Heeft Jenny Victor ooit bedrogen?Mieke schreef:Wil Victor Jenny nu een lesje leren ofwat?
Weten hoe het voelt om bedrogen te worden![]()
Ik kijk er wel niet echt naar uit, tzal weer veel van hetzelfde zijn tussen die twee *geeuw*
Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Nog geen rang
Re: Jenny
0 x
-
- Poster rang 4
neen, maar Jenny heeft Dré wel bedrogen hèmaurice schreef:Heeft Jenny Victor ooit bedrogen?Mieke schreef:Wil Victor Jenny nu een lesje leren ofwat?
Ik kijk er wel niet echt naar uit, tzal weer veel van hetzelfde zijn tussen die twee *geeuw*
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ik denk dat Jenny zich nog héél goed herinnert hoe het voelt om bedrogen te worden, ze is met Frank Bomans getrouwd geweest, dus ik denk niet dat Victor dat nog eens moet overdoen.Mieke schreef:neen, maar Jenny heeft Dré wel bedrogen hèmaurice schreef:Heeft Jenny Victor ooit bedrogen?Mieke schreef:Wil Victor Jenny nu een lesje leren ofwat?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Arme Jenny. Ze had de (Valentine)tafel zo mooi gemaakt. Ze keek zo triest dat ik er nogal om moest lachen. Puur leedvermaak. Ik vraag me af wat er nou weer gebeurt met Jenny en Victor, want hij heeft het weer eens verprutst.
0 x
-
- Nog geen rang
'k vond super, hoe ze daar zat, en ze kon eerst nog haar kaars niet uitblazenjessie V. schreef:Arme Jenny. Ze had de (Valentine)tafel zo mooi gemaakt. Ze keek zo triest dat ik er nogal om moest lachen. Puur leedvermaak. Ik vraag me af wat er nou weer gebeurt met Jenny en Victor, want hij heeft het weer eens verprutst.

0 x
-
- Poster rang 1
Jup, daar kijk ik ook wel naar uit!maurice schreef:'k vond super, hoe ze daar zat, en ze kon eerst nog haar kaars niet uitblazenjessie V. schreef:Arme Jenny. Ze had de (Valentine)tafel zo mooi gemaakt. Ze keek zo triest dat ik er nogal om moest lachen. Puur leedvermaak. Ik vraag me af wat er nou weer gebeurt met Jenny en Victor, want hij heeft het weer eens verprutst.! Wacht maar af tot ze ontdekt dat Cyriel eigenlijk Cecille is

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 1
Jup en ik vind nu ook wel dat Jenny wat overreageert. "Tussen Victor en mij is het gedaan, definitief!" Gewoon omdat hij (opnieuw) iets achterhoudt, in plaats van hem eens eerst alles te laten uitleggen en dan een oordeel klaar te hebben. Neen, direct gedaan, om er dan weer op terug te komen en zo is de bal ook weer aan het rollen... Enfin, vind wel ook dat Jenny geloofwaardig overkomt! Dat is positief!oma schreef:Juist ja, maar langs de andere kant vind ik toch dat 't gedoe met Cyriel/Cécile niet te lang meer moet duren, zulle.darling schreef:Ik vond Jenny schitterend gisteren : dat getwijfel om al dan niet een berichtje te sturen of de telefoon op te nemen; voor het eerst sinds lang vond ik haar geloofwaardig en sterk overkomen.

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
't is niet de eerste keer dat hij liegt he - en dan nog op zo'n maniermanon schreef: Jup en ik vind nu ook wel dat Jenny wat overreageert. "Tussen Victor en mij is het gedaan, definitief!" Gewoon omdat hij (opnieuw) iets achterhoudt, in plaats van hem eens eerst alles te laten uitleggen en dan een oordeel klaar te hebben. Neen, direct gedaan, om er dan weer op terug te komen en zo is de bal ook weer aan het rollen... Enfin, vind wel ook dat Jenny geloofwaardig overkomt! Dat is positief!

Victor maakt zijn vriendin wel wijs (nà alle leugens uit het verleden én de plechtige belofte nooit meer te liegen), dat hij quasi elke dag afspreekt met een oude makker die het zo vreselijk moeilijk heeft dat hij geen andere mensen wil ontmoeten

ik vraag mij af hoeveel vrouwen zouden zeggen 'maar nu heb je me nieuwsgierig gemaakt, laat ons daar aan een tafeltje gaan zitten om alles eens gezellig uit te praten. Rosa, breng jij ons eens iets te drinken?'
dit is voor mij toch iets meer dan 'iets achterhouden'.

wat niet wegneemt dat ze dit stilletjesaan mogen gaan afronden, want dit is de tweede keer dat we zo'n kink in de kabel krijgen, het is een beetje afgezaagd aan het worden.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
het zijn een beetje kleurloze figuren aan het worden die tegen wil en dank in de soap gehouden worden.
Liever eens een originele en vernieuwende invalshoek.
Liever eens een originele en vernieuwende invalshoek.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen . Heeeeeeeeeeeeeelleeeeeeeeeeeep !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes