Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Gesloten
Powerzorro
Nog geen rang
Contacteer:

Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Powerzorro »

Waldek veranderd de laatste weken wel snel van gedaante. Eerst is hij de perfecte man, dan een agressieve zatlap en nu is't een sukkelachtig 'puberke'.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Powerzorro schreef:Waldek veranderd de laatste weken wel snel van gedaante. Eerst is hij de perfecte man, dan een agressieve zatlap en nu is't een sukkelachtig 'puberke'.
niet abnormaal zeker ? tot in polen zat hij al weken aan die plannen te broeden om rosa zover te krijgen om dat café van z'n zus over te nemen en hij was er 100% van overtuigd dat het zou lukken. en dan weigert rosa uiteindelijk en stort z'n wereld in elkaar.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ma wel nog geen reden om zo zat en agressief te doen hè :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:ma wel nog geen reden om zo zat en agressief te doen hè :roll:
da heb ik ook niet gezegd hé. :D Maar als je t vanuit zijn standpunt bekijkt is z'n reactie wel begrijpelijk omdat hij er zo naar gehoopt had om samen met rosa in polen een nieuw leven te beginnen. en sja eenieder reageert daar op z'n eigen manier op, waarmee ik dus niet zeg dat ik z'n gedrag goedkeur. 8)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ja tis zeker ewa erg voor hem omda hij er zo op gehoopt had en hij zal ook wel fel heimwee hebben.

Ma twas ook ni eerlijk van hem om dat al bijna te regelen zonder rosa er eerst over aangesproken te hebben. Nee in polen zegt hij het met zijn familie achter hem, ook moeilijker voor haar om dan nee te zeggen.
En twas zijn keuze om naar belgie te komen, en tuurlijk hij heeft heimwee ma dan weet hij ook wat het is dat hij aan rosa vraagt hè om haar leven achter te laten.

Maar dan ook weer langs de andere kant heeft hij wel gelijk door te zeggen dat rosa liever slaaf is in belgie dan baas in polen. Nu moet ze naar marianne luisteren en is ze helemaal ni gelukkig, in polen zou ze haar eigen baas zijn.

tja tis een beetje een dubbeltje op zijn kant, ik kan ze allebei wel begrijpen. Maar hoe waldek doet is er toch wel ferm over.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

En hij voelt zich dan natuurlijk momenteel gesteund door Mo die ook al niet in z'n beste periode zit. :?

Hij heeft ook enorm veel moeten ondergaan natuurlijk : al die problemen tussen Rosa en Werner waar hij telkens zo goed en kwaad als het maar kan Rosa heeft verdedigd en dan die problemen met de verkoop en de steeds veranderende situatie tot het moment dat Rosa tevergeefs elders werk probeerde te vinden. En op t moment dat hij denkt dé oplossing gevonden te hebben wil ze liever onder Marianne blijven werken in Ter Smissen.

Maar Rosa kan ik evengoed begrijpen zunne : ik zou ook niet zo happig zijn om m'n hele leven in België op te geven om in een gat als Krakau een nieuw leven te starten. :?
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ja denk dat dat ook de bedoeling van de makers is om ze allebei wat te begrijpen.

Waldek heeft idd veel voor rosa gedaan, allez int begin was da toch zo ne sloef :lol: Nu wilt hij zich zeker eens wat verzetten hè, wel op een verkeerde manier maja :?
Maar voor hem maakt het toch geen verschil, hij werkt toch graag bij sanitechniek en ze gaan nu vaak op vakantie gaan naar polen.
In een huwelijk moeten blijkbaar beide partijen water bij de wijn doen.
Ma vind wel dat waldek zich int begin te veel heeft laten doen door rosa. Hij moet maar direct zijn "wetten" stellen hè en ni eerst 3jaar (of hoelang ze ook samen zijn) de sloef uithangen. :roll:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik vind dat Rosa er toch wel licht overheen gaat of zou ze hem zo goed kennen dat ze denkt dat hij niet echt in Polen zit ?? Want ze belt precies ook nie naar daar.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Rosa is gewoon een wreed koppig vrouwmens ;) en moest Waldek niet bij Frank zitten... ze zou binnen de week er wel eens naar bellen denk ik, maar dankzij Yvette zal dat spelleke rap gedaan zijn...

'k vond het anders wel een schoon beeld toen hij met zijn kopke voor het raam op Frank stond te wachten :lol:
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

t leugentje om bestwil van Frank mocht er ook wel zijn, dat Rosa tranen met tuiten aan het bleiten was. :lol:

Denk dat hij gewoon wil dat Waldek zo rap mogelijk terug in z'n eigen nest slaapt. 8)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ja en hoe die kon liegen, zo van "iemand waldek gezien?" :twisted:

denk dat rosa wel verdriet heeft ma het ni wil laten merken, en ze is veel te koppig om de eerste stap te zetten. chapeau voor rosa dus!!! 8)
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ja, er is hier bij mij ook een keer een maat blijven slapen die wat in de problemen zat. Maar de volgende morgen heb ik hem toch vriendelijk naar z'n eigen kot gestuurd. :) Vooral dan omdat ge ook wil doen wat je zelf wil, dus kan Frank wel goed verstaan dat hij Cois, Angèle en Waldek zo rap mogelijk buiten wil. 8)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ja nu kan hij nooit meer met simonne in de zetel flikflooien :lol: :lol:
een tijdje geleden lagen ze daar toch in een rare positie :twisted:

En ja hij heeft ook nooit geluk hè, eerst yvette die ni weg wou en nu zo vele anderen
0 x
Powerzorro
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Powerzorro »

Er zijn blijkbaar nog een heleboel 'taboe's' rond soaps :P
0 x
star21
Nog geen rang

Bericht door star21 »

als Rosa nu gewoon ff naar Polen zou bellen dan wist ze al meteen hoe de vork aan de steel zat. Maar gelukkig zijn daar een Yvette of Angele om haar in te lichten. Ik vind het maar erg zielig van Waldek hoe hij doet. Het bewijs dat het toch nie zo ne macho is....maar goed want ik kon de Waldek na Polen niet meer uitstaan!
0 x
Love is like a war: easy to begin, hard to end and never to forgot!
Gesloten