Nee, zeker niet ten onrechte. Iedereen doet daar ook maar zo'n beetje waar hij/zij zin in heeft he? En Marianne is daar toch ook wel regelmatig de dupe van vind ik, zeker in dit geval met Eric inderdaad.frank schreef:Niet ten onrechte natuurlijk.Christel schreef:Precies, ze had gewoon een slecht humeur en zowat iedereen moest het ontgelden (zoals gewoonlijk).Arno schreef:Omdat iedereen (eigelijk enkel Nancy en Eric) haar in de steek lietmanon schreef:Op An omdat ze Erik op vakantie stuurde met martine. Maar Geert of Sandrine weet ik ook niet...Leah_Nora_fannetje schreef:Ik vond dat ook super grappig!
Maar ik begrijp nie echt goed waarom ze boos was op ann, sandrine en geert...Zeker wat Eric betreft. Ik zou het in ieder geval niet moeten proberen op t werk om de dag zelf af te komen dat ik een week op vakantie ga.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
.Arno
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik citeer van Wikipedia:johan1969 schreef:Kan het dat Leah Thys in 1987 een soort monoloog in Middelbare scholen deed ?
Als ik me dat goed herinner, hebben wij dat ook mogen meemaken.
Ze droeg een blauw joggingpak toen geloof ik.
Tenzei je les had in Engeland, lijkt het me onwaarschijnlijk"en trok in 1983 naar Engeland om zich bij te schaven als actrice en regisseur. Ze doceerde aan de Guidford Theatre School en keerde pas in 1994 naar België terug."
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Ja, van Nancy kan je dat nog verstaan omdat die niet bepaald zo snugger is en uiteindelijk ook maar de kuisvrouw is, maar Eric zou zich best wel wat professioneler mogen gedragen.Christel schreef:Nee, zeker niet ten onrechte. Iedereen doet daar ook maar zo'n beetje waar hij/zij zin in heeft he? En Marianne is daar toch ook wel regelmatig de dupe van vind ik, zeker in dit geval met Eric inderdaad.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Leah_Nora_fannetje
- Nog geen rang
-
Mieke
- Poster rang 4

De ochtend na het feestje bij de notaris zaten Ann, Sandrine, Marianne en Geert aan de ontbijttafel. En niemand zei iets dus zei Marianne maar "Goeiemorgen" tegen de suikerpot.Leah_Nora_fannetje schreef:oei, kheb blijkbaar iets gemist...
Veel heb je niet gemist hoor
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Leah_Nora_fannetje
- Nog geen rang
- Leah_Nora_fannetje
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
-
wiesjeu
- Nog geen rang
Leah_Nora_fannetje schreef:ze speelt het toch altijd zooo goe!*Ikke* schreef:Ik vond het een gezellige aflevering gisteren. Marianne was weer in form, het woord familie mocht niet ter sprake komen op haar kerstfeest en het eerste dat ze tegen Geert zei was het woord familie.![]()
![]()
Formidabele actrice
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Volledig mee akkoord! En ze straalt gewoon klasse uit vind ik, zonder dikke nek te lijken! Echt een super actrise en persoon (denk ik)!wiesjeu schreef:Leah_Nora_fannetje schreef:ze speelt het toch altijd zooo goe!*Ikke* schreef:Ik vond het een gezellige aflevering gisteren. Marianne was weer in form, het woord familie mocht niet ter sprake komen op haar kerstfeest en het eerste dat ze tegen Geert zei was het woord familie.![]()
![]()
Formidabele actrice
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- Leah_Nora_fannetje
- Nog geen rang
Ja dat is zo, ale toch wanneer ik haar zie... Die gaf mijn vriendinnen en mij spontaan een kus toen we naar Marlène gingen kijken... ma ja ze wist toen ook wel dat wij fans waren van haar, maar ze had ons wel nog nooit gezien, maar ze vermoedde zoietsmanon schreef: Volledig mee akkoord! En ze straalt gewoon klasse uit vind ik, zonder dikke nek te lijken! Echt een super actrise en persoon (denk ik)!
EN NU... :ontopic:
0 x
Marianne rules!!!