Dat is het zeker wat ze niet mógen meenemen?

ah ja natuurlijk, wie kan er immers verder leven zonder zijn dagelijkse gezonde portie thuis

Precies! Ik dacht al dat ik wat gemist had ofzoPrieeltje schreef:Ik kan aan die foto niet zien dat ze hun amuseren, ze omhelsen mekaar niet eens ofzo, ze lachen gewoon (maar dat doen de meeste mensen als er een foto wordt genomen).
Nu maakt Femke ambras omdat Youssef gelogen heeft, dat vind ik zever, die foto zegt niks over dat feest en zeker niet of ze hun geamuseerd hebben.
ben ik het ook volledig mee eens!Christel schreef:Precies! Ik dacht al dat ik wat gemist had ofzoPrieeltje schreef:Ik kan aan die foto niet zien dat ze hun amuseren, ze omhelsen mekaar niet eens ofzo, ze lachen gewoon (maar dat doen de meeste mensen als er een foto wordt genomen).
Nu maakt Femke ambras omdat Youssef gelogen heeft, dat vind ik zever, die foto zegt niks over dat feest en zeker niet of ze hun geamuseerd hebben.![]()
Ik begrijp heel de ophef eigenlijk ook niet zo goed... Dat ze lieten zien dat Femke boos was begreep ik op zich wel (het is al langer te merken dat ze nogal jaloers is op de "relatie" tussen Aisha en Youssef), maar dat Youssef dat ook verwachtte snapte ik niet zo goed.![]()
Voor zover ik weet, dacht hij dat Femke het oké vond dat hij er met Aisha heen ging, en aan die foto is inderdaad niet te zien of ze het nu wel of niet leuk hadden... Dat Youssef dus aan de hand van die foto met Femke's reactie inzat vond ik nogal vreemd eigenlijk.
Nee nee, dit keer lag het niet aan de vrouwen Johan! Femke had namelijk heel duidelijk laten merken dat ze niet zo blij is met de omgang van Youssef met Aisha. Het was Youssef die niet gezegd had dat hij zich geamuseerd had op dat bal met Aisha...johan1969 schreef:Vrouwen he !
Ze zeggen nooit wat ze bedoelen. En door die foto werd ze wel met haar neus op de feiten gedrukt.
Oké da's waar... Maar Youssef heeft ook niet de hele waarheid gezegd, dus wat dat betreft passen ze toch wel wat bij elkaar dan..johan1969 schreef:Als Femke zei dat ze het niet erg vond dat hij ging, bedoelde ze dat ze het WEL erg vond. En die foto's waren nog een druppel meer !
Youssef had wel slimmer moeten zijn !
Daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen...johan1969 schreef:Hij had gewoon niet moeten gaan als Femke niet kon gaan.
Volgens mij was t gewoon opgezet spel van Marianne, omdat ze vindt dat Aisha beter bij Youssef past dan 'basse classe' Femke.
[/quote]oma schreef:johan1969 schreef:Hij had gewoon niet moeten gaan als Femke niet kon gaan.
Volgens mij was t gewoon opgezet spel van Marianne, omdat ze vindt dat Aisha beter bij Youssef past dan 'basse classe' Femke.[/quote]
Ik denk dat je gelijk hebt met die stelling.
Maar we blijven desondanks supporteren voor Femke, allez, ikke toch!
[/quote]Bemay schreef:oma schreef:allé oma, we zijn het eens.johan1969 schreef:Hij had gewoon niet moeten gaan als Femke niet kon gaan.
Volgens mij was t gewoon opgezet spel van Marianne, omdat ze vindt dat Aisha beter bij Youssef past dan 'basse classe' Femke.[/quote]
Ik denk dat je gelijk hebt met die stelling.
Maar we blijven desondanks supporteren voor Femke, allez, ikke toch!