past wel in het rijtje van de "rare verhaallijnen" die recent zijn gepasseerd...Christel schreef:Tsja, het is toch eigen vlees en bloed, en daarom inderdaad misschien wel beter.Rieka schreef:Ik denk dat het voor dat kind toch beter zou zijn bij zijn grootmoeder dan bij een vreemde.
Bovendien vind ik Rosa ook helemaal nog niet oud. Die zou toch nog prima een kind op kunnen voeden? En vermits ze daar helemaal voor open staat, snap ik niet eens dat Peggy nog twijfelt. Inderdaad vrij harteloos dit, en ik moet zeggen dat ik het absoluut geen leuke verhaallijn vind.
- de saaie geert die viel voor claire, maar nu plots stapelgek blijkt op marianne? Hoho, nee toch!?
- luc die de muren opkroop omdat zijn zoon zomaar verdween, maar nu waldek wel tot kalmte aanmaant omdat kasper weg is? Hij zou juist begrip moeten hebben...
- frank die nooit een nagel had om zijn... zegt nu dat de leo niet zo hebberig moet zijn (toen leo een hogere "uitkering" vroeg)...
- femke die om het even wie zou pakken doet nu afstandelijk tegenover de mike omdat die wat louche zou zijn. Huh, de femke die zelf uit de supermarkt waar ze werkte spullen ontvreemde, die bij de fit & fun werkte en deed of ze ziek was, maar elders aan de slag ging, den eddy aangaf omdat die zogezegd haar auto had gepikt? Allez kom.
en nu dus peggy, die zegt dat ze wél haar kind kan achterlaten bij de alleenstaande lesbienne An (niet dat ik iets tegen adopterende lesbiennes heb), maar goed weet dat het die kouwe ouwe tante marianne zal zijn die met het kind zal bezig zijn (of wordt het nancy, want marianne wil wellicht geen pampers) - maar niet bij haar ma en waldek, omdat die teveel ruzie maken. Terwijl ze toch wel ziet hoe kapot Rosa is van heel die toestand? Zou de overweging dat "als ik ooit terugkom van mijn lekker reizend leventje ik mijn eigen kindje niet wil zien, want dan doet het teveel pijn" dan niet tellen als ze van haar leuke reisjes terugkomt en datzelfde kindje ziet bij goede bekende Ann of Marianne???
Het houdt geen steek, dan zou ze het kind laten adopteren door een wildvreemde, die nooit in Ter Smissen komt, waarom niet meegeven met yvette naar spanje, of opsturen (per boot uiteraard) naar leontien in mexico. Maar zomaar afgeven aan dokter Ann, nee toch!