Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:
satine schreef:ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat iemand al meer dan een jaar een eigen zaak heeft en dan nog niet weet dat er een verkoopdagboek moet bijgehouden worden..... :shock:

'ik heb wel een paar losse aantekeningen'..... :?
tja Sam zal alles geregeld hebben en toen hij wegviel zal Femke het onderschat hebben denk ik.
Dat er meer bij komt kijken dan dat ze dacht
Ja, maar toch.. Moet je in België niet ook af en toe wat aan de belastingdienst sturen? Hier in Nederland moet je bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd (kan per maand, kan per kwartaal, daar kun je zelf voor kiezen) je omzetbelasting opgeven. Daarvoor moet je wel een boekhouding bijhouden, en als je die aangifte niet indient dan staat de belasting snel genoeg op de stoep, met de nodige boetes als resultaat... Mocht dat in België ook zo zijn, dan had Femke toch al lang op z'n minst wat post moeten ontvangen van de belasting lijkt me. :? Dan heeft het allemaal nog erg lang geduurd!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

dat dacht ik ook - het lijkt wel of het de eerste keer is dat ze hoort dat ze al die dingen moet hebben - Baget bestaat toch al langer dan een jaar, niet?
0 x
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

satine schreef:dat dacht ik ook - het lijkt wel of het de eerste keer is dat ze hoort dat ze al die dingen moet hebben - Baget bestaat toch al langer dan een jaar, niet?
Tuurlijk eerst hebben Werner en Luc dat toch opengehouden, en ge gaat mij nu toch niet zeggen dat die dat niet wisten want dan zal Werner zijn zaak ook moeten sluiten binnenkort als hij controle krijgt...
Volgens mij is al die miserie misschien wel een poging om sam en femke terug samen te krijgen...
't Zou niet den eerste keer zijn dat Sam van gedacht veranderd over Femke e...
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

alle femke, dat ge daarvoor bij Sam gaat????

der lopen er daar toch genoeg rond die iets van boekhouding kennen
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mette Marit schreef:alle femke, dat ge daarvoor bij Sam gaat????

der lopen er daar toch genoeg rond die iets van boekhouding kennen
Tsja, maar wie he? Je kunt daar eigenlijk ook niet zomaar iedereen voor vragen, en het is waarschijnlijk ook wel handig als diegene wat van Baget afweet.. Luc was misschien ook een mogelijkheid geweest, maar verder? :?
Ook behoorlijk rampzalig eigenlijk dat iemand een jaar alles van de belasting laat liggen... Als je aan een eigen zaak begint, zou je toch op z'n minst moeten beseffen dat dat iets is wat je zéker als eerste goed geregeld moet hebben! Ik vind het overigens wel sneu voor Femke hoor, maar toch, erg handig is het niet van haar.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja ze had idd beter bij Luc of Werner langsgeweest, maja die hebben het misschien te druk hè met hun spannend liefdesleven :roll:

Ma Sam heeft blijkbaar toch nog ergens, ver weg, een gevoelig plekje. Hij zat er toch een beetje mee :D
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

Mieke schreef:Ja ze had idd beter bij Luc of Werner langsgeweest, maja die hebben het misschien te druk hè met hun spannend liefdesleven :roll:

Ma Sam heeft blijkbaar toch nog ergens, ver weg, een gevoelig plekje. Hij zat er toch een beetje mee :D
Vandaag kusten Femke en Youssef bijna e, en ik denk dat als die twee een koppel zouden worden, Sam jaloers gaat worden ofzo... In het verleden is hij ook al een keer terug naar Femke gegaan e, dus ik verschiet van niks meer, volgens mij doet Sam zo cool over femke omdat hij nog altijd iets voor haar voelt...
0 x
Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy »

Ik vind nu wel dat ze een pakske overdrijven met baget,
je wordt heus niet failliet verklaard omdat je een jaar geen boekouding hebt. je wordt pas gedagvaard in faillissement als je drie jaar op rij geen boekhouding kan voorleggen.
en "ze gaat zich laten faillietverklaren", wasmedanu! ze is helemaal niet in staat van faillissement! dat ben je alleen als je al een hele tijd je rekeningen niet meer betaalt én je krediet geschokt is. en femke betaalt toch haar rekeningen? of is me dat ontgaan?
ze hadden er toch beter eens een wetboekske op nageslagen hoor! :)
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

seg waarom zat die kleine alleen in de badkamer?? :?
Stond daar z'n wieg of lag ie int bad :?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mindy schreef:Ik vind nu wel dat ze een pakske overdrijven met baget,
je wordt heus niet failliet verklaard omdat je een jaar geen boekouding hebt. je wordt pas gedagvaard in faillissement als je drie jaar op rij geen boekhouding kan voorleggen.
en "ze gaat zich laten faillietverklaren", wasmedanu! ze is helemaal niet in staat van faillissement! dat ben je alleen als je al een hele tijd je rekeningen niet meer betaalt én je krediet geschokt is. en femke betaalt toch haar rekeningen? of is me dat ontgaan?
Had precies de indruk vandaag dat Sam Baget maar al te graag naar een faillissement wilde duwen. Zeker omdat de manier waarop hij aan Youssef vertelde toch anders was dan hetgeen hij tegen Femke zei.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

frank schreef:
Mindy schreef:Ik vind nu wel dat ze een pakske overdrijven met baget,
Had precies de indruk vandaag dat Sam Baget maar al te graag naar een faillissement wilde duwen. Zeker omdat de manier waarop hij aan Youssef vertelde toch anders was dan hetgeen hij tegen Femke zei.
Als baget failliet gaat dan kan hij het overkopen voor een scheet ;)

vondt de reactie van zijn moeder toch ook maar beneden alle peil hoor !
maar enfi !

Ik hoop dat Femke Baget toch nog kan redden ze verdient het van mij ! Maar ja misschien beginnen met de factuurkes bij te houden ;)
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ze was wel heel rap om te weten dat Maarten de overvaller was :shock:
Da was zo precies: da moest er nog uit en zo rap rap ergens tussengestoken in de laatste aflevering.
Ze hadden het beter deze week er ook al over gehad en dan geleidelijk aan tot die conclusie komen :roll:

En ik zal het hier maar zetten: Eddy is terug!!! :dance:
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Mieke schreef:Ze was wel heel rap om te weten dat Maarten de overvaller was :shock:
Da was zo precies: da moest er nog uit en zo rap rap ergens tussengestoken in de laatste aflevering.
Ze hadden het beter deze week er ook al over gehad en dan geleidelijk aan tot die conclusie komen :roll:

En ik zal het hier maar zetten: Eddy is terug!!! :dance:
Maar ze hebben het al over dat briefje gehad he. Zo van ik heb da briefke precies nog in mijn handen gehad. maar da ging ze er niet op verder. En nu zal haren frank ale euro zijn gevallen he
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

ja , ze was wel snel in haar reactie.

Kvond ook wel dat er snel een conclusie gemaakt werd dat Eva dan in gevaar was ...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

'leentje schreef:
Kvond ook wel dat er snel een conclusie gemaakt werd dat Eva dan in gevaar was ...
ja dat ook.

En Werner direct: "als ik binnen een kwartier niet terug ben, verwittig dan de politie"
amaai zo rap, dan moest hier de politie nogal dikwijls gebeld worden :?
0 x
Gesloten