dat van Swerts was ook uitgelegd zunne door een psycholoog.Christel schreef:Dat is ook wel zo... Maar waarom hij verkrachtte bijvoorbeeld, en vooral wat er uiteindelijk met hem gebeurd is (de straf die hij heeft gekregen). Niet echt persé nodig om te weten, maar ik had dat wel een mooier afgerond einde gevonden aan zo'n uitgebreide verhaallijn. Nu weet je in het geval van Maarten en Mathilde bijvoorbeeld wel dat ze begraven worden, maar ik vond het maar "magertjes" dat dat zo via een gesprekje tussen Eva en Rosa duidelijk werd. Geen Monard die dat kwam meedelen, niks. Als je dan kijkt dat ook die verhaallijn maanden heeft aangesleept, dan vind ik het een beetje afgekapt eigenlijk..frank schreef:Was toch niet een afgekapt einde met Swerts ? We hebben toch nog gezien dat hij toegaf aan MArianne dat hij Véronique laten ontvoeren heeft ?
En voor de rest was er nu ook niet meer dat moest geweten worden eigenlijk.
Maarten
-
- Poster rang 4
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mwah, toch maar een beetje eigenlijk. Er werd alleen gezegd dat het goed mogelijk was dat Swerts wel degelijk van Marianne hield terwijl hij ook een verkrachter was. Dat heeft hij uiteindelijk ook zelf bevestigd door tegenover Marianne te bekennen. Maar ook dat werd zo'n beetje "vaag" door Magda verteld toen, en dan haalden ze nog speciaal dat gegeven uit het onderzoeksrapport naar boven om Marianne over te halen toch nog eens met Swerts te praten.frank schreef:dat van Swerts was ook uitgelegd zunne door een psycholoog.Christel schreef:Dat is ook wel zo... Maar waarom hij verkrachtte bijvoorbeeld, en vooral wat er uiteindelijk met hem gebeurd is (de straf die hij heeft gekregen). Niet echt persé nodig om te weten, maar ik had dat wel een mooier afgerond einde gevonden aan zo'n uitgebreide verhaallijn. Nu weet je in het geval van Maarten en Mathilde bijvoorbeeld wel dat ze begraven worden, maar ik vond het maar "magertjes" dat dat zo via een gesprekje tussen Eva en Rosa duidelijk werd. Geen Monard die dat kwam meedelen, niks. Als je dan kijkt dat ook die verhaallijn maanden heeft aangesleept, dan vind ik het een beetje afgekapt eigenlijk..frank schreef:Was toch niet een afgekapt einde met Swerts ? We hebben toch nog gezien dat hij toegaf aan MArianne dat hij Véronique laten ontvoeren heeft ?
En voor de rest was er nu ook niet meer dat moest geweten worden eigenlijk.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..