Ja, de onschuld zelve!Leah_Nora_fannetje schreef:Héhé, Marianne gisteren: "Heb ik iets verkeerd gezegd??" (en dan haar gezicht daarbij)

Ja, de onschuld zelve!Leah_Nora_fannetje schreef:Héhé, Marianne gisteren: "Heb ik iets verkeerd gezegd??" (en dan haar gezicht daarbij)
Nog eens de moeite om te kijken door dit fragmentje.Christel schreef:Ja, de onschuld zelve!Leah_Nora_fannetje schreef:Héhé, Marianne gisteren: "Heb ik iets verkeerd gezegd??" (en dan haar gezicht daarbij)
Ik moest ook wel lachen om haar lachstuip gisteren, en haar uiteindelijke conclusie (dat ze af en toe echt een te grote mond heeft)
Ik vond het zot grappig hoe Marianne daar aan het poetsen was! Zo ambetant, maar ze had groot gelijk dat ze vies was op Nancy, maar niet op Geert,Ann en Sandrine! Ik zou er zelf niet aan beginnen, ik zou nancy persoonlijk gaan ophalen bij haar thuis om te komen poetsen! Maar toch goed gedaan van Marianne!Fanneke schreef:Assepoester!
Op An omdat ze Erik op vakantie stuurde met martine. Maar Geert of Sandrine weet ik ook niet...Leah_Nora_fannetje schreef:Ik vond dat ook super grappig!
Maar ik begrijp nie echt goed waarom ze boos was op ann, sandrine en geert...
Omdat iedereen (eigelijk enkel Nancy en Eric) haar in de steek lietmanon schreef:Op An omdat ze Erik op vakantie stuurde met martine. Maar Geert of Sandrine weet ik ook niet...Leah_Nora_fannetje schreef:Ik vond dat ook super grappig!
Precies, ze had gewoon een slecht humeur en zowat iedereen moest het ontgelden (zoals gewoonlijk).Arno schreef:Omdat iedereen (eigelijk enkel Nancy en Eric) haar in de steek lietmanon schreef:Op An omdat ze Erik op vakantie stuurde met martine. Maar Geert of Sandrine weet ik ook niet...Leah_Nora_fannetje schreef:Ik vond dat ook super grappig!
Niet ten onrechte natuurlijk.Christel schreef:Precies, ze had gewoon een slecht humeur en zowat iedereen moest het ontgelden (zoals gewoonlijk).Arno schreef:Omdat iedereen (eigelijk enkel Nancy en Eric) haar in de steek lietmanon schreef:Op An omdat ze Erik op vakantie stuurde met martine. Maar Geert of Sandrine weet ik ook niet...Leah_Nora_fannetje schreef:Ik vond dat ook super grappig!
Volledig mee eens! Het is volgens bij de beste actrice van uit thuis mss wel van heel België. Er zijn wel nog enkele andere goede acteurs/actrices in België vind ik!Leah_Nora_fannetje schreef:Leah Thys speelt het gewoon allemaal super goed!!