Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Femke

Bericht door satine »

waarschijnlijk denkt ze 'nu kan ik feesten met het geld dat ik uitspaar door geen huur meer te moeten betalen' - maar ik dacht dat ze toch nog schulden genoeg had :?
en verhuizen doet je huurschulden niet in mist opgaan
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:waarschijnlijk denkt ze 'nu kan ik feesten met het geld dat ik uitspaar door geen huur meer te moeten betalen' - maar ik dacht dat ze toch nog schulden genoeg had :?
Die gedachte had ik ook toen ik haar gisteren zo bezig zag. Het scheelt ook wel een boel geld natuurlijk per maand, maar ze heeft inderdaad nog schulden genoeg... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:
satine schreef:waarschijnlijk denkt ze 'nu kan ik feesten met het geld dat ik uitspaar door geen huur meer te moeten betalen' - maar ik dacht dat ze toch nog schulden genoeg had :?
Die gedachte had ik ook toen ik haar gisteren zo bezig zag. Het scheelt ook wel een boel geld natuurlijk per maand, maar ze heeft inderdaad nog schulden genoeg... :?
Was ook volledig mijn gedachte! Allemaal zo typisch wel weer e, het gaat eventjes beter, ze haalt weer stomiteiten uit, smijt met geld en dan is ze verwonderd dat ze schulden heeft en alles er alleen maar slechter uitziet... ochja, het zal wel veranderen (ooit :D )
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Het begint wel een beetje lachwekkend te worden hoor.
Langs ene kant heeft ze een mooie levensfilosofie (pluk de dag enzo), maar langs de andere kant wel beschamend om daar te staan hè in die Delhaize :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Het begint wel een beetje lachwekkend te worden hoor.
Langs ene kant heeft ze een mooie levensfilosofie (pluk de dag enzo), maar langs de andere kant wel beschamend om daar te staan hè in die Delhaize :lol:
Inderdaad... En wat ik ook niet snap is dat Femke gaat winkelen in de Delhaize, die winkel staat toch algemeen bekend dat die vrij duur is... En ze koopt alleen de grote merken die ook nog eens zoveel duurder zijn dan de rest... Het zijn ook van die kleine dingen die het verschil kunnen maken. Moest ik in Femke haar positie zijn zou ik het toch helemaal anders doen... Al is dat nu wel normaal eigenlijk, Femke is het voorbeeld van hoe het niet moet :D !
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Die reclame voor Delhaize, ongezien. En inderdaad, ze zou het goedkoper kunnen aanpakken, maar ze doet dat volgens mij bewust niet omdat ze niet wil onderdoen voor een ander en ook in een delhaize kan winkelen.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ze mochten misschien niet filmen in den Aldi :)
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Willy Crevits schreef:Die reclame voor Delhaize, ongezien. En inderdaad, ze zou het goedkoper kunnen aanpakken, maar ze doet dat volgens mij bewust niet omdat ze niet wil onderdoen voor een ander en ook in een delhaize kan winkelen.
Ga dan naar de Colruyt he, daar hebben ze ook al die merken, maar is het al een stuk goedkoper...
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

den aldi = eddy en femke en eddy dat gaat niet samen
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

de Aldi is cool!!
Ik bedoel, tegen vroeger zijn ze ferm verbeterd 8)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

tegen vroeger ? wij gaan al jaren naar aldi en er zijn zelfs producten die ik alleen van de aldi moet hebben en niet van een andere winkel
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Willy Crevits schreef:tegen vroeger ? wij gaan al jaren naar aldi en er zijn zelfs producten die ik alleen van de aldi moet hebben en niet van een andere winkel
Ja awel

Maar vroeger, toen ik nog naar school ging, had de Aldi een beetje een slechte naam (gelijk de Wibra).
Maar nu hebben ze heel degelijke producten (behalve de cola die trekt op niets :x ) Misschien daarom dat Femke echte cola ging kopen in de Delhaize 8)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

"river" is slecht ja maar hun wekelijkse aanbiedingen zijn ook wel inetressant
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Willy Crevits schreef:Die reclame voor Delhaize, ongezien. En inderdaad, ze zou het goedkoper kunnen aanpakken, maar ze doet dat volgens mij bewust niet omdat ze niet wil onderdoen voor een ander en ook in een delhaize kan winkelen.
ja, denk ook dat het zoiets is. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

frank schreef:
ja, denk ook dat het zoiets is. :)

Ik denk dat ze gewoon willen tonen dat Femke weer aan het ontsporen is. Vind trouwens dat heel die verhaallijn zwaar overtrokken is, he. Die moeder (Nancy) wèèt ook dat Femke dat niet kan betalen en toch doet ze niks om haar wat af te remmen, integendeel, ze zegt "ahja, wij mogen ook wel eens genieten", dus gaan ze canard eten, huh canard??

Wat al helemaal niet kan is dat iemand die zware schulden heeft (zoals Fem) ook nog eens een kredietkaart heeft die "niet" geblokkeerd is, alsof een bank die weet dat je op de zwarte lijst staat je nog wel krediet zou geven, nee toch!

Heel ongeloofwaardige plot.
Laatst gewijzigd door de_moo op di 29 jan 2008, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Gesloten