Kasper
-
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Poster rang 4
soaps zijn bandwerk hé : denk dat je op de duur wel eens een ander personage wil spelen of wie weet zlefs een stapje wil hoger zetten naar een tv-serie of film.satine schreef:ja, dat is wel een feit, maar aan de andere kant, 10 jaar in dezelfde soap meespelen, zou het dan niet op een '9 to 5 job' gaan lijken ? of raken ze niet 'verbrand', zoals mensen die al 15 jaar meedraaien in de Kampioenen ?
Viv Van Dingenen wou toch weg om die reden ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 2
hm... heb die reportage nu ook gezien (leve de herhalingen van De Rode Loper!
) en 'k moet zeggen, d'er zaten er een paar tussen die ik wel terug zou willen zien
MAAR ook een heleboel die ik helemaal niet meer wil te zien krijgen en wat zal blijken? 't zal één van dedie worden

MAAR ook een heleboel die ik helemaal niet meer wil te zien krijgen en wat zal blijken? 't zal één van dedie worden

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
en wie zou je willen terugkeren en wie niet ?sisken schreef:hm... heb die reportage nu ook gezien (leve de herhalingen van De Rode Loper!) en 'k moet zeggen, d'er zaten er een paar tussen die ik wel terug zou willen zien
MAAR ook een heleboel die ik helemaal niet meer wil te zien krijgen en wat zal blijken? 't zal één van dedie worden![]()

Geef eens een quotering per tester.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 2
hey frankske

wel, dat ventje met zijn groene trui (Mathias Van De Vijver) vind ik wel schattig (en nog niet slecht gedaan ook)
den diene die zat te smeken (Tom Mannaerts) vond ik maar onnozel en zijn gezicht staat mij niet aan...
die met zijn lang haar (Wouter Van der Veken) stond daar maar als een standbeeld, dus ook afgekeurd
en den dienen met zijn krullen (Jens Verstrepen) vind ik maar ne viezerik... dus zullen ze die waarschijnlijk kiezen
en dan was er ook nog ene met een brilleke (op de auditie zonder) die een heel glas water over zijn trui had gekapt

wel, dat ventje met zijn groene trui (Mathias Van De Vijver) vind ik wel schattig (en nog niet slecht gedaan ook)
den diene die zat te smeken (Tom Mannaerts) vond ik maar onnozel en zijn gezicht staat mij niet aan...
die met zijn lang haar (Wouter Van der Veken) stond daar maar als een standbeeld, dus ook afgekeurd
en den dienen met zijn krullen (Jens Verstrepen) vind ik maar ne viezerik... dus zullen ze die waarschijnlijk kiezen

en dan was er ook nog ene met een brilleke (op de auditie zonder) die een heel glas water over zijn trui had gekapt

0 x
Come and play with us, Danny.
-
- Nog geen rang
*wordt omver gekegeld met namen waar ze nog nooit van gehoord heeft/
Maar toch, ik wacht al eeuwen op de vlaamse versie van Adrien Brody of George Clooney of Colin Farrell
(maar dan wel iets jonger hee) dat zou een soap pas kijkcijfers doen halen =P Maar nee, ze halen er echt de lelijksten der lelijksten uit...
Maar toch, ik wacht al eeuwen op de vlaamse versie van Adrien Brody of George Clooney of Colin Farrell

0 x
Marianne: "Ik heb met ne verkrachter in bed gelegen!"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"