Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
maurice
Nog geen rang

Re: Jenny

Bericht door maurice »

Mieke schreef:Wil Victor Jenny nu een lesje leren ofwat?
Weten hoe het voelt om bedrogen te worden :)

Ik kijk er wel niet echt naar uit, tzal weer veel van hetzelfde zijn tussen die twee *geeuw* :evil:
Heeft Jenny Victor ooit bedrogen?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

maurice schreef:

Ik kijk er wel niet echt naar uit, tzal weer veel van hetzelfde zijn tussen die twee *geeuw* :evil:
neen, maar Jenny heeft Dré wel bedrogen hè
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mieke schreef:
maurice schreef:

neen, maar Jenny heeft Dré wel bedrogen hè
ik denk dat Jenny zich nog héél goed herinnert hoe het voelt om bedrogen te worden, ze is met Frank Bomans getrouwd geweest, dus ik denk niet dat Victor dat nog eens moet overdoen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Arme Jenny. Ze had de (Valentine)tafel zo mooi gemaakt. Ze keek zo triest dat ik er nogal om moest lachen. Puur leedvermaak. Ik vraag me af wat er nou weer gebeurt met Jenny en Victor, want hij heeft het weer eens verprutst.
0 x
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

jessie V. schreef:Arme Jenny. Ze had de (Valentine)tafel zo mooi gemaakt. Ze keek zo triest dat ik er nogal om moest lachen. Puur leedvermaak. Ik vraag me af wat er nou weer gebeurt met Jenny en Victor, want hij heeft het weer eens verprutst.
'k vond super, hoe ze daar zat, en ze kon eerst nog haar kaars niet uitblazen :lol: ! Wacht maar af tot ze ontdekt dat Cyriel eigenlijk Cecille is :twisted:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

maurice schreef:
jessie V. schreef:Arme Jenny. Ze had de (Valentine)tafel zo mooi gemaakt. Ze keek zo triest dat ik er nogal om moest lachen. Puur leedvermaak. Ik vraag me af wat er nou weer gebeurt met Jenny en Victor, want hij heeft het weer eens verprutst.
'k vond super, hoe ze daar zat, en ze kon eerst nog haar kaars niet uitblazen :lol: ! Wacht maar af tot ze ontdekt dat Cyriel eigenlijk Cecille is :twisted:
Jup, daar kijk ik ook wel naar uit! :D Ik vond het wel goed vandaag dat ze Victor (al was het maar een klein beetje) op zijn plaats zette! Valentijn vind ik dikke zever, maar als je met iemand afspreekt, zeker met je partner dan moet je je ook aan die afspraak houden en niet iets gaan drinken en een babbeltjes slaan met een vriend die eigenlijk een vriendin is! Goed gedaan Jenny!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
darling
Nog geen rang

Bericht door darling »

Ik vond Jenny schitterend gisteren : dat getwijfel om al dan niet een berichtje te sturen of de telefoon op te nemen; voor het eerst sinds lang vond ik haar geloofwaardig en sterk overkomen.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

oma schreef:
darling schreef:Ik vond Jenny schitterend gisteren : dat getwijfel om al dan niet een berichtje te sturen of de telefoon op te nemen; voor het eerst sinds lang vond ik haar geloofwaardig en sterk overkomen.
Juist ja, maar langs de andere kant vind ik toch dat 't gedoe met Cyriel/Cécile niet te lang meer moet duren, zulle.
Jup en ik vind nu ook wel dat Jenny wat overreageert. "Tussen Victor en mij is het gedaan, definitief!" Gewoon omdat hij (opnieuw) iets achterhoudt, in plaats van hem eens eerst alles te laten uitleggen en dan een oordeel klaar te hebben. Neen, direct gedaan, om er dan weer op terug te komen en zo is de bal ook weer aan het rollen... Enfin, vind wel ook dat Jenny geloofwaardig overkomt! Dat is positief! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

de eerste reactie zeker ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Van mij mag het anders gerust definitief gedaan zijn tussen die twee. Ik ben dat gedoe met Victor beu
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

manon schreef: Jup en ik vind nu ook wel dat Jenny wat overreageert. "Tussen Victor en mij is het gedaan, definitief!" Gewoon omdat hij (opnieuw) iets achterhoudt, in plaats van hem eens eerst alles te laten uitleggen en dan een oordeel klaar te hebben. Neen, direct gedaan, om er dan weer op terug te komen en zo is de bal ook weer aan het rollen... Enfin, vind wel ook dat Jenny geloofwaardig overkomt! Dat is positief! :D
't is niet de eerste keer dat hij liegt he - en dan nog op zo'n manier :roll:
Victor maakt zijn vriendin wel wijs (nà alle leugens uit het verleden én de plechtige belofte nooit meer te liegen), dat hij quasi elke dag afspreekt met een oude makker die het zo vreselijk moeilijk heeft dat hij geen andere mensen wil ontmoeten :roll: en dan blijkt het een vrouw te zijn, die eist dat hij kiest tussen haar en Jenny...
ik vraag mij af hoeveel vrouwen zouden zeggen 'maar nu heb je me nieuwsgierig gemaakt, laat ons daar aan een tafeltje gaan zitten om alles eens gezellig uit te praten. Rosa, breng jij ons eens iets te drinken?'

dit is voor mij toch iets meer dan 'iets achterhouden'. :P

wat niet wegneemt dat ze dit stilletjesaan mogen gaan afronden, want dit is de tweede keer dat we zo'n kink in de kabel krijgen, het is een beetje afgezaagd aan het worden.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Viktor heeft altijd gelogen en bedrogen, dat ze hem maar dumpt !
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

het zijn een beetje kleurloze figuren aan het worden die tegen wil en dank in de soap gehouden worden.
Liever eens een originele en vernieuwende invalshoek.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

daffy duck schreef:Liever eens een originele en vernieuwende invalshoek.
van Victor en Jenny ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen . Heeeeeeeeeeeeeelleeeeeeeeeeeep !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten