan zie je zo die dras daarin 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nou was het vanavond toch handig geweest als de opmerkingen van Marianne net zoveel klasse hadden gehad als haar winkelsmaak...
Rosa was niet bepaald netjes, maar Marianne had beter een beetje de eer aan zichzelf gehouden. Die laatste opmerking was echt wel een trap onder de gordel als je het mij vraagt...
En dan dat zowel zij als Rosa kleertjes staan te shoppen voor dat kind. Waar gaat dat over? Wat een verhaallijn...

En dan dat zowel zij als Rosa kleertjes staan te shoppen voor dat kind. Waar gaat dat over? Wat een verhaallijn...

0 x
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ja, super! Ik heb er van genoten!!
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Normaal geniet ik daar ook wel van, maar gisteren stond haar laatste opmerking me op de een of andere manier ontzettend tegen... Kan ook wel aan de verhaallijn liggen hoor, want die vind ik steeds belachelijker worden eigenlijk. Ik kan er dan ook nog steeds niet bij dat zoveel personages hier gewoon in meegaan. Vooral van Marianne en Geert vind ik dat heel vreemd en onlogisch
En om dan Marianne als een soort "Eucalypta" uit de hoek te zien komen tegenover Rosa als het om Rosa's kleinkind gaat, nee...

En om dan Marianne als een soort "Eucalypta" uit de hoek te zien komen tegenover Rosa als het om Rosa's kleinkind gaat, nee...

0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Op zich is het wel grof natuurlijk maar je moet het kaderen binnen die jarenlange vete tussen Rosa en Marianne.
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
-
- x 435
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Volledig akkoord met frankbomans ! En ik heb niet genoten van de harde confonterende en dominante toon van Mariane. Vond het arrogant en onbeschoft en vooral taktloos !Rieka schreef:Ik ook!linda schreef:Ja, super! Ik heb er van genoten!!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 4
Ik vond Rosa gemener dan Marianne. Marianne deed op het einde zo maar enkel omdat Rosa begonnen was.
Rosa moest direct over het geslacht beginnen en zo van "ik weet het toch en jij lekker niet nanananana; MIJN dochter heeft geen geheimen voor mij blablabla....."
Rosa moest direct over het geslacht beginnen en zo van "ik weet het toch en jij lekker niet nanananana; MIJN dochter heeft geen geheimen voor mij blablabla....."
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is helemaal waar, maar het is dan ook Rosa's kleinkind waar het over gaat hè? Het kind van haar eigen dochter, en dus haar eigen "vlees en bloed"... Zij had dus een excuus voor haar reactie vind ik, en Marianne niet. Vandaar ook dat ik vind dat Marianne beter de eer aan zichzelf had kunnen houden, omdat het voor Rosa zo al moeilijk genoeg moet zijn...Mieke schreef:Ik vond Rosa gemener dan Marianne. Marianne deed op het einde zo maar enkel omdat Rosa begonnen was.

Ik heb de ruzies tussen Marianne en Rosa altijd heel leuk gevonden om te zien, en Marianne is normaal mijn favoriete personage, maar haar actie gisteren vond ik ook onbeschoft en tactloos, en daardoor ook niet bij het personage passen eigenlijk

0 x