Marianne Bastiaens (Leah Thys)
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vond het wel een geslaagde actie van Marianne vandaag, wat dat trouwfeest van Eric en Martine betreft. Dat heeft ze toch mooi even vlug geregeld dat dat trouwfeest in de loft gegeven wordt nu! En er dan nog met een uitgestreken gezicht bij vermelden dat ze het wel heel jammer vindt dat het door de weersvooruitzichten niet bij haar in de tuin door kan gaan, omdat ze zich er zo op verheugd had 

Laatst gewijzigd door Christel op do 24 mei 2007, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Christel schreef:Ik vond het wel een geslaagde actie van Marianne vandaag, wat dat trouwfeest van Eric en Martine betreft. Dat heeft ze toch even mooi vlug geregeld dat dat trouwfeest in de loft gegeven wordt nu! En er dan nog met een uitgestreken gezicht bij vermelden dat ze het wel heel jammer vindt dat het door de weersvooruitzichten niet bij haar in de tuin door kan gaan, omdat ze zich er zo op verheugd had
Ja, heerlijke scène was dat!

0 x
-
- Poster rang 2
Marianne toonde gisteren weer dat ze wel weg weet met alcohol 
hangt ze niet aan de porto te lebberen, 't is aan de wijn
en Ann kan er ook wat van, zodanig in de drank verdiept zijn dat haar saus naar de vaantjes is

al die drankorgels toch in thuis

en Ann kan er ook wat van, zodanig in de drank verdiept zijn dat haar saus naar de vaantjes is

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
als het maar geen bier is, want dat mag niet.sisken schreef:Marianne toonde gisteren weer dat ze wel weg weet met alcohol
en Ann kan er ook wat van, zodanig in de drank verdiept zijn dat haar saus naar de vaantjes is![]()

vraag maar aan Nancy

0 x
-
- Nog geen rang
"Maar allez madame Marianne, één pintje per dag kan toch geen kwaad, ik mis kik mijnen Eddy zenne, gij weet ni wat dat is als uwen vent in den bak zit!"satine schreef:als het maar geen bier is, want dat mag niet.sisken schreef:Marianne toonde gisteren weer dat ze wel weg weet met alcohol
en Ann kan er ook wat van, zodanig in de drank verdiept zijn dat haar saus naar de vaantjes is![]()
al die drankorgels toch in thuis![]()
vraag maar aan Nancy
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind ik ook... Die nieuwe meubels, zijn dat niet gewoon de oude die ze "wit" (of een variant daaropsisken schreef:het nieuwe interieur van de woonkamer vind ik anders toch ook niet dat...
't komt zo koud over en die meubels zijn lelijk

Hoe dan ook vind ik het ook niet erg gezellig aandoen. Van de andere kant, is de kamer ook nog niet helemaal ingericht... Misschien gaat dat nog wat schelen!

0 x
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nog en geluk voor Marianne, dat Sandrine geen "Kaki-groen" op de muren heeft gesmeerdThomSten schreef:Een tijdje geleden was Marianne niet te spreken over het feit dat Smeekens z'n praktijk groen had geschilderd.
En kijk nu naar de woonkamer van Marianne...

0 x
-
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
Mss omdat ze Jenny kent en dat die ze toch niet zou lezen.Mette Marit schreef:ik vraag me eigelijk af waarom marianne die krantenknipsels dan niet uitgeprint heeft om aan Jenny te tonen....als er toch zo'n wereldschokkend nieuws in stond...
anderzijds , als ze die ergens laat liggen en Nancy haar oog valt erop, dan weet iedereen het.
Mss ergens wel beter voor de veiligheid

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
En misschien is ze er ook wel van uit gegaan dat Jenny wel naar haar zou luisteren als ze zou vertellen wat ze ontdenkt heeft.'leentje schreef:Mss omdat ze Jenny kent en dat die ze toch niet zou lezen.Mette Marit schreef:ik vraag me eigelijk af waarom marianne die krantenknipsels dan niet uitgeprint heeft om aan Jenny te tonen....als er toch zo'n wereldschokkend nieuws in stond...
anderzijds , als ze die ergens laat liggen en Nancy haar oog valt erop, dan weet iedereen het.
Mss ergens wel beter voor de veiligheid

0 x
-
- Poster rang 4