Sam

Gesloten
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Re:

Bericht door Jana_tje »

johan1969 schreef:
Jana_tje schreef:Wat heeft iedereen toch tegen Sam?
Ik vind dat een nogtans een lieve jongen. Oké, hij is verwend en heeft het soms wat hoog in z'n bol maar dat maakt van hem toch geen slechte gast? :(
Ge vindt hem gewoon een lekker ding, da's alles ! :wink:
Da's ook wel een feit :oops: Maar dan nog, ik heb niks tegen hem. Hij heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel vind ik, en dat spreekt mij wel aan :)
0 x
WillyWortel
Nog geen rang

Re: Sam

Bericht door WillyWortel »

Sam ownt iedereen. Heerlijke dosis arrogantie en ambitie. Zo hoort het
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

WillyWortel schreef:Sam ownt iedereen. Heerlijke dosis arrogantie en ambitie. Zo hoort het
... NIET! Ik zou mij toch ook niet laten doen door zo iemand hoor... Sam heeft een te hoge dunk over zijn eigen! Dat hij daar maar eens aan werkt! :twisted:
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het voetstukje waar Sam denkt op te staan is stilaan aan het afbrokkelen - als hij zo doorgaat zal hij snel op de begane grond belanden, tussen het gewone voetvolk - benieuwd of hem dat zal bevallen.

Als hij zelfs de andere Bastiaensen tegen zichzelf kan opzetten.... :roll:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

satine schreef:Het voetstukje waar Sam denkt op te staan is stilaan aan het afbrokkelen - als hij zo doorgaat zal hij snel op de begane grond belanden, tussen het gewone voetvolk - benieuwd of hem dat zal bevallen.

inderdaad, zo makkelijk gaat dat niet! :D Maar het is maar best! Hopelijk leert hij er iets uit, maar ik vrees ervoor...
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

manon schreef:
satine schreef:Het voetstukje waar Sam denkt op te staan is stilaan aan het afbrokkelen - als hij zo doorgaat zal hij snel op de begane grond belanden, tussen het gewone voetvolk - benieuwd of hem dat zal bevallen.

inderdaad, zo makkelijk gaat dat niet! :D Maar het is maar best! Hopelijk leert hij er iets uit, maar ik vrees ervoor...
'k vond zijn opmerking gisteren er ook zwaar over, wat denkt dat ventje wel :roll:

maar de reacties erop waren natuurlijk schitterend :lol:
0 x
I think this line is mostly filler
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

alma schreef:
manon schreef:

'k vond zijn opmerking gisteren er ook zwaar over, wat denkt dat ventje wel :roll:
maar de reacties erop waren natuurlijk schitterend :lol:

Dat vind ik ook! :D
Ook erg mooi om te zien hoe hij inbond na het commentaar van Marianne en Ann... Hij keek maar sip! :twisted:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Wat heeft Sam een Cois te zeggen dat hij een doktersbriefje moet hebben (en de manier waarop seg :shock: )
Cois werkt toch niet voor Sam maar wel voor MarieDesign dus Sammeke moet z'n bek houden :mrgreen:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Over Femke heeft hij misschien iets te vertellen, maar over Cois idd niet ! Dat kwam gisteren ook bij mij op !

Anderzijds was het niet slim van Cois om te stoefen over zijn tijdsverdrijf terwijl hij te laat was.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Wat heeft Sam een Cois te zeggen dat hij een doktersbriefje moet hebben (en de manier waarop seg :shock: )
Cois werkt toch niet voor Sam maar wel voor MarieDesign dus Sammeke moet z'n bek houden :mrgreen:
johan1969 schreef:Over Femke heeft hij misschien iets te vertellen, maar over Cois idd niet ! Dat kwam gisteren ook bij mij op !

Anderzijds was het niet slim van Cois om te stoefen over zijn tijdsverdrijf terwijl hij te laat was.
Sam heeft daar inderdaad helemaal niks over te zeggen, over het doktersbriefje niet, en over zijn afwezigheid eigenlijk ook niet...(en inderdaad, de manier waarop alleen al :evil: )
Dat is toch iets wat door Marie Design geregeld dient te worden?
En dat Cois erover begon was dan eigenlijk nog de verdienste van Frank, Waldek en Eric.. :?
Ook wel "triest" om te zien vond ik, dat Eric niet leek te weten in wat voor bochten hij zich moest wringen om zijn zoontje "tevreden" en vriendelijk te houden :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Christel schreef:
Mieke schreef:Wat heeft Sam een Cois te zeggen dat hij een doktersbriefje moet hebben (en de manier waarop seg :shock: )
johan1969 schreef:Over Femke heeft hij misschien iets te vertellen, maar over Cois idd niet ! Dat kwam gisteren ook bij mij op !

Sam heeft daar inderdaad helemaal niks over te zeggen, over het doktersbriefje niet, en over zijn afwezigheid eigenlijk ook niet...(en inderdaad, de manier waarop alleen al :evil: )
Dat is toch iets wat door Marie Design geregeld dient te worden?
En dat Cois erover begon was dan eigenlijk nog de verdienste van Frank, Waldek en Eric.. :?
Ook wel "triest" om te zien vond ik, dat Eric niet leek te weten in wat voor bochten hij zich moest wringen om zijn zoontje "tevreden" en vriendelijk te houden :roll:

sorry, maar eric komt hier echt over als een superwatje, zoals hij zich laat "behandelen" door zijn zoon???
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

de_moo schreef:
sorry, maar eric komt hier echt over als een superwatje, zoals hij zich laat "behandelen" door zijn zoon???

Dat is het gevolg van jarenlang zijn kinderen rot te verwennen, zoiets kan nooit goedkomen :lol:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:
de_moo schreef:

Dat is het gevolg van jarenlang zijn kinderen rot te verwennen, zoiets kan nooit goedkomen :lol:
Inderdaad, het kan alleen maar verder evolueren tot een nog grotere slaaf van zijn eigen kinderen!
Sam is er deze dagen inderdaad serieus aan het over gaan! Waar blijft die het lef toch halen!
't Wordt echt tijd dat die jongen eens goed op zijn bek gaat! Misschien zal hij dan een beetje gewoner doen!
Alhoewel, het is sinds dat ongeluk dat hij nog erger is, een ander ongeluk of tegenslag zou het misschien alleen erger maken... Als hij zou bewijzen dat hij uit zijn problemen kan geraken en dus superman is...
Een dikke blaas is het en niet meer dan dat!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Hoe Sam zich omdraaide was zooo grappig :roll2:

"tumtumTUM tis Sam" :lol:

Enneuh die gaat met Sonja naar de huisarts ipv naar spoed :?
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Hoe Sam zich omdraaide was zooo grappig :roll2:

"tumtumTUM tis Sam" :lol:

Enneuh die gaat met Sonja naar de huisarts ipv naar spoed :?
1ja, dat vond ik ook wat raar... Maarja, zal wel door Sam zijn e, bij zijn famillie eens binnespringen...
0 x
Gesloten