Sam
- Mona'ke
- Poster rang 2
Het is zowel de schuld van Kasper als van Sam. Kasper moest zijn brommer niet hebben laten opvoeren en Sam moest niet dronken achter het stuur gaan zitten.
Toch vind ik dat Sam heel kinderachtig doe. Precies of hij een heilig boontje is (niet dus). Hij kan niks misdoen. Martine verdedigt haar zoon tot en met, maar als zij haar zoon gelooft EN dat de politie die 0,9 promille heeft gevonden (allez, de artsen), moet ze toch weten dat haar zoon ook in fout was.
Toch vind ik dat Sam heel kinderachtig doe. Precies of hij een heilig boontje is (niet dus). Hij kan niks misdoen. Martine verdedigt haar zoon tot en met, maar als zij haar zoon gelooft EN dat de politie die 0,9 promille heeft gevonden (allez, de artsen), moet ze toch weten dat haar zoon ook in fout was.
0 x
-
- Poster rang 4
Wel een beetje grappig hoe Sam een paar jaar geleden zo tegen dronken bestuurders was toen JP zat was en Jelle omverreed, waarna Jelle in een rolstoel belandde en heel veel revalidatie nodig had.
En nu ziet het er naar uit dat hij ook iemand in een rolstoel zal doen belanden door dronken te rijden...
oh de ironie

En nu ziet het er naar uit dat hij ook iemand in een rolstoel zal doen belanden door dronken te rijden...
oh de ironie

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 4
ja, he het ook al zitten denken. Ik moest toen al niet weten van Sam.Mieke schreef:Wel een beetje grappig hoe Sam een paar jaar geleden zo tegen dronken bestuurders was toen JP zat was en Jelle omverreed, waarna Jelle in een rolstoel belandde en heel veel revalidatie nodig had.
oh de ironie![]()

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik heb daar al een paar keer aan gedacht. Toen was hij zo fel tegenover J.P., en nu doet hij dit ongeluk af alsof het zijn schuld niet is, maar alleen van "die brommer"... Toch apart dat zijn principes zo verdwenen zijn nu het hem overkomtfrank schreef:ja, he het ook al zitten denken. Ik moest toen al niet weten van Sam.Mieke schreef:Wel een beetje grappig hoe Sam een paar jaar geleden zo tegen dronken bestuurders was toen JP zat was en Jelle omverreed, waarna Jelle in een rolstoel belandde en heel veel revalidatie nodig had.
oh de ironie![]()

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Prieeltje
- Poster rang 1
Denk dat alle principes van de vroegere Sam (groene jongen, niet echt stoer, milieubewust, normbesef) verdwenen zijn in de huidige Sam. Herken nog weinig van het oorspronkelijke personages (zoals hij een paar jaar geleden in Thuis verscheen) in hem nu.Christel schreef:Ook ik heb daar al een paar keer aan gedacht. Toen was hij zo fel tegenover J.P., en nu doet hij dit ongeluk af alsof het zijn schuld niet is, maar alleen van "die brommer"... Toch apart dat zijn principes zo verdwenen zijn nu het hem overkomtfrank schreef:ja, he het ook al zitten denken. Ik moest toen al niet weten van Sam.Mieke schreef:Wel een beetje grappig hoe Sam een paar jaar geleden zo tegen dronken bestuurders was toen JP zat was en Jelle omverreed, waarna Jelle in een rolstoel belandde en heel veel revalidatie nodig had.
oh de ironie![]()
![]()
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zou heel goed kunnen dat hij dat doetMieke schreef:En nu zal Sam zeker een relatie beginnen met Dorien uit medelijden![]()
Aargh ik vind het niet fijn dat Dorien wakker is, die haar stem![]()
we zullen er niet snel van af zijn zeker?

Ik vrees ook dat we nog niet zo snel van haar af gaan zijn, en hoewel ik me niet echt aan haar stoor ofzo, kan ik ook niet zeggen dat ik haar (en ook haar ouders eigenlijk) graag zie blijven

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
-
- x 435
Is dat niet eerder pretentie dan lef?Christel schreef:Sam maakt het toch ook steeds bonter..![]()
Nu wil hij al niet eens meer dat zijn ouders terug in hun eigen huis komen wonen!
Ik vraag me soms echt af waar die jongen het lef vandaan haalt..![]()
Wat is me dat nu, 't is bij mijn weten de loft van zijn ouders, hij mag al blij zijn dat ie een tijdlang concierge mocht zijn!
Ze zouden zijn gat eens goed moeten verwarmen in plaats van hem zo te betuttelen en te verwennen...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Zijn ouders zullen dat nooit zover laten komen, Johan,( dat zal wishfull thinking van onze kant blijven.)johan1969 schreef:Amai, geen 1000 € per maand meer van Baguette, geen inkomsten van huishuur meer, straks moet hij nog gaan werken.
Zeker als hij nog een boete krijgt voor rijden onder invloed en een andere auto moet kopen ! Die jongen geraakt nog aan lager wal.
Ik kan er nog steeds niet bij dat ze Sam van een idealistische jongen hebben laten evolueren naar een stomme yuppie

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
jessie V. schreef:Sam sommeert zijn moeder het pand (haar loft) te verlaten. Als ze niet meteen naar de deur rent, zegt hij: heb je niet gehoord wat ik gezegd heb? Ik wil ik zo'n zoon. Het blijft mijn "grote vriend, die jongen.
Amai, zeg door je eigen zoon uit je eigen huis gezet worden!
Waar halen ze het?

0 x