Femke De Grote (Vanya Wellens)
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 4
ja maar dat wisten ze op dat moment toch niet.koetje36 schreef:Ze gingen er wel vanuit dat Maarten de inbreker was. en maarten heeft Werner wel proberen te vermoorden.
Dus is het volgens mij wel evident dat je als Werner niet terug komt de politie zou waarschuwen.
Die vent is wel gevaarlijk he.
Werner wist toch ook niet dat Maarten Eva zo aant behandelen was. Dus ik denk dat Werner gewoon van plan was om Eva te gaan zeggen dat Maarten de overvaller was.
Misschien een rondje vechten, maar dat allemaal in 15 minuten??

Werner had wel een mooie auto, behalve de kleur dan

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
Ja die 15 minuten was misschien wel wat overdreven.Mieke schreef:ja maar dat wisten ze op dat moment toch niet.koetje36 schreef:Ze gingen er wel vanuit dat Maarten de inbreker was. en maarten heeft Werner wel proberen te vermoorden.
Dus is het volgens mij wel evident dat je als Werner niet terug komt de politie zou waarschuwen.
Die vent is wel gevaarlijk he.
Werner wist toch ook niet dat Maarten Eva zo aant behandelen was. Dus ik denk dat Werner gewoon van plan was om Eva te gaan zeggen dat Maarten de overvaller was.
Misschien een rondje vechten, maar dat allemaal in 15 minuten??(tot daar rijden, Eva waarschuwen maar eer ze iets door heeft heb je toch minstens een uur nodig
) Of wou hij Maarten direct beginnen afslaan??
Werner had wel een mooie auto, behalve de kleur dan

Maar hij ging er van uit dat Maarten gevaarlijk was met wat hij er heeft mee meegemaakt. ik denk wel dat het oorspronkelijke plan Eva verwittigen was. en dan komt hij aan bij een in de fik staand huis.
0 x
-
- Nog geen rang
- kittykattenfan
- Poster rang 1
- Prieeltje
- Poster rang 1
Mja, 'ts ook wel wat he! Luc die haar de raad geeft om Baguette failliet te laten gaan, en nu blijkt dat ze toch die 1000 euro per maand aan harteloze geldwolf Sam moet blijven betalen...een mens zou voor minder hysterisch worden (zeker na die rotopmerkingen van Eddy
)

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Mona'ke
- Poster rang 2
Hysterisch? Ik zou net zo reageren als Femke.
Ik had echt medelijden met Femke. En die geldwolf van een Sam zegt niet dat hij het voor één keer kan laten schieten, zodat ze één keer niet die 1000 euro moet betalen. Femke moet al heel haar leven knokken om rond te komen en van haar (stief)ouders moet ze ook niet veel financiële hulp verwachten, ze zijn zelf niet echt rijk. Ze moeten zelf knokken om rond te komen. Enja, Sam, die heeft natuurlijk weer alles.
Pff, de wereld is zo oneerlijk!!!
Ik had echt medelijden met Femke. En die geldwolf van een Sam zegt niet dat hij het voor één keer kan laten schieten, zodat ze één keer niet die 1000 euro moet betalen. Femke moet al heel haar leven knokken om rond te komen en van haar (stief)ouders moet ze ook niet veel financiële hulp verwachten, ze zijn zelf niet echt rijk. Ze moeten zelf knokken om rond te komen. Enja, Sam, die heeft natuurlijk weer alles.
Pff, de wereld is zo oneerlijk!!!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
johan1969 schreef:Die auto wordt 'gestolen'.
Iets anders : als ze bv maar 1200 € netto (in t wit) verdient bij Werner, kan er nooit 1000 € loonbeslag gelegd worden.
Volgens mij moet ze Sam geen 1000 € per maand als Baguette niet meer bestaat.
Ik ben ook benieuwd hoe die verhaallijn gaat verlopen, vooral ook omdat ik ook niet zie hoe ze dat geld moet gaan betalen als ze het niet heeft... Volgens mij is het net zoals Johan al zei; als je een minimumloon verdient, kan er geen loonbeslag gelegd worden Dan zou Sam dus automatisch kunnen fluiten naar zijn geld. Bovendien kunnen ze de hele boel van Femke wel verkopen, maar dan krijgen ze bij de belastingdienst toch eerst hun geld. Waarschijnlijk zal er dan voor Sam niet veel meer overschieten.oma schreef:Als ze die niet heeft, zal ze die niet kunnen betalen, hé?!
Ben benieuwd hoe die verhaallijn zal verlopen....
Ik had wel echt medelijden met Femke, en ik hoop dan ook dat dat verwend ventje van een Sam echt naar zijn centen kan fluiten. Dat hij er zelf maar voor gaat werken!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Als ze niet genoeg geld heeft, kan ze dat inderdaad niet geven.
Maar als ze wel geld verdient, wil dat ook wel zeggen dat ze er zelf niet al te veel aan heeft. Een minimum zal ze zeker mogen houden, maar van 't moment dat ze ergens zou gaan werken waar haar loon redelijk is, mag ze dat verschil direct aan meneer geven. Dus heeft ze nooit de kans om echt uit een moeilijke geldsituatie te komen.
Maar als ze wel geld verdient, wil dat ook wel zeggen dat ze er zelf niet al te veel aan heeft. Een minimum zal ze zeker mogen houden, maar van 't moment dat ze ergens zou gaan werken waar haar loon redelijk is, mag ze dat verschil direct aan meneer geven. Dus heeft ze nooit de kans om echt uit een moeilijke geldsituatie te komen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Normaal kan dat niet dacht ik. Maar moet Femke die €1000,- per maand niet aan Sam aflossen omdat hij haar zijn deel van Baget "verkocht" heeft?oma schreef:Maar ik heb wel mijn twijfels bij die diefstal van die auto, Femke deed toch al een "aanvraag" voor faillisement?johan1969 schreef:Die auto wordt 'gestolen'.
Iets anders : als ze bv maar 1200 € netto (in t wit) verdient bij Werner, kan er nooit 1000 € loonbeslag gelegd worden.
Volgens mij moet ze Sam geen 1000 € per maand als Baguette niet meer bestaat.
Ze(Femke, Luc en Eddy) denken toch niet dat de curatoren en de politie die diefstal als normaal zullen beschouwen?
En verder: Sam "zit" toch nog in de zaak, kan een zakenpartner eenzijdig de boeken neerleggen???![]()
Denk dat de scenaristen ons als "onnozel" beschouwen, hebben ze daarin gelijk of niet... come and see next...
In dat geval zou hij gewoon een van de meerdere schuldeisers zijn, toch?

Wat die auto stelen betreft; ik geloof ook niet dat de curatoren en politie daar zondermeer in gaan trappen. Lijkt me niet zo'n slimme actie om dat te gaan doen, en dus ook niet echt een fijn advies. Vooral Luc zou toch beter moeten weten! Ik ben eens benieuwd of ze ermee gedraaid gaan komen..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
hysterisch oké, maar het kwam allemaal zo geacteerd over.
Ze kreeg die poster niet direct vast en maar blijven proberen
Ma soit natuurlijk is het allemaal erg voor Femke, en ik hoop dat Sam niks meer zal krijgen
Ik denk trouwens dat Sam wettelijk nog in de zaak zit, hopelijk gaan de deurwaarders dus ook bij hem langs
Ze kreeg die poster niet direct vast en maar blijven proberen

Ma soit natuurlijk is het allemaal erg voor Femke, en ik hoop dat Sam niks meer zal krijgen

Ik denk trouwens dat Sam wettelijk nog in de zaak zit, hopelijk gaan de deurwaarders dus ook bij hem langs

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Prieeltje
- Poster rang 1