Sam
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar heb je helemaal gelijk in wat mij betreft. Maar op dat gebied hebben ze bij Thuis goed opgelet. Sam is een echte zoon van zijn moeder!tomatje schreef:Sam zou beter eens luisteren naar femke. Ge bereikt toch niks door iemand te verwijten.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Sam mag er wat mij betreft gerust uit.
Wat heeft hij de laatste maanden nog gedaan/meegemaakt ?
Alleen mooi zijn en zwijgen, en broodjes smeren.
Geen plotse wendingen, evolutie in zijn personage... niks.
En zijn 'affaire' met de rijinstructrice was ook maar een flauwe poging om hem weer wat meer in de belangstelling te zetten.
Sam is vooral de zoon van of de vriend van...
Wat heeft hij de laatste maanden nog gedaan/meegemaakt ?
Alleen mooi zijn en zwijgen, en broodjes smeren.
Geen plotse wendingen, evolutie in zijn personage... niks.
En zijn 'affaire' met de rijinstructrice was ook maar een flauwe poging om hem weer wat meer in de belangstelling te zetten.
Sam is vooral de zoon van of de vriend van...
0 x
-
- Poster rang 1
Ik heb me weer doodgeërgerd aan Sam. "Macho Bastiaans", naar mijn idee "lozer Bastiaans". Daar moet je echt fier op zijn om op het nieuwe lief van je ex te gaan kloppen.
Alles moet altijd rond hem draaien en iedereen moet voor hem kruipen. Hij mag femke dumpen wanneer het slecht gaat (zie historie met Sofie). Maar als Femke het beu is en Sam duidelijk maakt dat het gedaan is (gevolg van hoe Sam deed ten tijde van de situatie met Sofie) wil het precies niet doordringen.
Daar erger ik me dus dood aan. en vooral dan hoe hij erover opschept samen met zijn papa.
Alles moet altijd rond hem draaien en iedereen moet voor hem kruipen. Hij mag femke dumpen wanneer het slecht gaat (zie historie met Sofie). Maar als Femke het beu is en Sam duidelijk maakt dat het gedaan is (gevolg van hoe Sam deed ten tijde van de situatie met Sofie) wil het precies niet doordringen.
Daar erger ik me dus dood aan. en vooral dan hoe hij erover opschept samen met zijn papa.
0 x
-
- Poster rang 2
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ik vond het er ook dik over - je mag van Sam vinden wat je wil (en mijne vriend is het ook allesbehalve), maar als je je kinderen slaat, is toch meestal omdat je onderweg ergens een steek(je) hebt laten vallen.
de kinderen van Eric en Martine zijn wat zij er zelf van gemaakt hebben, dus moeten ze maar zien er mee te kunnen leven.....
en datzelfde geldt voor Sofie.....
@ Johan: de zorgen die Sam nu heeft, heeft hij wel grotendeels aan zichzelf te danken he - hij verdient daar geen kletsen voor, maar medelijden ook niet.
de kinderen van Eric en Martine zijn wat zij er zelf van gemaakt hebben, dus moeten ze maar zien er mee te kunnen leven.....
en datzelfde geldt voor Sofie.....
@ Johan: de zorgen die Sam nu heeft, heeft hij wel grotendeels aan zichzelf te danken he - hij verdient daar geen kletsen voor, maar medelijden ook niet.

0 x
-
- Poster rang 2
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Sam begint zich echt wel ergerlijk en superieur te gedragen.
Als ik me niet vergis was de auto een cadeau voor de nieuwe zaak, niet voor Sam persoonlijk. Als hij trouwens een andere job gaat doen, waarom heeft hij dan een bestelwagen nodig ?
En t is weer typisch Martine dat ze Sams kant kiest ('allez Werner, breng Femke eens tot rede').
Het siert Werner dat hij geen overhaaste beslissingen neemt.
Als ik me niet vergis was de auto een cadeau voor de nieuwe zaak, niet voor Sam persoonlijk. Als hij trouwens een andere job gaat doen, waarom heeft hij dan een bestelwagen nodig ?
En t is weer typisch Martine dat ze Sams kant kiest ('allez Werner, breng Femke eens tot rede').
Het siert Werner dat hij geen overhaaste beslissingen neemt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar dacht ik ook aan tijdens de aflevering. En maar wachten totdat Femke dat voor zijn voeten zou gooien, maar dat deed ze helaas niet...satine schreef:hij is vergeten dat zijn rijlessen op kosten van de firma waren blijkbaar....
spijtig dat Femke niet zei dat hij de pc dan toch zelf mocht houden - dan had hij daarmee kunnen rondrijden!![]()
![]()
maar hij is niet ver van de boom gerold he!

Hoe dan ook, ik hoop dat Werner niet de kant van Martine kiest, maar de auto gewoon bij Femke laat. Alleen al zodat Sam zijn zin niet krijgt!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..