Vertel vertel, ben nieuwsgierig te weten wat er gebeurd is

Zullen Waldek en Rosa binnenkort al grootouders worden?

ze stonden alleen nog maar wat te kussen in de 'hall' van 'Ter Smissen' - en dan nog alleen omdat Nona (want zo heet ze blijkbaar) het initiatief nam, terwijl Kasper over zijn brommer aan het zagen was.Mieke schreef:dju heb ik de aflevering van gisteren gemist en mis ik juist het lief van Kasper![]()
Vertel vertel, ben nieuwsgierig te weten wat er gebeurd is![]()
![]()
Zullen Waldek en Rosa binnenkort al grootouders worden?
bij mij thuis zijn er al -tig blijven eten, die beschouw ik niet allemaal direct als schoonfamilie hoor!Mieke schreef:schoon meisje van Kasper, alle qua gezicht en lichaam toch. Haar haar staat me iets minder aan![]()
En Rosa wel overdrijven, zo direct vragen om haar beter te leren kennen, te blijven eten,... :blabla:
Ik wacht altijd liefst zo lang mogelijk om de "schoonouders" te ontmoeten en Kasper vrijt pas een seconde en moet haar al direct voorstellen![]()
![]()
ahja, ik vond dat er echt oversatine schreef:van die ogen.....Mieke schreef:welke uitspraak?satine schreef:
en ik vond die uitspraak wel grappig, maar niet echt origineel....
Bwah, ik bedoelde alleen dat ik dat al eerder gehoord hadMieke schreef:ahja, ik vond dat er echt oversatine schreef:van die ogen.....Mieke schreef:welke uitspraak?satine schreef:
en ik vond die uitspraak wel grappig, maar niet echt origineel...., en dan de dag erna Waldek met da paardenoog (omelet)
![]()
![]()
Maja ieder z'n eigen redenen natuurlijk, ik ben het omdat dat cool is![]()
(nee ni waar hè
)