Heb ik dat nu zo verkeerd gehoord of stelden ze Maarten nu voor om al z'n bloed uit z'n lichaam te pompen ?
Trouwens wel leuk dat Maarten terug is, hopelijk binnenkort ook Mathilde.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Wel, ik herinner me dat Turnhout-spits Luc De Rijck 15 jaar geleden door zoiets gestorven is. Maar t ging in zijn geval om een experiment met bloeddoping waarbij ze dan nog veel te snel z'n bloed terug in z'n lichaam gespoten hadden.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Dit zal zijn zoals bij een nierdialyse daar wordt het bloed ook uit het lichaam gepompt en dan via een apparaat wordt het gezuiverd en weer in je lichaam gepompt.
Ze nemen de stamcellen uit zijn bloed en zijn bloed brengen ze weer in zijn lichaam... Is om te kijken of hij een geschikte donor is voor Nand... Dat heb ik er toch van begrepen...
En nu de eerste Reimers terug is zal moeder Reimers ook wel snel volgen...
Ik vond wel dat het nogal rap ging gisteren : Maarten was amper bekomen van Eva terug te zien of ze waren zijn bloed al af aan het tappen bij wijze van spreken.
johan1969 schreef:Dat zou wel eens kunnen, of niet ?
Het was bewezen dat de kleine meer DNA gemeen had met Jan dan met Werner, maar natuurlijk delen Jan en Maarten hetzelfde DNA....
Het zou natuurlijk wel een boeiende wending zijn.
Het is nooit bewezen dat Jan de natuurlijke vader was, enkel dat Werner het niet was... Ik herinner me dat Maarten ooit 1 nacht is blijven slapen bij Eva, wat er die nacht is gebeurd weten we niet hé! Laat ons afwachten.