Mo kon niet rap genoeg op simmoneke zittenoma schreef:De Mo heeft niets verkeerds gedaan.Gertj3 schreef:De Frank heeft gelijk ik zou Mo op dit moment ook niet geluk wensen eerder proberen te zoeken hoe ik hem een boks kan terug geven :help:
Frank was "dood" toen Mo voor z'n gevoelens voor Simonne uitkwam, en Simonne wist ook van niet beter of Frank was overleden.
Enne, dit is hier het topic van Waldek...
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
- Gertj3
- Poster rang 1
Re: Waldek
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
- alma
- Poster rang 1
jakkes, Waldek stak een lepel soep in zijn mond en stopte toen die lepel terug in de soeppot
ik denk dat het best is dat we niet weten wat er allemaal in de keuken van een restaurant gebeurt

ik denk dat het best is dat we niet weten wat er allemaal in de keuken van een restaurant gebeurt

0 x
I think this line is mostly filler
-
- Nog geen rang
en rosa loopt daar met haar grote bos haar over diezelfde soep te hangen, ze maakt dagschotels en dient brood met beleg op, allemaal zonder een haarnetje, inderdaad - om te eten blijf je beter weg uit ter smissenalma schreef:jakkes, Waldek stak een lepel soep in zijn mond en stopte toen die lepel terug in de soeppot![]()

0 x
Peggy (tegen Rosa)...
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
er wordt in Ter Smissen altijd op die manier geproefd - én in massa's restaurants.
als je zeker wil zijn over wat er met het eten op je bord gebeurd is, dan eet je beter thuis.
en ik wist niet dat komijn in soep iets typisch Pools was, wij vinden dat ook lekker, vooral in wortelsoep. :hungry:
als je zeker wil zijn over wat er met het eten op je bord gebeurd is, dan eet je beter thuis.

en ik wist niet dat komijn in soep iets typisch Pools was, wij vinden dat ook lekker, vooral in wortelsoep. :hungry:
0 x
-
- Poster rang 4
Ik had ook wel goesting in die "zupa Kosinski" :flower:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Tja iedereen zijn mening, maar wat maakt dat nu uit, een stomme kleine lepel -die vol met waldek z'n microben zit, wat o o o wat is die man vies (...)- in een grote pan soep?
Dat is net zo 'erg' als zwemmen in de zee. Het is bekend wat ze allemaal in de zee kappen.
...
Dat is net zo 'erg' als zwemmen in de zee. Het is bekend wat ze allemaal in de zee kappen.
...
0 x
-
- Poster rang 4
Het is idd niet vies maar het mag gewoon niet. En als ze dat dan tonen op tv krijgen ze gegarandeerd commentaar.
Mij kan het eigenlijk ook niet schelen van die lepel, maar wel van die losse haren boven het eten. Dat is pas degoutant
Mij kan het eigenlijk ook niet schelen van die lepel, maar wel van die losse haren boven het eten. Dat is pas degoutant

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
Tot zolang er geen in mijn eten zit is alles geod voor mij... Ten slotte ziet de klant toch niet wat er allemaal in een keuken gebeurt, het voornaamste is dat het lekker is... Vind ook dat er een beetje te zwaar aan getild wordt... Antistoffen, volledig mee eens!Mieke schreef:Het is idd niet vies maar het mag gewoon niet. En als ze dat dan tonen op tv krijgen ze gegarandeerd commentaar.

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
Wat dacht je van mensen die uit het melkpak drinken en het weer terug zetten, of uit de fles met fris? Zo zijn er nog een tal van daverende voorbeelden der hygiëne 

0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
frisdrankRieka schreef:Wat is een fles met fris?visje schreef:Wat dacht je van mensen die uit het melkpak drinken en het weer terug zetten, of uit de fles met fris? Zo zijn er nog een tal van daverende voorbeelden der hygiëne

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat er nog wel een breuk tussen Waldek en Rosa gaat komen ipv de aanpak van Kasper...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vrees dat Johan 1969 nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen. Is het niet een breuk dan toch wel veel ruzie.
Ze zijn het nooit eens over de opvoeding van die jongen en vooral Rosa gaat voortdurend in tegen de beweringen van Waldek, waar Kasper bij zit. Laat ze eerst eens samen regels bespreken zonder Kasper erbij.
Ze zijn het nooit eens over de opvoeding van die jongen en vooral Rosa gaat voortdurend in tegen de beweringen van Waldek, waar Kasper bij zit. Laat ze eerst eens samen regels bespreken zonder Kasper erbij.
0 x
-
- Poster rang 1
Bwa, dat denk ik niet, hun huwelijk is daar inderdaad wel tegen bestand! Zou het ook wel jammer vinden, ze zijn zo leuk samen!johan1969 schreef:Ik denk dat er nog wel een breuk tussen Waldek en Rosa gaat komen ipv de aanpak van Kasper...

0 x
-
- Poster rang 4
bwa, da's toch altijd zo geweest ?jessie V. schreef:Ik vrees dat Johan 1969 nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen. Is het niet een breuk dan toch wel veel ruzie.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
Waldek was vandaag weer top, hoe hij daar zat te eten met zijn petje zo omgeplooid met zijn naam op die flap! Verder ook nog gedecoreerd met strepen witte verf en zo
Hilarisch! 

0 x