Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Bwa ik vind dat onze Jozef tot bij zijn Maria moet geraken!

dus

Gooooooo Aisha
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Aisha kijkt wel héél verliefd op die foto hè :)

Maar wat een domme trut seg, het lief van een ander proberen in te pikken. SCHAAP!!!! :evil: :boo:
Was het al maar juni :cry: :cry:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Gohja, het is Thuis hé, dus dan mag dat wel vind ik.
Ik vind trouwens ook dat Youssef veel beter bij Aisha zou passen dan bij Femke. Vind Femke redelijk onuitstaanbaar, irritant de laatste tijd, dus ik supporter ook eerder voor ons Aisha :D
0 x
Runaway Dreamer
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mlies schreef:Gohja, het is Thuis hé, dus dan mag dat wel vind ik.
Ik vind trouwens ook dat Youssef veel beter bij Aisha zou passen dan bij Femke. Vind Femke redelijk onuitstaanbaar, irritant de laatste tijd, dus ik supporter ook eerder voor ons Aisha :D
Ik vind ook dat Aïsha beter bij Youssef past, maar ik vind dat Femke er leuker mee is en dat het dan eens iets anders is e...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Uiteraard is het opgezet spel van Marianne. ;)
Sedert ze haar broodjeszaak in de steek liet moet Marianne totaal niks meer weten van Femke. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:Uiteraard is het opgezet spel van Marianne. ;)
Sedert ze haar broodjeszaak in de steek liet moet Marianne totaal niks meer weten van Femke. :)
Sedert ze haar broodjeszaak in de steek liet, haar huur van een paar maanden niet betaald heeft en dan ook nog eens een grote mond opzette tegen Marianne, moet Marianne niks meer weten van Femke... ;) Ik snap Marianne daar wel een beetje in hoor! Maar van de andere kant, ik vraag me ook wel een beetje af of ze Femke anders wél goed genoeg had gevonden voor Youssef. Marianne hangt zowieso nogal aan dat "standsverschil" he? :roll: :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:
Christel schreef: Maar van de andere kant, ik vraag me ook wel een beetje af of ze Femke anders wél goed genoeg had gevonden voor Youssef. Marianne hangt zowieso nogal aan dat "standsverschil" he? :roll: :wink:
Denk dat Marianne's voorkeur sowieso naar Aïscha zou gaan.
En niet direct omdat Aïscha van een betere stand is, maar meer manieren heeft die bij een mogelijke doktersvrouw passen... :lol:
Dus Femke maakt geen kans om een blijvende relatie te hebben met Youssef.
Zo denkt Marianne er wellicht over, en ik geef haar geen ongelijk. En toch blijf ik, tegen beter weten in, supporteren voor "ons Fem" :oops:
Inderdaad, dat zal ook wel de voornaamste reden zijn dat Marianne Femke bij Youssef niet zo ziet zitten... Marianne schrijft dat echter meestal toe aan het standsverschil he? Terwijl Aisha in feite niet van rijkere komaf is als Femke. Het zijn inderdaad haar manieren die verschillen van die van Femke. :)
Ik had Femke Youssef ook zeker wel gegund en normaal zou ik ook voor haar supporteren, ware het niet dat ik me afvraag of die 2 wel ooit echt gelukkig met elkaar zouden zijn... Ik vind Youssef gewoon echt niet bij Femke passen, en ik hoop dan ook dat Femke iemand tegenkomt waarmee het op een leuke manier klikt, zoals Wim destijds bijvoorbeeld. :)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel raar dat de allochtonen in Thuis uitstekende studenten zijn (Aisha, Youssef) of harde werkers (Waldek, Mo), terwijl het uitschot/losers autochtoon is (Femke, Eddy, Nancy Femkes broer).

En zo heb je nog mislukte studenten en mensen van 12 jobs, 13 ongelukken : Eva, Sam...

(uitzondering is Sofie)

Ik bedoel daar niks mee, t kan bijdragen aan een positieve beeldvorming.

Maar ik denk dat er in t echte leven weinig allochtonen voor geneesheer studeren, spijtig genoeg.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

oma schreef:
johan1969 schreef:Wel raar dat de allochtonen in Thuis uitstekende studenten zijn (Aisha, Youssef) of harde werkers (Waldek, Mo), terwijl het uitschot/losers autochtoon is (Femke, Eddy, Nancy Femkes broer).

En zo heb je nog mislukte studenten en mensen van 12 jobs, 13 ongelukken : Eva, Sam...

(uitzondering is Sofie)

Ik bedoel daar niks mee, t kan bijdragen aan een positieve beeldvorming.

Maar ik denk dat er in t echte leven weinig allochtonen voor geneesheer studeren, spijtig genoeg.
Ik vind het doodjammer dat ze in "Thuis" Femke lieten mislukken als zakenvrouw. Ook marginalen kunnen slagen in 't leven. Om het even of ze allochtoon of autochtoon zijn.
Ja, ik was ook zo ontgoocheld, ze was net zo goed bezig en ging eens het stereotype beeld verbreken maar nee plots gedaan! echt jammer!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Femke past wel niet bij Youssef, maar ik gun het Aisha gewoon niet :twisted:

Of misschien toch wel en dat ze dan samen vertrekken :mrgreen:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:Wel raar dat de allochtonen in Thuis uitstekende studenten zijn (Aisha, Youssef) of harde werkers (Waldek, Mo), terwijl het uitschot/losers autochtoon is (Femke, Eddy, Nancy Femkes broer).
Er was ook die gast van die pittazaak hé. ;)
0 x
Be there at ten.
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Als ik Femke was ik zou op zoek gaan naar een sociaal assistent of zo in ocmw om haar terug op goede weg te krijgen ! Het doet mij pijn haar zo te zien sukkelen !

Volgens mij is de huidige situatie van Femke niet alleen haar schuld !
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Pfff stomme Aisha en Sofie, dat voorval direct overal gaan rondbazuinen :roll: Youssef was dan nog de volwassenste door discreet te blijven over wat er gebeurd was.

Maar vandaag, diene Youssef. Eerst nog eens goed vrijen om dan toch een reden te vinden om het gedaan te maken :roll: Profiteur!! :shock: :lol:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:Pfff stomme Aisha en Sofie, dat voorval direct overal gaan rondbazuinen :roll: Youssef was dan nog de volwassenste door discreet te blijven over wat er gebeurd was.

Maar vandaag, diene Youssef. Eerst nog eens goed vrijen om dan toch een reden te vinden om het gedaan te maken :roll: Profiteur!! :shock: :lol:
om dan nog te zwijgen van die huisbaas die daar lekker bleef provoceren om Femke uit haar kot te lokken. :D
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
Mieke schreef:Pfff stomme Aisha en Sofie, dat voorval direct overal gaan rondbazuinen :roll: Youssef was dan nog de volwassenste door discreet te blijven over wat er gebeurd was.

om dan nog te zwijgen van die huisbaas die daar lekker bleef provoceren om Femke uit haar kot te lokken. :D
Inderdaad, en het lukte hem nog ook! Maar ik vind dat zowieso een beetje een "vieze kerel", en dat bleek vandaag nog maar eens.. ;)

Wat Youssef betreft; ik vond dat toch ook een behoorlijk laffe streek van hem hoor! Het kwam inderdaad zo over alsof hij gewoon nog een keertje wilde profiteren voordat hij het uit maakte...
Van de andere kant gebruikte Femke haar lijf ook wel als troef, al vanaf het begin dat die 2 een relatie hadden. Ze heeft het daar ook vaak genoeg op gegooid in gesprekken, dat ze Youssef alleen al daarmee aan zich kon binden. Niet echt slim van haar, want een relatie bestaat uiteindelijk natuurlijk uit meer dan dat alleen, en vandaag is ook wel gebleken dat het haar uiteindelijk niet geholpen heeft.. :?
0 x
Gesloten