En Ann die haar ook eens komt moeien

Konden we dat ook maar allemaal doorspoelen

Ja, doorspoelen lijkt me een goed idee met de feestdagen. Met een glaasje bubliebublie dan liefst !Mieke schreef:Echt hè, ik verwacht mij aan veel ergernissen de komende maanden. Vooral als Sam en Dorien dat samen gaan doen![]()
En Ann die haar ook eens komt moeien![]()
Mieke schreef:Echt hè, ik verwacht mij aan veel ergernissen de komende maanden. Vooral als Sam en Dorien dat samen gaan doen![]()
Soms kan ik thuis ook niet zien en neem ik het ook op en dan is het ook bij ons supersympathieke sammeke dat de knop voortspoelen gebruikt wordt!Christel schreef:Mieke schreef:Echt hè, ik verwacht mij aan veel ergernissen de komende maanden. Vooral als Sam en Dorien dat samen gaan doen![]()
Konden we dat ook maar allemaal doorspoelen![]()
De laatste tijd neem ik ook de avonduitzending op (wegens vaak niet thuis op dat tijdstip), en vanaf vandaag gaat ook Sam bij mij op Fastforward hoor! Als hij eens wat interessants te melden heeft dan zal ik het hier misschien wel lezen![]()
Die jongen heeft bij mij écht de irritatiegrens bereikt..
ja echt!daffy duck schreef:En eens te meer zal hij hulp ontvangen;..nu van Ann, zij zal de luckyboy nog eens extra verwennen met een initiatief.
't Zal een schoon leven worden voor Femke zo tussen hem en Dorien.
Hoe hij Nancy aanpakte was inderdaad wel leuk. Maar verder...manon schreef:ja, heb ik ook gemerkt! vond het wel nog enigszins leuk wat hij deed met nancy!Mieke schreef:Vandaag liet ie toch een klein beetje z'n menselijke kant zien, maar hij beschouwt zichzelf wel al als baas![]()
uhu!!!!Christel schreef:Hoe hij Nancy aanpakte was inderdaad wel leuk. Maar verder...manon schreef:ja, heb ik ook gemerkt! vond het wel nog enigszins leuk wat hij deed met nancy!Mieke schreef:Vandaag liet ie toch een klein beetje z'n menselijke kant zien, maar hij beschouwt zichzelf wel al als baas![]()
![]()
En hij krijgt weer eens alles in zijn schoot geworpen alsof het niks is.![]()
Toen Femke over haar schuld begon, en dat Sam waarschijnlijk wel weer met een preek over verantwoordelijkheid zou beginnen enzo, kon ik m'n oren dan ook bijna niet geloven... Sam is wel de laatste die iemand iets over verantwoordelijkheid kan leren als je 't mij vraagt!
Is echt niet alleen tegen zijn ouders dat hij zo doet, ook tegen veel andere mensen... Ik vind Sam echt een manneke met een te grote air...*Ikke* schreef:Gisteren was hij ook vriendelijk tegen zijn ouders enz..
Ik wil Sam nu absoluut niet goed praten, want soms kan ik me echt ergeren aan hem maar eigenlijk kan ik wel begrijpen dat hij soms zo onbeleefd doet tegen zijn ouders : Martine ging bij Werner wonen en Eric bij Marianne. Echt veel aandacht kreeg hij dus niet van zijn ouders. Nu Eric en Martine terug samen zijn willen ze plots terug in de loft komen wonen en bemoeien ze zich met alles wat Sam doen.