manon schreef:johan1969 schreef:Nu hij 'chef' wordt van de Fit en Fun heeft hij het nog hoger in zijn bol gekregen !
En tegen Werner 'ge moogt altijd eens afkomen'.

En zo dom dat hij doet tegen Femke, kom zeg een hallo tegen u nieuwe baas ofzoiets met dan zijn armen open om een knuffel te krijgen... Wat had hij dan verwacht dat Femke ging doen, ze haat hem zo ongeveer en hij heeft het inderdaad al veel te hoog op... Ik heb al schrik, want ons sammeke zal er niet minder dikke nek door worden...
Inderdaad! Bah, ik moet er niet aan denken hoe hij zich nog gaat gedragen als Werner en Eva dadelijk echt weg zijn en hij het écht voor het zeggen heeft...
Als ik Femke was zou ik het wel weten. Ik ging zowat elk baantje liever doen dan voor Sam door het stof te kruipen, want hij maakt nu al misbruik van de situatie en loopt Femke nu al te provoceren...
Ergens vind ik het ook heel lomp van Werner wat hij heeft gedaan...

Hij weet dat Femke Baget is kwijtgespeeld en dat Sam daarbij niet bepaald behulpzaam is geweest naar haar toe. Bovendien moet Werner toch ook doorhebben dat Sam gruwelijk de arrogante kwast uithangt, en toch gooit hij Sam weer zomaar het "groot lot" in zijn schoot, ten koste van Femke. En dat, terwijl Femke toch veel meer gedaan heeft voor Werner als Sam. Alleen al de reactie op hun vertrek. Femke was ook daarin weer veel menselijker!