Sofie

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Sofie

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:Hoe lang gaan ze dat nog rekken ?
t is ne soap hé. Alles MOET lang uitgerekt worden. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

*Ikke* schreef:Vandaar al die telefoontjes naar Jens !
Zo ver had ik nog niet nagedacht! :D Heb het vrijdag ook niet gezien, maar veronderstel dat ik niet veel gemist heb... :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Vind het best een spannende plot nu! Met dwaalsporen en zo, ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen...
0 x
bariss
x 435

Bericht door bariss »

Volgens mij heeft Mikey Sofie doodgereden. Hij heeft trouwens de gsm van Sofie in de vuilbak gegooid. En die buil in den taxi van Leo, die heeft hij toch gebruikt de nacht van het huwelijk niet?
:shock:

Allez dat denk ik hé. Groetjes!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

bariss schreef: En die buil in den taxi van Leo, die heeft hij toch gebruikt de nacht van het huwelijk niet?
Heeft ie een buil gebruikt? Waarvoor is dat goed?
0 x
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Rieka schreef:
bariss schreef: En die buil in den taxi van Leo, die heeft hij toch gebruikt de nacht van het huwelijk niet?
Heeft ie een buil gebruikt? Waarvoor is dat goed?
Haha ! Volgens mij bedoelt bariss dat er in de taxi van Leo, die hij denacht van het huwelijk gebruikt had, een buik was. :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat dwaalspoor van Jens was maar zwak.

Hoe gaan ze het nu nog een half jaar rekken ?
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

johan1969 schreef:Dat dwaalspoor van Jens was maar zwak.

Hoe gaan ze het nu nog een half jaar rekken ?
dwaalspoor? Ik heb blijkbaar iets gemist, heb vrijdag en maandag niet kunnen kijken... Iemand zin om mij even in te lichten?
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Jens had de gsm van Sofie gevonden, en ze zijn bij hem ingevallen.

HIj had er wel niks mee te maken.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:Jens had de gsm van Sofie gevonden, en ze zijn bij hem ingevallen.

Pardon?
Ik veronderstel dat hij al die oproepen voor Sofie kreeg en er ook beluisterde.
En hij heeft/had toch ook gehoord dat Sofie verdwenen was maar hield die GSM wel lekker voor zichzelf. Niets mee te maken???!!! :shock:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Jens had de gsm van Sofie gevonden, en ze zijn bij hem ingevallen.

Pardon?
Ik veronderstel dat hij al die oproepen voor Sofie kreeg en er ook beluisterde.
En hij heeft/had toch ook gehoord dat Sofie verdwenen was maar hield die GSM wel lekker voor zichzelf. Niets mee te maken???!!! :shock:
Ze deden het overkomen alsof hij het allemaal niet wist enzo, maar nu moet ik toch ook zeggen dat ik dat vreemd vind inderdaad. Misschien wist hij nog niet dat Sofie verdwenen was en wie Sofie is. Of misschien heeft hij niet direct de link gelegd tussen de telefoon en Sofie. Maar hij moet wél die telefoontjes gehad hebben, en zal er inderdaad ook wel een aantal beluisterd hebben... Beetje raar wel dat er bij hem geen belletje is gaan rinkelen dan, al denk ik ook niet dat hij er wat mee te maken heeft...

Wat ik ook heel vreemd vind, is dat die telefoon nu helemaal afgeschreven lijkt te worden. Ze weten toch wanneer Sofie verdwenen is? Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze in elk geval de laatste gesprekken van voor die tijd nakijken. Toch hebben ze het over die telefoon alsof het nergens naar zou leiden als ze hem controleren... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Is niet dat Jens Sofie vermoord heeft, maar t was idd niet heel slim om die gsm bij te houden.

Ik denk ook niet dat hij in het begin wist dat Sofie vermist was. Daar werd bij Cois thuis niet veel over gebabbeld.

En Eric is pas na een week naar de flikken gegaan.

Toen Ann, Sofie beschreef moest ik wel lachen , 'knap, intelligent'.
Ze had beter 'verwend nest' gezegd.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:t Is niet dat Jens Sofie vermoord heeft, maar t was idd niet heel slim om die gsm bij te houden.

Ik denk ook niet dat hij in het begin wist dat Sofie vermist was. Daar werd bij Cois thuis niet veel over gebabbeld.

En Eric is pas na een week naar de flikken gegaan.

Toen Ann, Sofie beschreef moest ik wel lachen , 'knap, intelligent'.
Ze had beter 'verwend nest' gezegd.

Dat weten wij al 2 maanden!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef: Wat ik ook heel vreemd vind, is dat die telefoon nu helemaal afgeschreven lijkt te worden. Ze weten toch wanneer Sofie verdwenen is? Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze in elk geval de laatste gesprekken van voor die tijd nakijken. Toch hebben ze het over die telefoon alsof het nergens naar zou leiden als ze hem controleren... :?
vroeg of laat gaan ze wel nog ontdekken zeker dat er de avond van de verdwijning er nog gebeld geweest is naar de gsm van Mike ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
Christel schreef: Wat ik ook heel vreemd vind, is dat die telefoon nu helemaal afgeschreven lijkt te worden. Ze weten toch wanneer Sofie verdwenen is? Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze in elk geval de laatste gesprekken van voor die tijd nakijken. Toch hebben ze het over die telefoon alsof het nergens naar zou leiden als ze hem controleren... :?
vroeg of laat gaan ze wel nog ontdekken zeker dat er de avond van de verdwijning er nog gebeld geweest is naar de gsm van Mike ?
Normaal gezien hadden ze dat vroeg moeten ontdekken, toch van zodra die GSM boven kwam.
Maar in Thuis werken ze met omwegen, dus zal 't laat worden. :mrgreen:
0 x
Gesloten